Het grote kleding topic

Als professioneel koukleum draag ik tot 5C merinowol 200 van icebreaker. Als het kouder wordt draag ik de 260 versie. Die is echt stikwarm.
De 200 kun je ook prima de hele dag dragen.
Ik had alleen een t-shirt aan onder die jas..

🥵🥵

Heb mij enkele maanden terug een Alpinestars Jaws 3 leder jasje gekocht. Deze draag ik nu op een motorjeans. Vanaf ik het ding aantrek voel ik mij in gedachten een babe magnet.... in werkelijkheid zal het waarschijnlijk pak minder zijn.

Nu had ik deze gekocht in het idee dat ik naar een naked ook sport tourer ging overstappen. Uiteindelijk heb ik mij een (bompa) tour Moto Guzzi Norge gekocht, waar ik trouwens super blij mee ben.

Graag wil ik ook nog in het voorjaar een lederen bijpassende broek, maar als ik bij Alpinestars blijf ga ik nogal belachelijk zitten met men kneesliders....

Bestaan er eigenlijk lederen opleg stukjes of iemand idee of Alpinestars toch een meer tour gerichte broek heeft in leder?

Van Revit kwam ik er tegen maar had liever alles van één merk gehad.

Ik heb een leren politie motorbroek gekocht via marktplaats (TopSkin), waarschijnlijk een rest partij van de overheid, en daar zit zo'n bovenstuk/hesje aan vast. Je kunt er dus elke willekeurige jas op dragen. In de winter mijn Alpinestars Drystar textiel jas en in de zomer mijn Rusty Stitches leren jas. Geen racy spul, geen knee sliders.

Wat een geweldige prijsvraag... zelf met link naar het antwoord. Zulke acties zijn niks meer dan goedkope marketing en eenvoudig (en vooral goedkoop!) persoonlijke gegevens werven.

Als je meedoet zou mijn advies zijn om even een tijdelijk account ergens aan te maken en zo niet je huis-tuin-en-kuiken e-mailadres door te laten verkopen.

Wat een geweldige prijsvraag... zelf met link naar het antwoord. Zulke acties zijn niks meer dan goedkope marketing en eenvoudig (en vooral goedkoop!) persoonlijke gegevens werven.

Als je meedoet zou mijn advies zijn om even een tijdelijk account ergens aan te maken en zo niet je huis-tuin-en-kuiken e-mailadres door te laten verkopen.
Beetje jammer dat RAD zich hiervoor laat lenen. Verder een prima (voor mij online) winkel qua assortiment, kennis en prijzen

Als je een account hebt van een aankoop, weten ze toch alles al.

20241204_163026.webp
Alvast nieuwe voor komend jaar.

Iemand ervaring met de daytona arrow sport - gtx motorlaarzen? overweeg ze als volgende schoen. Moet ze natuurlijk in het echt eens gaan bekijken/aanpassen maar ze zien er goed uit.

Met enige tegenzin vandaag mijn Neotec 2 weer opgehad vandaag. Normaal rij ik met jethelm maar ik heb mijn J Cruise 2 weg gedaan omdat hij te ruim begon te zitten. Ik ben nu toch weer voorzichtig naar een jethelm aan het kijken maar dan voor een naked bike met een enigszins sportieve zithouding (R Nine T). Voor een beetje aerodynamica kom je dan toch in de premiumhoek terecht maar welke? Een Schuberth J2 is erg duur, €600. Een J Cruise ook niet meer, de M daarvan valt groter uit dan de M van de Neotec.
De keuze voor een jethelm heeft vooral met het gezichtsveld te maken. In de Neotec krijg ik claustrofobie. Bovendien zit de kinbak in de weg om op mijn instrumenten en Beeline te kijken. Ik moet telkens naar beneden kijken.

Ik heb een best goedkope van acerbis, zit prima,
Met klein schermpje..

Kwam m laatst voor ik dacht €70.- tegen op t www..

Zal eens kijken voor een link..

Dat wel andere koek dan die €600 van Schuberth. Een klein scherm lijkt me ook wel prettig. Hoe valt zo'n Acerbis qua pasvorm? Shoei, Schuberth, Nolan, Caberg en Scorpion past me allemaal in M. AGV minder goed.

Dat wel andere koek dan die €600 van Schuberth. Een klein scherm lijkt me ook wel prettig. Hoe valt zo'n Acerbis qua pasvorm? Shoei, Schuberth, Nolan, Caberg en Scorpion past me allemaal in M. AGV minder goed.
Dat wel,
Ik heb een L,
Zit prima, zeker voor die prijs.

Even geen idee wat mijn hoofdomtrek is, dacht 60/ 61cm

Voor die prijs zeker geen glasfiber maar dat is ook geen noodzaak. Mijn hoofdomtrek is 57. Altijd een M maar sommige merken hebben een andere vorm. Soms voor ronde hoofden en soms ovaal. Meest voorkomend is een beetje daar tussen.

Mij daarnet handschoenen type Alpinestars Wr-2 V2 Gore-Tex aangeschaft. Reed nog met de Alpinestars SMX-1 Drystar die midseasons zijn.

Daarnet ook poging gedaan om de handvatverwarming te herstellen, we zullen zien...

Bijlagen

• Guantes-Alpinestars-WR-2-V2-Gore-Tex-Negro.webp
    Guantes-Alpinestars-WR-2-V2-Gore-Tex-Negro.webp
    29 KB · Weergaven: 0
Eergisteren ook even een uurtje wezen rijden met de herfst/lente handschoenen. Zelf met handvatverwarming had ik nog koude vingers 🥶

Terug
Bovenaan Onderaan