Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan oogt de nieuwe situatie wel een stuk sportieverMissing part...Bekijk bijlage 1343051
Leg eens uit, misschien betekent dat wel wat wij full omnium noemenKennen jullie geen no-claim in België?
Ah, dat is wat wij bonus malus noemen, hoe langer je rijdt zonder schade , hoe goedkoper uiteraard.No-claim is de korting die je krijgt naar mate de jaren vorderen en je geen schade meldt. Dit kan behoorlijk oplopen. Zo betaal ik voor mijn gsx 750 f incl diefstal en natuurschade € 5,63 per maand. Dit is met 85% no-claim korting.
Is er in België geen belasting of zit dat in de verzekeringspremie? Want dan ontloopt het elkaar niet zo.Ik heb het vlot doorgelezen en begrijp de minimaalste verzekering kost zoveel... damn... hier heet dat WA wettelijk aansprakelijk enkel voor schade aan derden. Ik heb ze dan WA voor 30/35 euro per jaar per motor. Komt wel meen 110 belasting bij per jaar dus kleine 150 euro vaste lasten per jaar
*jaloers*Ik heb het vlot doorgelezen en begrijp de minimaalste verzekering kost zoveel... damn... hier heet dat WA wettelijk aansprakelijk enkel voor schade aan derden. Ik heb ze dan WA voor 30/35 euro per jaar per motor. Komt wel meen 110 belasting bij per jaar dus kleine 150 euro vaste lasten per jaar
Voor een motor boven de 400cc betaal je op dit moment ongeveer 56€ taks, dat is zo voor mijn GSX F, maar evenzo voor een Boss Hoss. Motoren tussen 251cc en 400c is minder, maar geen idee hoeveel. Tot en met 250cc is belastingsvrij.Is er in België geen belasting of zit dat in de verzekeringspremie? Want dan ontloopt het elkaar niet zo.
@REckhardtt , Ik zou het zo direct niet durven zeggen, maar ik zie dat de gaskabel (heeft die er maar 1? Op mijne zitten er 2, een gewone, en een terugtrekkabel), links onder de tank duikt?
Kan je die niet rechts onder de tank doen duiken, en schuin over je kleppendeksel laten lopen?
Ik heb niet meteen een idee of er dan wel of niet wat in de weg zit. Wel weet ik dat die bij mij origineel recht over het (midden van) het kleppendeksel lopen. Door ze schuin te laten lopen win je lengte, maar dan mag er niks in de weg liggen.
Voor de koppelings- en choke kabel vrees ik er een beetje voor, ik ben bang dat je voor die beter een langer exemplaar zoekt.
En hoe zit het met de elektriciteit naar de stuurschakelaars toe? Zijn die delen van de kabelboom lang genoeg? En eventueel verlegbaar indien nodig?
Ik heb op de 1100f een sbk stuur en op de 750f ook. Merkte later pas het verschil, die op mijn 750 is veel breder maar desondanks gewoon de originele kabels bij beide.