Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Dat zou gek zijn, want het is juist een enduro/ all Road band. En die hebben vaak 19/21 inch. Maar bedankt, ik zal even nazoeken want dan moet ik iets anders verzinnen

Edit: het lijkt erop dat je gelijk hebt.

Michelin anekee Road.
Dunlop meridian.
Contitrailattack 3
Iets 90/10, suggesties?

Als de Scorpion trail 3 geen optie is, waarom niet gaan voor de Scorpion trail 2? Heb ik erg goede ervaringen mee.
Die 90/10 kun je trouwens met de meeste banden wel.
 
Hier...krijgen jullie een beetje zomerse gevoelens.
Stoppen we over stikstof
En voor het wil weten.....het is 24 graden
20240317_123759~2.jpg
 
Oh, ik las wel goede berichten, wat zijn je ervaringen?
Heb ze pas 2 weken dus kan er nog niet heel veel over vertellen. Alleen dat ze op het droge erg prettig zijn maar in de regen ik toch al een paar keer een momentje heb gehad dat ik de achterkant voelde glijden/verstappen.
Als de Scorpion trail 3 geen optie is, waarom niet gaan voor de Scorpion trail 2? Heb ik erg goede ervaringen mee.
Die 90/10 kun je trouwens met de meeste banden wel.
Deze had ik hiervoor onder de motor liggen, komen er ook weer onder (of de 3) als de conti’s aan vervanging toe zijn
 
Loop je niet het risico dat het tasje op het glas van het achterlicht (bovenkant) gaat schuren als die nat is en dan dat deel mat schuurt?
Nog geen schuurschade vast gesteld, had op mijn 1200 oliekoeler ook zo'n tasje, (heb ik trouwens nog liggen voor de liefhebber) niks geen schade na enkele jaren op het achterlicht.
 
Goedemorgen beste MF,ers.
Wie weet of een r1200 of r1250 gs door een deur past van 90 a 93 cm?

Bvd!

mijn tuindeur is binnen de sponning 95 cm , ik ga er iets schuin door en dan overhellen voor de cilinders een paar graden is genoeg
schuin in de lengte een paar graden en dan iets de ene en dan de andere kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan