- 2 aug 2004
- 33.915
- 22.599
Dat klinkt goed. Ik vind het zadel van de Strom ook niet echt het meest comfortabel. Toch maar eens over denken. Veel plezier in de Ardennen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waren nog de orginele blokken ,Das natuurlijk afhankelijk van het gebruik van je fiets, en de kwaliteit van je blokken en schijven. Maar ik vind het een keurige km-stand qua levensduur
Das natuurlijk afhankelijk van het gebruik van je fiets, en de kwaliteit van je blokken en schijven. Maar ik vind het een keurige km-stand qua levensduur
10K met de blokken van je achterrem?
Dan moet je toch eens opnieuw leren remmen denk ik...
Kiekeboe! Ik kreeg bij de bandenwissel in december een opmerking over de transmissierubbers in 't achterwiel van mijn Strom.
Als ik daar met goeggel op zoek dan vind ik echter geen winkel die ze verkoopt... kan iemand me vertellen wat ik nodig heb om die dingen te vervangen? Is mijn zoekopdracht verkeerd?
Ha, bedankt! Nummertje 6 dus, en ik heb er 5 nodig?https://www.oemmotorparts.com/oem5....3&O=REAR WHEEL&F=SU4_-2121750&L2=SU4_-2121750
Link werkt niet optimaal maar dit is een voorbeeld, je hebt geen speciaal gereedschap nodig.
Achterwiel eruit, tandwielhouder eruit trekken en de rubbers vervangen.
Klusje van niks maar het resultaat is vebluffend als die van jou echt ruim zijn.
Kun je er niet beter een stevigere veer in plaatsen? Ik heb Hyperpro in m'n DL1000 zitten, daarmee is de voorkant vele malen stabieler geworden en is het duiken heel veel minder. Kost minder dan je eerste link...
Oké echt schoon is ie niet, maar nu wel een echte foto voor de openinspostIk zat er al op te wachten.
Edit: hoppa, kan je hem krijgen ook
Ha, bedankt! Nummertje 6 dus, en ik heb er 5 nodig?
Ik heb je link even tussen url-tags geplaatst, dan werkt 'ie wel.
Eindelijk die vinger eruit