Het grote wat heb ik onderweg meegemaakt topic deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas heel simpel, een hoop mensen zullen gemerkt hebben dat sinds internet explorer naar versie 11 is gegaan dat niet altijd even vlekkeloos werkt.

Zo zie ik bijvoorbeeld deze :
Meestal kijkt hij hier niet......

maar vooral deze gebruiker heeft gewoon te laat ge update :

Ook nog een zeurkous..........

en dan te bedenken dat die mensen met dezelfde computer, tablet in het 2e voorbeeld, gewoon telebankieren.
bij welke bank zal ik voor me houden...... :/

Erg herkenbaar. Heb graag een veilig systeem, daarom heb ik iexplore.exe en explore.exe uit Windows 98se verwijderd.

Soms kom je dit ook veel tegen op verschillende forums: Foto van zijn vriendin

Helaas heel simpel, een hoop mensen zullen gemerkt hebben dat sinds internet explorer naar versie 11 is gegaan dat niet altijd even vlekkeloos werkt.

Zo zie ik bijvoorbeeld deze :
Meestal kijkt hij hier niet......

maar vooral deze gebruiker heeft gewoon te laat ge update :

Ook nog een zeurkous..........

en dan te bedenken dat die mensen met dezelfde computer, tablet in het 2e voorbeeld, gewoon telebankieren.
bij welke bank zal ik voor me houden...... :/

Oke, ik ben er in getuimeld. Snapte het even niet. Het is ook al laat. :Y

B|

Laatst bewerkt:
edit:
Misschien moet ik maar niets zeggen. :9

Laatst bewerkt:
Afgelopen dagen woonwerk gereden in de regen maar vandaag spande de kroon qua weer en verkeer. De A28 stond compleet vast dus tussen de rijen door. Op een gegeven moment wordt de meest linkse strook wat smaller en ik moest naar de A1 dus tussen de meest rechtste strook en middenstrook doorgereden.

Ik heb best een grote motor (GS1200) maar voelde me David tussen de Goliaths. Busjes,vrachtwagens, verhuiswagens en het was soms echt krap .
Hoe ik er door gekomen ben zonder links en rechts iets te raken met een van mijn spiegels is me nog een raadsel.

Daarna meteen door naar de A1. Daar stond ook een lange rij tot aan barneveld. Over het algemeen kreeg ik hier voldoende ruimte. Had de alarmverlichting wel aangedaan maar sommige mensen waren bezig met bellen, lezen of het instellen van de navigatie dus het bleef oppassen geblazen.

Het ergste is als je vijf auto's voor je ineens een auto van de linker naar de middenbaan ziet hoeken omdat er in de middenbaan net even wat meer ruimte is. Dan ben je toch blij dat je daar ff niet naast zat :X

Ik heb zelf de regel dat ik boven de 40 km niet tussen de file door rijd dus als het harder gaat voeg ik weer in totdat de snelheid weer afneemt. Ik heb vandaag weinig in hoeven voegen. Het was echt druk :Y

Blij dat ik weer thuis zit :Y en ondanks de drukte en regen toch weer ontzettend van de rit genoten :]

Reed net door de file op de A2 voor de Geusselt. Rechts van me 3 wielen van een opleggeren in een keer een duwtje tegen de zijkant van het linkerkoffer. De muts was zo druk bezig met haar telefoon, dat ze nog niet eens gemerkt had dat ze me geraakt had.
Als ze gewoon zat op te letten, had ik er nog geen probleem van gemaakt, maar nu heb ik toch even een hengst naar opzij gegeven toen ze langsreed. Jammer genoeg net tegen haar achterband, maar net genoeg om haar heel even wakker te maken. Toen ik weer naast haar zat kreeg ik de opmerking dat ik "eng deed tussen de auto's door".
Ondertussen bleef ze gewoon doorgaan met haar k*t telefoon.
Maar verder geen woorden aan vuil gemaakt en doorgereden. De zwarte vlek van mijn koffer op haar voorspatbord mag ze zelf wegpoetsen.

Ik snap er maar weinig van om eerlijk te zijn.

Moest het zelf ook 2 keer lezen, maar denk dat het moraal is:

poster-doe-je-op-een-p.gif

Owwwwww, en ze moet de auto wassen ivm strepen van de koffer.

norbit.jpg

Laatst bewerkt:
Duidelijk toch. Rechts reed een trike met oplegger. Die wist zijn linker koffer te raken(er zat vast een hijskraan op deze oplegger). Toen heeft hij haar ferm de les geleerd en in het proces daarvan een vlek op haar 'voorspatbord' achtergelaten.

Ik snap het heel goed. Dat zo'n muts compleet voor me in rijdt, tot daar nog aan toe. Maar dat ze MIJ dan nog vies bekijkt vind ik er over. En dan bolt dat gewoon al bellend verder. Gelijk ne zatte maar dan vreemder.

Al naargelang het nieuws dat ze via hun telefoon vernemen goed of slecht is, gaan velen ook sneller dan wel trager rijden. Voor hun medeweggebruikers is dat soms erg verwarrend.

Dan denk je zo van : die is ofwel zot ofwel stoned van iets nieuws? Blijkt dat ze 'gewoon' zitten te SMS'en. Of de weg aan het zoeken op hun GPS. In plaats van te kijken waar ze rijden.

Ik snap het heel goed. Dat zo'n muts compleet voor me in rijdt, tot daar nog aan toe. Maar dat ze MIJ dan nog vies bekijkt vind ik er over. En dan bolt dat gewoon al bellend verder. Gelijk ne zatte maar dan vreemder.
n.

Ook met de auto,
Laatst zo een stom bellend en app'end wijf naast me, ik heb toen gewoon mijn blikje bier naar dat wijf gegooid

je blikje bier ook echt :)

ik ben voor in het koekblik al tijden op zoek naar een soort "cover" met opdruk wat je over een blikje kunt trekken zodat het lijkt dat je een pilsje naar binnen zit te gieten (terwijl je gewoon cola of sinas hebt oid). Doet het vast leuk in de file!

Laatst bewerkt:
Alcohol vrij bier? niet te zuipen, maar wel hilarisch als je gewoon 50 van die blikjes op je dashboard legt tijdens het rijden..

Alcohol vrij bier? niet te zuipen, maar wel hilarisch als je gewoon 50 van die blikjes op je dashboard legt tijdens het rijden..
Ik stond laatst met flinke dorst bij het tankstation en toen ging zo'n 0.0 radler er prima in hoor :9

je blikje bier ook echt :)

ik ben voor in het koekblik al tijden op zoek naar een soort "cover" met opdruk wat je over een blikje kunt trekken zodat het lijkt dat je een pilsje naar binnen zit te gieten (terwijl je gewoon cola of sinas hebt oid). Doet het vast leuk in de file!

Waarom moeilijk doen, echt bier mag je ook drinken achter het stuur.
Mits je zorgt dat je binnen de limiet blijft en de rest van je spullen in orde zijn, anders krijg je daar een bon voor, want aandacht trek je natuurlijk wel.

Afhankelijk van de APV mag je wel of niet openbaar alcohol nuttigen.

2e bijna raak in 2 weken.
Deze keer rotonde op in Oosterbeek (bij pannekoekenhuis).Koekblikker keek mijn kant op.
Maar rost zo de rotonde op, naast mij en rijd nog gewoon door ook.
Pas na een harde schreuw van mij merkt hij mij op.
Paste er nog net naast.

mooi weer check, zaterdag check , oosterbeek lekker winkelen en rondkijken en niet op het verkeer letten check.

sinds in dat gehucht klinkers in de weg liggen en je eigenlijk maar 20 kan rijd ik er liever niet meer doorheen.

maar fijn dat het goed afgelopen is :)

Reed net door de file op de A2 voor de Geusselt. Rechts van me 3 wielen van een opleggeren in een keer een duwtje tegen de zijkant van het linkerkoffer. De muts was zo druk bezig met haar telefoon, dat ze nog niet eens gemerkt had dat ze me geraakt had.
Als ze gewoon zat op te letten, had ik er nog geen probleem van gemaakt, maar nu heb ik toch even een hengst naar opzij gegeven toen ze langsreed. Jammer genoeg net tegen haar achterband, maar net genoeg om haar heel even wakker te maken. Toen ik weer naast haar zat kreeg ik de opmerking dat ik "eng deed tussen de auto's door".
Ondertussen bleef ze gewoon doorgaan met haar k*t telefoon.
Maar verder geen woorden aan vuil gemaakt en doorgereden. De zwarte vlek van mijn koffer op haar voorspatbord mag ze zelf wegpoetsen.

Wtf-did-i-just-read.jpg

cool-story-bro-2_zps43d8efbb.jpg

Een ervaring...en meteen een vraag: waar zijn deze lui mee bezig?
9s6xyf.jpg

Ik maak al vele jaren veel kilometers, maar zie ze echt zelden tot nooit. Afgelopen 3 dagen ben ik er zo'n 10 stuks tegen gekomen, op wegen door heel Nederland. Meestal Audi's en BMW's, en vaak met enorm veel haast en ook behoorlijk agressief rijgedrag. Gewoon nieuwsgierig dus: weet iemand wat ze aan het doen zijn?

In de auto zie ik ze altijd ruim vantevoren aankomen...op de motor blijkbaar niet.
Situatie: rijdend op de linkerstrook op de A15 rond Tiel. Ik hoor opeens sirenes dus ga kijken of ik daarvoor moet anticiperen of dat het ergens anders is.

Kijk naar de invoegstrook: niets
Kijk naar de tegengestelde richting: niets
Kijk achter mij: een close-up van een nieuwe, grijze Audi grill en koplampen. Niets aparts - die kleven wel vaker...
Kijk opnieuw rechts naast me: niets
Kijk voo - OH FUCK die Audi zit al naast me en drukt me aan de kant!

Toen hij eenmaal voorbij was, was het duidelijk: meneer had een blauw lichtje op zijn dak geknupt. Vanaf dat moment rijd hij voor mij gaat hij druk zitten te seinen in zijn auto naar mij - agressief gezwaai wijzend naar rechts. Mijn eerste gedachten: sorry, ik had naar rechts moeten gaan inderdaad!

Dát...bedoelde hij niet. Er zat nog zo'n wagen achter mij. Deze had, hoe lastig het ook moge zijn, nog minder geduld dan zijn voorganger en vliegt mij ook voorbij.

Minder handig was dat ik, door pissigheid (op mijzelf dat ik ze niet eerder gezien had, op hun omdat ze alles behalve vriendelijk rijden) en adrenaline - heb ik ze gevolgd tot ze weer uit gingen voegen. Niet handig / slim..I know.

Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Ik maak al vele jaren veel kilometers, maar zie ze echt zelden tot nooit. Afgelopen 3 dagen ben ik er zo'n 10 stuks tegen gekomen, op wegen door heel Nederland. Meestal Audi's en BMW's, en vaak met enorm veel haast en ook behoorlijk agressief rijgedrag. Gewoon nieuwsgierig dus: weet iemand wat ze aan het doen zijn?

In de auto zie ik ze altijd ruim vantevoren aankomen...op de motor blijkbaar niet.
Situatie: rijdend op de linkerstrook op de A15 rond Tiel. Ik hoor opeens sirenes dus ga kijken of ik daarvoor moet anticiperen of dat het ergens anders is.

Kijk naar de invoegstrook: niets
Kijk naar de tegengestelde richting: niets
Kijk achter mij: een close-up van een nieuwe, grijze Audi grill en koplampen. Niets aparts - die kleven wel vaker...
Kijk opnieuw rechts naast me: niets
Kijk voo - OH FUCK die Audi zit al naast me en drukt me aan de kant!

Toen hij eenmaal voorbij was, was het duidelijk: meneer had een blauw lichtje op zijn dak geknupt. Vanaf dat moment rijd hij voor mij gaat hij druk zitten te seinen in zijn auto naar mij - agressief gezwaai wijzend naar rechts. Mijn eerste gedachten: sorry, ik had naar rechts moeten gaan inderdaad!

Dát...bedoelde hij niet. Er zat nog zo'n wagen achter mij. Deze had, hoe lastig het ook moge zijn, nog minder geduld dan zijn voorganger en vliegt mij ook voorbij.

Minder handig was dat ik, door pissigheid (op mijzelf dat ik ze niet eerder gezien had, op hun omdat ze alles behalve vriendelijk rijden) en adrenaline - heb ik ze gevolgd tot ze weer uit gingen voegen. Niet handig / slim..I know.

Lijkt me een auto van een AT (arrestatie team)

[afbeelding]

Wat dan? Achter een onopvallende auto aanrijden is redelijk discutabel qua strafbaarstelling. Ik doe het wel vaker als ze me als een asociaal van de weg rijden (yup, standaard rijgedrag) en ook nog nooit wat van gehoord.

Zoals gezegd arrestatie- of opsporingsteams.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan