Ik heb er vandaag voor gesinterde Brembo blokjes in gezet , eindelijk de remmen die ik wilde , met twee vinger , lekker te doceren en goed gevoel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb op de motorbeurs op de GTV en GTS gezeten. Ik snap wel wat men bedoeld met het verschil, bij de GTV heb je niets voor je en is het net alsof je op een fiets zit. Bij de GTS heb je die stuurkap waardoor je veel meer het idee hebt "in" een voertuig te zitten.Ben benieuwd, in de zomer gaan we een lang weekend naar de Amalfikust waar op het vliegveld een GTS 300 staat te wachten, dan kan ik het verschil ervaren.
Dan gaat dat lange weekend je nóg meer geld kosten waarschijnlijkBen benieuwd, in de zomer gaan we een lang weekend naar de Amalfikust waar op het vliegveld een GTS 300 staat te wachten, dan kan ik het verschil ervaren.
Aangezien mijn dealer teveel steken liet vallen ben ik terecht gekomen bij Motoveda met mijn Beverly.Ik heb contact gehad met Motovedo in Ede, om mijn hpe daar een kleine onderhouds beurt te laten onder gaan.
Oliewissel.en remvloeistof...km stand is net onder de 7k....
Op.zich had ik.1 goede ervaring met Vespucci in.Apeldoorn maar ik ga deze dealer eens proberen
Die witte is erg mooi. De prijzen gaan inderdaad nergens meer over, maar geld ook voor een hoop schakel motoren.Paar jaar terug al gedacht. Motor wegdoen en motorscooter halen en toen toch voor een motor gegaan (yamaha fz1). Nu begint het weer te kriebelen.
Tweedehands markt voor een vespa gts 300 gaat nergens over. Snap de prijzen dan ook echt niet, zit vaak duizend euro verschil tussen een nieuwe of een tweedehandse?
Paar gezien in de buurt die wel mooi zijn:
Bekijk bijlage 1977979
Bekijk bijlage 1977980
Daarnaast wil ik nog eens op een beverly 400 rijden, kijken of dat nog heel anders rijdt. Zijn die gele schildjes makkelijk te demonteren?
Witte is erg mooi....welke winkel is dit ?Paar jaar terug al gedacht. Motor wegdoen en motorscooter halen en toen toch voor een motor gegaan (yamaha fz1). Nu begint het weer te kriebelen.
Tweedehands markt voor een vespa gts 300 gaat nergens over. Snap de prijzen dan ook echt niet, zit vaak duizend euro verschil tussen een nieuwe of een tweedehandse?
Paar gezien in de buurt die wel mooi zijn:
Bekijk bijlage 1977979
Bekijk bijlage 1977980
Daarnaast wil ik nog eens op een beverly 400 rijden, kijken of dat nog heel anders rijdt. Zijn die gele schildjes makkelijk te demonteren?
EPC sittardWitte is erg mooi....welke winkel is dit ?
oh fijn, zwart zou ook wel mooi staan of carbon als dat bestaat.Die witte is erg mooi. De prijzen gaan inderdaad nergens meer over, maar geld ook voor een hoop schakel motoren.
Die schildjes in de neus zijn eenvoudig uitwisselbaar voor andere kleuren.
Ja ik zie prijzen van 4,5/5 voor een scooter van 2013. Tja dan is wat bijleggen en een bijna nieuwe toch een stuk beter.Hetzelfde geldt voor motoren
In de klasse van 600cc tot 900cc zie ik zulke absurde hoge prijzen voor motoren...
Bv een suzuki v strom 650 van 10jr oud die dan nog 6750 moet opbrengen. Ik schat dat die destijds nieuw plm 8750 heeft gekost....
Gaat nergens meer over...
In de speurtocht naar een 2e hpe voor mn lief heb ik een aantal x een bod gedaan. Uiteraard onder de vraagprijs maar wel in alle redelijkheid.. zo kwam ik een hpe tegen uit 2019, met 8k die werd verkocht als een 2020 met een vraagprijs van 750 minder als de nieuwprijs destijds........belachelijk
zo heb ik het ook gedaan. voor 2000 meer had ik een gloednieuwe.Ja ik zie prijzen van 4,5/5 voor een scooter van 2013. Tja dan is wat bijleggen en een bijna nieuwe toch een stuk beter.
Hier nog 1 die voor een nieuwe heeft gekozen ipv zo n dure van 10 jaar oud.zo heb ik het ook gedaan. voor 2000 meer had ik een gloednieuwe.
Ik wilde ook weer voor een motor gaan, maar na een onverwachte proefrit op een GTS300 was ik verkocht en geen spijt van gehad!Paar jaar terug al gedacht. Motor wegdoen en motorscooter halen en toen toch voor een motor gegaan (yamaha fz1). Nu begint het weer te kriebelen.
Daarnaast wil ik nog eens op een beverly 400 rijden, kijken of dat nog heel anders rijdt.
En tussen ons gezegd, vind ik bijna alle motorscooters heel erg lelijkIk wilde ook weer voor een motor gaan, maar na een onverwachte proefrit op een GTS300 was ik verkocht en geen spijt van gehad!
Smaken verschillen, maar voor mij alleen the real thing en dat is een Vespa
Die verchroomde kapjes bij de knoppen spuiten vele eigenaren in de kleur van de Vespa als ik zo op Instagram rondkijk.Moet eerlijk zeggen dat ik voor de 2024 Vespa GTS en GTV niet heel erg onder de indruk was.
Chrome kapjes bij de knoppen op het stuur zien er goedkoop uit. Kleurstellingen niet mooi, veelal matte lak en gekke kleuren stickers.
Doe mij maar gewoon een zwarte, witte, rode of grijze. Alleen de nieuwe, scherpere sierstrips aan de zijkant vind ik mooier.
Ik vond zelf alleen dat donkergrijze de enige mooie matte kleur.Die verchroomde kapjes bij de knoppen spuiten vele eigenaren in de kleur van de Vespa als ik zo op Instagram rondkijk.
Ik vind zelf die beige met oranje stickers GTV wel erg fraai. Hier 3x een zwarte GTS gehad en 1x een grijze en dat wil ik zeker niet meer. Er moet meer kleur op straat komen wat mij betreft.
Twijfelen of er nog wel een 4e bij moet?Naast mijn hpe die ik dus ook nieuw heb gekocht, staan er nog 3 motoren in de garage.
Nog een nieuwe hpe a 8k wordt te gek.
Omdat 2e hands in verhouding te duur is, heb ik nog geen vespa gevonden, waarvan ik dacht dat hij de prijs waard is...
Op de beurs zie je dan bv een triumph 400 scrambler staan....goedkoper dan een nwe hpe notabene...en dan ga je weer twijfelen...
... dat wil ik zeker niet meer. Er moet meer kleur op straat komen wat mij betreft.
Twijfelen of er nog wel een 4e bij moet?
5e in de vorm van een 2e hpe of een T scrambler400
Maar is best een dure hobby die kapjes spuiten want het is helemaal niet eenvoudig om die schakelaars te demonteren en weer te monteren , iemand in Duitsland doet het voor 150€ of zoietsDie verchroomde kapjes bij de knoppen spuiten vele eigenaren in de kleur van de Vespa als ik zo op Instagram rondkijk.
Ik vind zelf die beige met oranje stickers GTV wel erg fraai. Hier 3x een zwarte GTS gehad en 1x een grijze en dat wil ik zeker niet meer. Er moet meer kleur op straat komen wat mij betreft.