Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een beetje geluk is binnen nu en een half jaar mijn triumph weer netjes en strak. Bovendien als ik mijn intruder (chopper) weet te verkopen heb ik ook een winterbrik en blijft de triumph mooi *O*

Of doe je er gewoon lang over om hem te poetsen?

Hoop geen schade want dat zou zonde zijn natuurlijk van zo'n mooie machine.
 
hoezo een repaint :?
Bij Boos B
Overigens zijn de veringen waarschijnlijk na 100k km wel een keer aan vervanging toe O-). Niet noodzakelijk, maar wel een goed excuus om naar hyperpro over te stappen _O- _O-
Ow... en dan natuurlijk volgend jaar opnieuw laten spuiten en de uitlaat nog. Volgens mij heb ik dan best een aardig triumph.

Hiervan dus vooral het opnieuw laten spuiten onthouden O-)
 
Daar hoort natuurlijk wel een prijs bij!!! *O* *O* *O*

cup.jpg


gefeliciteerd uw prijsbeker ballon.
 
En ja, er zit ook schade aan. Iets met een Smart / chrysler voyager, file, baanwissel en gekneusde ribben. Ik zal de schade zeker documenteren, want anders bij eventuele verkoop gaan mensen daar weer over zeiken B|
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn dealer is een Sprint met meer dan 37000 km op de klok bijna onverkoopbaar, dus over die schade hoef jij je niet meer druk te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Geeft die dealer zichzelf mooi een brevet van onvermogen.
Een goed product voor een reële prijs is altijd te verkopen, maar ja, dat laatste zal wel het probleem zijn.
Ik heb vorige week een Sprint ST in Duitsland gekocht. Daar was ik ongeveer klaar voor hetzelfde bedrag dat ik in Nederland bij een dealer moet uitgeven aan een exemplaar van 2005 met ca. 30.000 km op de teller.
Ik heb er een van 2008 met 5.100 km op de teller!
De markt bepaalt de prijs, niet de verkoper....
 
:^ Mooie woorden. Misschien heb ik het gemist, maar welke kleur en zijn er ook foto's van?

:Y dus gevonden *O* mooie kleur, dat blauw.
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik vind niet dat ik een klotedealer heb. Zeker niet. Als ik alleen al terugdenk aan die keer dat ik een B-King meekreeg als leenmotor :9~

Maar waarschijnlijk formuleer ik niet goed, ik had beter kunnen schrijven dat de prijs boven de 40.000 flink in elkaar dondert. in ieder geval zet hij me liever op een nieuwe - identieke - fiets dan me voor hetzelfde geld nog één of twee jaar op deze door te laten rijden.

Dus als je nog iemand kent die een goeie gebruikte ST zoekt: komend voorjaar staat er één van minder dan een jaar oud met 37000 (voornamelijk) snelwegkilometers - dus weinig slijtage - bij de dealer dichtbij mijn woonplaats.
 
Heb inmiddels al wel witte knipperlichtglaasjes besteld, achter wit, dan voor ook wit!!
let op!! het is een gepriegel om het spiegelglas er uit tekrijgen(als je tenminste het glas niet wilt breken). het spiegelglas er weer in krijgen is pas echt een :( ^%$&^%*^%* :( werkje -O- . ik weet niet hoe ze het in de fabriek doen.. :N ... but it sucks.
 
Volgens mijn dealer is een Sprint met meer dan 37000 km op de klok bijna onverkoopbaar, dus over die schade hoef jij je niet meer druk te maken :)

een sprint is deze
Triumph-Sprint900-1993.jpg

en ja dat is altijd moeilijk bj 1996. :+ :X

maar zo wie zo zijn de sprint st minder in trek bij het grote publiek, dus is het logisch dat het moeilijker is om er 1 teverkopen. en dan maakt het niet uit welk bouwjaar en kilometer stand
 
een sprint is deze
[afbeelding]
en ja dat is altijd moeilijk bj 1996. :+ :X

maar zo wie zo zijn de sprint st minder in trek bij het grote publiek, dus is het logisch dat het moeilijker is om er 1 teverkopen. en dan maakt het niet uit welk bouwjaar en kilometer stand

Hmmm ik vind hem wel vet.....
Wie wil hem ruilen tegen mijne ???

En waarom kan ik geen smilies meer toevoegen!! GRRRR :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan