Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
WHOEHAHAHAHHAHAHAHAHAH,een ktm voor een ktm he,wil best wat water bij de wijn doen hoor fred ;)

(als dat oude vrouwtje nou een lekker ding was had ik het misschien overwogen :Y )
 
MotoGP gezien? 125cc, Mika Kallio op de KTM 2e :Y :} *O*
Mika_Kallio.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het met de historie wel goed zit. het hele blok is gereviseerd.
Nieuwe zuiger, koppeling, 3e versnelling en drijfstang. en hij is van wereldkampioen zijspan Daniel Willemsen.
maar we zullen zien. :)

Greets Roel.
Daniel Willemssen is een gigantische toffe peer en een meesterlijke entertainer, maar die geeft totaal niet om de mechaniek van zijn motor. Als het maar gek gaat qua rijden, dan gaat het goed. _O- :}
 
Welk type is het? een GS of een EXC? 200, 250, 300? ik wil er zelf ook eentje bij kopen, maar heb er nog niet echt eentje gevonden, die past in mijn budget O-)


het is een egs!!,veel werk en geld gaat erin zitten,gelukkig is het einde bijna in zicht,dacht een koopje te hebben,maar aan het eind van de rit :X ,maar alles is te koop hoor :]
 
het is een egs!!,veel werk en geld gaat erin zitten,gelukkig is het einde bijna in zicht,dacht een koopje te hebben,maar aan het eind van de rit :X ,maar alles is te koop hoor :]

Argg klote inderdaad. Uit welk jaar komt hij? Ennuuhh hoeveel is de EGS dan :P
 
Argg klote inderdaad. Uit welk jaar komt hij? Ennuuhh hoeveel is de EGS dan :P


het is een egs300 uit 96,heb het blok laten reviceren,en nog veel meer dingen gedaan,volgende is een passende en goede uitlaat vinden,zelfs dat is een eindeloze zoektocht....
 
Daarom zit ik ook te twijfelen of ik een oude ktm ga kopen, mede door de onderdelen. Als ze al te krijgen zijn, zijn ze onzettend duur ;(
 
Daarom zit ik ook te twijfelen of ik een oude ktm ga kopen, mede door de onderdelen. Als ze al te krijgen zijn, zijn ze onzettend duur ;(


ktm tot 2001 is een drama betreffende onderdelen,ze hebben zoveel veranderd elke keer dat ze het zelf niet echt meer weten,honda is dan minder innovatief maar beter als het om onderdelen gaat...
 
Klopt, dit hoor ik wel vaker ja. He fred, uit welk jaar komt die honda van jou? en hoe zit het daar mee, wat betreft de onderdelen? (en dan bedoel ik niet de knikkers die je bij intertoys kan kopen _O- )
 
Klopt, dit hoor ik wel vaker ja. He fred, uit welk jaar komt die honda van jou? en hoe zit het daar mee, wat betreft de onderdelen? (en dan bedoel ik niet de knikkers die je bij intertoys kan kopen _O- )
Die Honda is uit 1988, en heeft 40.000 km gelopen. Hij is echt verschrikkelijk om aan te horen, hij loopt als een diesel met knikkers, en lust ook nog een slok olie. Maar hij doet het nog steeds.
 
Welk type is het? een GS of een EXC? 200, 250, 300? ik wil er zelf ook eentje bij kopen, maar heb er nog niet echt eentje gevonden, die past in mijn budget O-)


psst ik weet nog wel een 99er GS250, voor een leuk prijsje, altijd netjes mee gereden niet lang gelede geheel blok gereviceerd ;)
 
Ik heb je er bij gezet :) Ga jij morgen nog mee rijden @ arnhem?
Thx
Jep wel de bedoeling, hoop alleen op droog weer, ben gister ook WEER zeik en zeik nat geregend.
Ben die regen nu wel zat! '(

Maar heb dr veel zin in... Is het nou om 13:00, bij de mac in duiven?

Luie supermobart :z
 
WELKOM IN HET GROTE KTM TOPIC !!

Laten we een centraal topic maken voor vragen, info en ervaringen met betrekking tot de KTM`s van dit forum.
Er worden best wat topic gemaakt met vragen over bepaalde types KTM`s, dus laten we dit topic daar voor gebruiken, alles lekker centraal bij elkaar.

Tuurlijk kan je ook je eigen beestje laten zien, dus showen die EXC`s, SX-en, (E)GS-en, Lc4-en, Lc2-en, Adventures en Duke`s!

Hier een site voor als je onderdelen nodig hebt, of om te kijken of het ombouwen zal gaan lukken: http://www.cyclehuttktm.com/

Hier 2 dealers waar ik naar toe ga als ik wat nodig heb (mocht je er nog wat meer weten, zeg het maar, dan zet ik ze er wel bij)

http://www.brouwermotors.nl/
http://www.hannamax.nl/

(Afbeelding)

De rijders:

>Boomhauwer< --->> 625 LC4

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Unique --->> 520 EXC omgebouwd naar 525 EXC

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Skully25 --->> 450 EXC

(Afbeelding)

(Afbeelding)

galibaba --->> EGS 300 uit `96

(Afbeelding)

(Afbeelding)

SilenT --->> LC4 400

(Afbeelding)
Tja, dan meld ik mij ook maar aan:

KTM 660 SMC 2005

full
 
Zet mij er ook maar bij!

KTM 660 SMC 2003

Nog wat extra info:
- Akra van voor naar achter
- K&N luchtfilter
- Wave disk
- Radiale rempomp
:9 :) }) :9~ *D :P :Y *O*

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan