Het grote KTM topic deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een wel heel erge fan van KTM:
ktmfan.jpg

Wie doet dit na? :9
 
Nette fiets, frame niet vlak aan de onderzijde, mooie doorzichtige tank, kun je weer zien wat er nog over is ;) , Geen linksysteem (kan er ook wat minder kapot). Weer normale nummerplaten. Handkappen is la-la, Scid-plate kan ook beter (voller/groter). Alleen een beetje kermis qua stickering. Wordt toch een geduchte tegenstander voor de 450/N2/E2 klasse.
 
Zal m dr effe tussen zetten.

weet iemand wat dit is? Ik wil het ook op mn carterdeksels. Is echt mooi.

IMG_0588-2.jpg
 
:9~ wel vreemd dat hier geen prolink op zit en op de crosser wel

volgens mij had dat te maken met het feit dat ze de grondspeling bij een enduro zo hoog mogelijk willen houden,de kans bestaat dat je je linksysteem beschadigd op een rots of boomstam,iets wat op een crossbaan niet zo gauw voorkomt.
ziet er wel strak uit kwa model,de kermis bestikkering ben ik ook geen fan van.
is dit ook een 6-bak?
 
vanmiddag eindelijk eens ''wide open'' over alle lege maisvelden kunnen knallen :D Daar is die 525 tenslotte voor gemaakt :P

20101102134217.jpg


20101102134227.jpg



helaas zag ik ook dat de gemeente weer lekker druk is geweest met het plaatsen van verboden voor motoren borden op zo ongeveer alle zandwegen in de buurt....
 
vanmiddag eindelijk eens ''wide open'' over alle lege maisvelden kunnen knallen :D Daar is die 525 tenslotte voor gemaakt :P

[afbeelding]

[afbeelding]


helaas zag ik ook dat de gemeente weer lekker druk is geweest met het plaatsen van verboden voor motoren borden op zo ongeveer alle zandwegen in de buurt....


Omzagen die borden! ;)

Verder goed bezig! :)
 
Zo vandaag eindelijk weer eens tijd gehad de buurt te verkennen:) ben weer super paden tegen gekomen, en een mooi plekje voor een foto :)

IMG_0812.jpg


IMG_0811.jpg


IMG_0808.jpg


IMG_0806.jpg


IMG_0804.jpg


wie gaat er binnenkort nog een stukje toeren in twente ? omg. oldenzaal enschede ?
 
KTM 450 EXC 2008 met 5500km op de teller.
Ziet er prima uit.
vraagprijs 5500,-

Hoe moet ik hier tegen aan kijken? is 5500km een getal waarbij een revisie er aan zit te komen? of andere mogelijke onkosten of is het nog wel ff leuk rondtuffen
 
Laatst bewerkt:
KTM 450 EXC 2008 met 5500km op de teller.
Ziet er prima uit.
vraagprijs 5500,-

Hoe moet ik hier tegen aan kijken? is 5500km een getal waarbij een revisie er aan zit te komen? of andere mogelijke onkosten of is het nog wel ff leuk rondtuffen

das voor een 450 enduro toch niet veel?
sommigen zouden hem reviceren maar naar mijn mening is dit bij een 450 enduro op hobbyniveau mits goed onderhoud niet nodig bij deze km stand.

(ik was degene met een 525 exc met 40 000 km + zonder revicie)
 
KTM 450 EXC 2008 met 5500km op de teller.
Ziet er prima uit.
vraagprijs 5500,-

Hoe moet ik hier tegen aan kijken? is 5500km een getal waarbij een revisie er aan zit te komen? of andere mogelijke onkosten of is het nog wel ff leuk rondtuffen

Ligt eraan of het een RFS blok is, die schijnen veel degelijker / onderhoudsvriendelijker te zijn dan de nieuwe 450/530 blokken. Volgens mij wordt het nieuwe blok RC4 genoemd, te herkennen aan de brede cil. kop met dubelle nokkenassen.
 
Ligt eraan of het een RFS blok is, die schijnen veel degelijker / onderhoudsvriendelijker te zijn dan de nieuwe 450/530 blokken. Volgens mij wordt het nieuwe blok RC4 genoemd, te herkennen aan de brede cil. kop met dubelle nokkenassen.
Enkele nokkenas..........
ik heb er 6500km in 142u op staan en nog steeds OK. Je kunt er niet in kijken. Ik verwacht er toch nog wel minimaal 50u bij te zetten als het gaat zoals het nu gaat.
Onderhoud, onderhoud, onderhoud met de juiste spullen en een beetje mazzel.
Het is niet de meest robuuste KTM die gemaakt is..maar het ding rijdt zo gemakkelijk.
(als ik het over kon doen werd het een nieuw type husaberg)
 
Dag ktm'ers!

Ik ben op zoek naar een selle dalla valle buddyseat of buddyseat overtrek, zoals deze:

full


Weet iemand waar ik dit kan kopen of heeft iemand toevallig iets liggen?

Verder ben ik eigenlijk ook op zoek naar een oranje tank voor een ktm 125 van '04( heb nu een zwarte)... dus als iemand daar nog 1tje van weet of heeft liggen, hoor ik het graag!
 
Dag ktm'ers!

Ik ben op zoek naar een selle dalla valle buddyseat of buddyseat overtrek, zoals deze:

[afbeelding]

Weet iemand waar ik dit kan kopen of heeft iemand toevallig iets liggen?

Verder ben ik eigenlijk ook op zoek naar een oranje tank voor een ktm 125 van '04( heb nu een zwarte)... dus als iemand daar nog 1tje van weet of heeft liggen, hoor ik het graag!

Heb je al een KTM-dealer geprobeerd? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan