Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de week even naar het achtertandwiel gekeken, is een 43 tands. Ben ik op Ebay wezen kijken naar zwarte achtertandwielen, hebben ze die krengen alleen maar met 42, 44 en 45 tanden, zowel 520 en 530 :/ Dat wordt dus nog even verder zoeken.

Het aantal tanden van het voortandwiel moet ik nog checken, had ik nog geen zin in.


Edit: Wat is de oem vertanding ook alweer?

Ook nog een extra ringetje tussen de bevestiging van de remset gedaan, het remvloeistofreservoir zat net tegen de bochtenset aan, dus dat is ook weer opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Van de week even naar het achtertandwiel gekeken, is een 43 tands. Ben ik op Ebay wezen kijken naar zwarte achtertandwielen, hebben ze die krengen alleen maar met 42, 44 en 45 tanden, zowel 520 en 530 :/ Dat wordt dus nog even verder zoeken.

Het aantal tanden van het voortandwiel moet ik nog checken, had ik nog geen zin in.


Edit: Wat is de oem vertanding ook alweer?

Ook nog een extra ringetje tussen de bevestiging van de remset gedaan, het remvloeistofreservoir zat net tegen de bochtenset aan, dus dat is ook weer opgelost.

Oem is 16-40 ik rij zelf met 16-42 dan lever je geen top in al rij ik dan nooit gaat om het idee ha ha.
Wel een makkelijke vertanding 16-42 bij 88km op de teller rij je 80 op de gps, lekker makkelijk rekenen precies 10%.

D.I.D Kettingset

Deze set heeft zwarte achtertandwielen heb de goudkleurige versie van de zomer onder de SP 1 gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Oem is 16-40 ik rij zelf met 16-42 dan lever je geen top in al rij ik dan nooit gaat om het idee ha ha.
Wel een makkelijke vertanding 16-42 bij 88km op de teller rij je 80 op de gps, lekker makkelijk rekenen precies 10%.

D.I.D Kettingset

Deze set heeft zwarte achtertandwielen heb de goudkleurige versie van de zomer onder de SP 1 gemonteerd.
Top, zo te zien ook een voortandwiel met rondom gaatjes. thanks. :t

Ik heb een speedohealer, dus wordt de snelheid gecorrigeerd bij andere vertanding. Maar aangezien de vertanding die ik nu heb wel prettig is, wil ik die er weer opnieuw op doen.
 
Net ff met Matt van DHC gechat, aankomende week ga ik mijn heat shields van het RP systeem naar hem opsturen. Ik vind ze van RP nou niet echt mooi, ik zou ze graag door een carbon setje willen vervangen.
De originele van RP...
DSC_0018.JPG


De rechte zijn zo te maken, maar hij heeft een mal nodig voor de kromming voor op de linker zijde van het systeem.
Zal dan zoiets gaan worden...
dhc0111-large.jpg

dhc0149.jpg


Ook gelijk maar even een shark guard besteld voor onderaan de achterbrug.
dhc036-large.jpg
 
die rechte heelgard heb ik ook van DHC is van goede kwaliteit, zet je boutjes wel met locktide vast ik ben de mijne al een x verloren op het circuit .
ik heb Matt al tijdje geleden gevraagd of hij ook een heelgard kon maken voor de andere kant daar had ik tot op heden niets op gehoord hij zou er aan werken om er 1 te ontwerpen.
hopelijk komt daar met jou aanvraag wat meer schot in, vraag hem of deze ook op de LB passen?
 
die rechte heelgard heb ik ook van DHC is van goede kwaliteit, zet je boutjes wel met locktide vast ik ben de mijne al een x verloren op het circuit .
ik heb Matt al tijdje geleden gevraagd of hij ook een heelgard kon maken voor de andere kant daar had ik tot op heden niets op gehoord hij zou er aan werken om er 1 te ontwerpen.
hopelijk komt daar met jou aanvraag wat meer schot in, vraag hem of deze ook op de LB passen?
Hij heeft toch ook een LB systeem? Dan kan hij het gelijk passen en ook wat aanpassen mocht dat nodig zijn.

Edit: Beide systemen hebben een soortgelijke kromming, bij het RP systeem zitten er alleen vaste bevestigingspunten op. Dan lijkt het me dat het met losse beugels toch aardig in de richting komt. Ga het 'm iig ff vragen... :t
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel. Jij bent nooit klaar met motor van je.
_O- :+

Ben nu eigenlijk alle onderdelen aan het bestellen die ik nog wil. Voor de MT alleen nog staalomvlochten remleidingen en dan zijn beide motoren voor het nieuwe seizoen helemaal klaar. Wil er dan ook niks meer aan doen, behalve dan ervan genieten :]
 
Zo als ik kan zien word er hier aardig wat gecustomized nou ben ik juist opzoek naar een orginele undertail en achterlicht heeft iemand hier toevallig zoiets liggen/over?
 
Als je een SP1 hebt, suc6 met zoeken van een niet verzaagde undertail. Die zijn bij Honda niet meer te bestellen. En gaan gebruikt voor vele vele 100den van de hand...
 
:^

Sp1 undertail is erg zeldzaam. Je zou bijna een extra originele sp kopen voor de undertail en dan met aftermarked weer doorverkopen. Undertail die enigszins een beetje in de richting komt, is die van DHC...
20170312_154856.jpg
 
Voordat ik iets sloop ;)
Zojuist bezig geweest om de nieuwe rearset erop te zetten. Bij de onderdelen van de rearset zit niet de schakelstang en de ogen. Wat zoveel zou betekenen dat ik die welke er nu op zitten moet gebruiken.

Dat is uiteraard geen probleem, maar de oogjes welke met een draadeinde op de schakelstang zitten, zitten op het schakelpalletje en originele rearset gedrukt.
Zijn die er af te halen ? Heb al geprobeerd, maar die gingen er niet zo vanaf.
Als ze er wel vanaf kunnen ga ik met iets grover geschut aan de gang, maar als ze erop geperst zitten met het doel dat die niet meer loskomen, dan moet ik naar nieuwe opzoek.

Het gaat om de twee onderstaande:

e28Ognu.jpg
 
Voordat ik iets sloop ;)
Zojuist bezig geweest om de nieuwe rearset erop te zetten. Bij de onderdelen van de rearset zit niet de schakelstang en de ogen. Wat zoveel zou betekenen dat ik die welke er nu op zitten moet gebruiken.

Dat is uiteraard geen probleem, maar de oogjes welke met een draadeinde op de schakelstang zitten, zitten op het schakelpalletje en originele rearset gedrukt.
Zijn die er af te halen ? Heb al geprobeerd, maar die gingen er niet zo vanaf.
Als ze er wel vanaf kunnen ga ik met iets grover geschut aan de gang, maar als ze erop geperst zitten met het doel dat die niet meer loskomen, dan moet ik naar nieuwe opzoek.

Het gaat om de twee onderstaande:

e28Ognu.jpg

Zitten inderdaad geperst/geklonken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan