Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Vriend van me is met zijn cilinder door de voorkant van een mini gereden. Cilinder zat er nog op. Mini Total loss. Motor ook maar dat kwam door de val er na.
 
Een GS heeft best wat power nodig bij het starten en bovendien trekt het systeem (o.a. alarm) in stilstand ook wat stroom van de accu. Als ik mijn GS langer dan een maand stil heb laten staan gaat hij eerst even aan de lader voordat ik hem start. Dat zou bij jij ook wel het probleem kunnen zijn. Ik hoop niet dat de accu nu is overleden door het te veel starten, maar dat zal de lader waarschijnlijk wel aangeven.
ik sta er van te kijken als je contact aan zetten hoeveel stroom er dan door gaat en dan heb je nog niet eens gestart .......
maar als ie een aantal weken stil heeft gedaan is ff een uurtje aan de druppel wel een goed idee
 
Ik was me aan het afvragen hoe zo'n filmpje tot stand komt.. wie filmt dat met welke telefoon... rijdt hij gewoon weg, komt hij terug voor zijn telefoon, of wordt het filmpje doorgestuurd terwijl hij naar huis rijdt...

En dan ineens... tuut... _O-
moeders de vrouw die me naar de winterstalling gereden heeft , gelijk de druppellader mee naar huis , met de camera
 
Na winter stop geeft TFT aan dat motor een beurt moet hebben en er dus overheen is om deze melding voor nood weg te krijgen kun je heel simpel de datum in het dashboard aanpassen je zet het jaartal bv 3 jaar terug en weg is melding.
Als hij over de kilometers heen is zal dit niet werken denk ik.
 
Ik reed vandaag op een GSA 1200, reed lekker en voelde lichter aan dan gedacht. Snap wel dat dit ding geliefd is. Wel wacht ik op de proefrit van de Stelvio omdat ik die mee wil laten wegen in de beslissing.
 
Ik reed vandaag op een GSA 1200, reed lekker en voelde lichter aan dan gedacht. Snap wel dat dit ding geliefd is. Wel wacht ik op de proefrit van de Stelvio omdat ik die mee wil laten wegen in de beslissing.
Volgens een vergelijkende test die ik las moet je de Stelvio wel wat krediet geven "omdat het een Guzzi is", wat mijns inziens zoveel wil zeggen als: de GS is toch nog wat beter in mekaar gezet.
 
Volgens een vergelijkende test die ik las moet je de Stelvio wel wat krediet geven "omdat het een Guzzi is", wat mijns inziens zoveel wil zeggen als: de GS is toch nog wat beter in mekaar gezet.

Er zijn mensen die dat karakter noemen _O-_O-
 
Laatst bewerkt:
Over dat tasje op het stuur. Ik heb maar doorgepakt en heb een tolbadge besteld.
Voor Frankrijk, Spanje, Portugal en Italie.
Was een prima aanbieding. Geen verzendkosten en geen kosten voor de badge zelf.
Ik heb hem eerst even op het auto kenteken gezet en bij terugkomst zet ik hem over op de motor.
Scheelt gedoe bij die tolpoorten. Gewoon doorrijden.

Elektronische tolbadge voor snelwegen en elektrisch laden | Fulli
Hoi
Werkt die tolbadge ook als dat ding in je motorjas zit ???
 
Staat 'm wel, niet?

1709838598586.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan