Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

een rit die op mijn verlanglijstje stond omdat ik die in de playlist van per wassenberg had gezien...pas del comptador.
begint met gravel en eindigt met gravel op de top....en dat was het makkelijkste.
de klim is 900 meter omhoog, op sommige stukken 15% en meer over een rotsbodem.
kan je zeggen, er zijn momenten geweest dat ik dacht waar ben je aan begonnen.
Stoppen gaat niet meer, omdraaien al helemaal niet, dus door.
ok afgevinkt, als ik nog eens de moed heb doe ik hem nog eens maar dan gaat de DJI mee.


 
20240315_123047.jpg

20240315_123335.jpg

20240315_121718.jpg

20240315_121137.jpg

20240315_115744.jpg
 
dat is een tasje speciaal gemaakt voor een aantal leden van het Duitse GS EU forum. Hierin past oa de Bip&Go voor tolwegen.
Werd op ons verzoek gemaakt door BMW Italy.
Past nu mooi de pin in van de roadlock.
 
dat is een tasje speciaal gemaakt voor een aantal leden van het Duitse GS EU forum. Hierin past oa de Bip&Go voor tolwegen.
Werd op ons verzoek gemaakt door BMW Italy.
Past nu mooi de pin in van de roadlock.
Precies! Lijkt mij ook heel handig voor een slotje of iets. Nog 1 over toevallig? 😜
 
Ik had graag een roadlock toegevoegd op de nieuw bestelde F800GS maar blijkbaar past dit inderdaad niet. Wel jammer.
 
Precies! Lijkt mij ook heel handig voor een slotje of iets. Nog 1 over toevallig? 😜
Helaas, er zijn maar iets van 100 stuks gemaakt,had ik maar meer besteld want ze zijn verrekte handig. Misschien dat ze nog eens een batch laten maken, eens zien hoeveel animo hier ervoor is.
 
Ik heb een tasje onder het bagagerekje zitten waar ik de pin van de roadlock altijd in kwijt kan.

Zoiets als hieronder maar dan zonder opdruks.
Tassie-van-annie.png
 
Ik heb vandaag een R1200 GS gekocht uit 2017. Nog een paar weken geduld hebben. Ik heb gevraagd er Pirelli Scorpion Trail 3 banden om te leggen, en verstralers.
 

Bijlagen

  • IMG_8535.jpeg
    IMG_8535.jpeg
    647,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8533.jpeg
    IMG_8533.jpeg
    698,4 KB · Weergaven: 0
  • 6E7BC478-4268-42C0-BA3D-2E8255A75F42.jpeg
    6E7BC478-4268-42C0-BA3D-2E8255A75F42.jpeg
    225,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8536.jpeg
    IMG_8536.jpeg
    459,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Staat me bij dat Scorpion trail 3 in 19 inch pas later beschikbaar komen.
Dat zou gek zijn, want het is juist een enduro/ all Road band. En die hebben vaak 19/21 inch. Maar bedankt, ik zal even nazoeken want dan moet ik iets anders verzinnen

Edit: het lijkt erop dat je gelijk hebt.

Michelin anekee Road.
Dunlop meridian.
Contitrailattack 3
Iets 90/10, suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Leuk tasje voor vijf tientjes 👍
Ga er maar ééntje kopen.

Ik heb net even gekeken in de schuur, maar het is een prima plek voor het tasje.
 
Dat zou gek zijn, want het is juist een enduro/ all Road band. En die hebben vaak 19/21 inch. Maar bedankt, ik zal even nazoeken want dan moet ik iets anders verzinnen

Edit: het lijkt erop dat je gelijk hebt.

Michelin anekee Road.
Dunlop meridian.
Contitrailattack 3
Iets 90/10, suggesties?
Ik heb sinds 2 weken de conti trailattack 3 er onder liggen. In het droog hele fijne banden. In de regen ben ik er nog niet over uit 😅
 
Leuk tasje voor vijf tientjes 👍
Ga er maar ééntje kopen.

Ik heb net even gekeken in de schuur, maar het is een prima plek voor het tasje.
Ik heb ook zo'n tassie onder het bagagerek. Ik heb een variant van Ebay maar het komt op hetzelfde neer.
Ook ik heb er een bandreparatiesetje en klein EHBO tasje inzitten.
En ik stop de pin van de Roadlock er in.
ideaal :t
 
Goedemorgen beste MF,ers.
Wie weet of een r1200 of r1250 gs door een deur past van 90 a 93 cm?

Bvd!
 
Heb het tasje achter ook, origineel BMW en vind de zipper klote lopen om snel open dicht te maken voor de roadlock.
Bij mij zit dus ook ehbo set erin
 
Heb het tasje achter ook, origineel BMW en vind de zipper klote lopen om snel open dicht te maken voor de roadlock.
Bij mij zit dus ook ehbo set erin
Loop je niet het risico dat het tasje op het glas van het achterlicht (bovenkant) gaat schuren als die nat is en dan dat deel mat schuurt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan