Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja,Tja ik snap die hype rond Garmin niet zo .
Nou ja,
Garmin is er mee begonnen zo ongeveer…
Garmin kan ook offroad ( GS )
En Garmin blijft doorontwikkelen, en TT staat al een tijdje stil.
Haha…… een compleet ander apparaat dus, wat je wiltDie oer Garmins waren heel erg duur interface was vreselijk , mogelijkheden punt A ==> Punt B of geplande route that's it
Met de eerste Riders kon je meer en veel prettiger interface en de graphics waren een enorme stap vooruit .
en later de kronkel optie ,, en de mogelijkheid om naar smaak route karakter meer of minder hele kleine weggetjes , wel of geen off road. en life time kaarten , met blue tooth routes heen en weer pingpongen met anderen en geluid in je helm.
maar idd toen stopte ze met door ontwikkelen ,
nu probeert TT al 3 jaar me zo gek te krijgen dat ik een 550 ga kopen omdat ze van de Rider 2013 af willen iedere keer een mail dat er geen updates meer mogelijk zijn , en dan wat geklaag op een TT FB en een linkje en mensen trekken kaarten van andere modellen naar binnen en zetten die erop en dan geeft TT die voor RIder 2013 toch weer vrij ,
Het enige wat ik beter zou willen dan m'n Rider 2013 kan ,, is onderweg update afgesloten weg ,, file , en dat ik tijdens een tour kan op een knop naar een tank station of een pleisterplaats en dan de route daarna weer verder oppakken . en wat ik ook irritant vind ook al heb je de zelfde kaart versie toch verschilletjes in route tussen TT's onderling ,, niet mega maar wel aanwezig. en in fel zonlicht en een groter scherm
Serieus...hier ergens wat off road rijden zul je toch verrekte goed je best moeten doen om een navi nodig te hebben.de TET is wat anders, dan hier in de regio wat off road doen.
Hype ?Tja ik snap die hype rond Garmin niet zo .
Die oer Garmins waren heel erg duur interface was vreselijk , mogelijkheden punt A ==> Punt B of geplande route that's it
Met de eerste Riders kon je meer en veel prettiger interface en de graphics waren een enorme stap vooruit .
en later de kronkel optie ,, en de mogelijkheid om naar smaak route karakter meer of minder hele kleine weggetjes , wel of geen off road. en life time kaarten , met blue tooth
Draadloos gaat met de nieuwe XT2 beslist nakkelijk, ik zelf prefereer gewoon kabel.Want dat vind ik bij de TT wel een dingetje….
Soms gaat het zomaar met gemak en een andere keer weer helemaal niet…
En waarom prefereer je toch de kabel als draadloos zo makkelijk gaat ?Draadloos gaat met de nieuwe XT2 beslist nakkelijk, ik zelf prefereer gewoon kabel.
Ga naar het subforum van navigatie Zumo XT2, staat een hele handleiding how to do
ik vind het gewoon triest ,,, een cardan die om de 80 K km vervangen moet worden en nu problemen rond de startmotor ...
Ondanks dat voor velen onder ons die 80 K wel enkele jaartjes in beslag neemt volg ik je redenering, een cardan is voor 't leven .ik vind het gewoon triest ,,, een cardan die om de 80 K km vervangen moet worden en nu problemen rond de startmotor ...
en ze moeten niet aankomen dat de cardan zo snel slijt door het vermogen , bij Kawasaki GTR 1400 gaat het wel erg lang mee zonder dergelijk defecten ...
Alles om die 10 kg lichter te zijn dan het vorige model.....Ondanks dat voor velen onder ons die 80 K wel enkele jaartjes in beslag neemt volg ik je redenering, een cardan is voor 't leven .
en mogelijk niet het beste materiaal maar wat goedkoper omdat dit beter is voor de margeAlles om die 10 kg lichter te zijn dan het vorige model.....
Alles om die 10 kg lichter te zijn dan het vorige model.....
en mogelijk niet het beste materiaal maar wat goedkoper omdat dit beter is voor de marge
Klopt, en in feite is er nog veel meer dat niet zo " fraai " is.ik vind het gewoon triest ,,, een cardan die om de 80 K km vervangen moet worden en nu problemen rond de startmotor ...