Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom hierHallo mede vtr1000sp rijders het is al een tijdje geleden dat ik op motor-forum ben geweest maar ik ben dus inmiddels bijna 2 jaar eigenaar van mijn droom motor een Vtrsp1 dus zodoende wou ik me hier even in dit topic melden
Van de week even naar het achtertandwiel gekeken, is een 43 tands. Ben ik op Ebay wezen kijken naar zwarte achtertandwielen, hebben ze die krengen alleen maar met 42, 44 en 45 tanden, zowel 520 en 530 Dat wordt dus nog even verder zoeken.
Het aantal tanden van het voortandwiel moet ik nog checken, had ik nog geen zin in.
Edit: Wat is de oem vertanding ook alweer?
Ook nog een extra ringetje tussen de bevestiging van de remset gedaan, het remvloeistofreservoir zat net tegen de bochtenset aan, dus dat is ook weer opgelost.
Top, zo te zien ook een voortandwiel met rondom gaatjes. thanks.Oem is 16-40 ik rij zelf met 16-42 dan lever je geen top in al rij ik dan nooit gaat om het idee ha ha.
Wel een makkelijke vertanding 16-42 bij 88km op de teller rij je 80 op de gps, lekker makkelijk rekenen precies 10%.
D.I.D Kettingset
Deze set heeft zwarte achtertandwielen heb de goudkleurige versie van de zomer onder de SP 1 gemonteerd.
Hij heeft toch ook een LB systeem? Dan kan hij het gelijk passen en ook wat aanpassen mocht dat nodig zijn.die rechte heelgard heb ik ook van DHC is van goede kwaliteit, zet je boutjes wel met locktide vast ik ben de mijne al een x verloren op het circuit .
ik heb Matt al tijdje geleden gevraagd of hij ook een heelgard kon maken voor de andere kant daar had ik tot op heden niets op gehoord hij zou er aan werken om er 1 te ontwerpen.
hopelijk komt daar met jou aanvraag wat meer schot in, vraag hem of deze ook op de LB passen?
Zie je wel. Jij bent nooit klaar met motor van je.Last is ook een groot woord hoor, maar als het beter kan, wil ik dat best eens proberen
Denk dat ik er een beetje last van heb dat ie “klaar” komt aankomend jaar, ga je toch weer het eea verzinnen.... Bekijk bijlage 1344428
Zie je wel. Jij bent nooit klaar met motor van je.
het is naar mijn mening ook niet mooier als dit, met een originele undertail
Sp1 undertail is erg zeldzaam. Je zou bijna een extra originele sp kopen voor de undertail en dan met aftermarked weer doorverkopen. Undertail die enigszins een beetje in de richting komt, is die van DHC...
Bekijk bijlage 1349229
Voordat ik iets sloop
Zojuist bezig geweest om de nieuwe rearset erop te zetten. Bij de onderdelen van de rearset zit niet de schakelstang en de ogen. Wat zoveel zou betekenen dat ik die welke er nu op zitten moet gebruiken.
Dat is uiteraard geen probleem, maar de oogjes welke met een draadeinde op de schakelstang zitten, zitten op het schakelpalletje en originele rearset gedrukt.
Zijn die er af te halen ? Heb al geprobeerd, maar die gingen er niet zo vanaf.
Als ze er wel vanaf kunnen ga ik met iets grover geschut aan de gang, maar als ze erop geperst zitten met het doel dat die niet meer loskomen, dan moet ik naar nieuwe opzoek.
Het gaat om de twee onderstaande:
Waar en welke (maat/type bedoel ik dan)?Ja dat vermoedde ik al, heb ze vanavond besteld.