Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Nooit toegeven aan de sterke arm dat je harder dan de toegestane snelheid gereden hebt. Hoe voor de hand liggend het ook was, niet downplayen met: was maar 5 km/h te hard. Glashard melden dat je de maximaal toegestane snelheid reed. Als eea eenmaal in een proces verbaal staat heb je nml toegegeven dat je te snel gereden hebt. Mochten er eventuele consequenties zijn, dan heb je die dan wel heel makkelijk in je mik.

Verder wel sneu voor die vogel.
 
Nooit toegeven aan de sterke arm dat je harder dan de toegestane snelheid gereden hebt. Hoe voor de hand liggend het ook was, niet downplayen met: was maar 5 km/h te hard. Glashard melden dat je de maximaal toegestane snelheid reed. Als eea eenmaal in een proces verbaal staat heb je nml toegegeven dat je te snel gereden hebt. Mochten er eventuele consequenties zijn, dan heb je die dan wel heel makkelijk in je mik.

Verder wel sneu voor die vogel.
Heb je gelijk in.
Maar als ik niet met ogs rij hou ik me redelijk goed aan de snelheid, iets te hard om wat vloeiender te kunnen rijden op de snelweg.
Dat harde rijden vind ik leuk met ogs, anders is er geen klap aan 😉
 
Als er eentje oversteekt, let dan op, er komt er vaak nog een achteraan.
Als ik van de sportschool naar huis rijdt let ik meer op de berm dan op de weg.
 
Terug naar de GS...... :) Deze gaat het worden, valbeugels en verstralers er nog op.... Verder komt er ook een "normale" ruit op ipv de getinte, deze is toch behoorlijk "zwart" en hoewel je er overheen kijkt, gaat het me denk ik toch op de eea manier afleiden..... (al smoelt ie wel goed ;)). Eind januari.......

1300GS_2.jpg
 
Terug naar de GS...... :) Deze gaat het worden, valbeugels en verstralers er nog op.... Verder komt er ook een "normale" ruit op ipv de getinte, deze is toch behoorlijk "zwart" en hoewel je er overheen kijkt, gaat het me denk ik toch op de eea manier afleiden..... (al smoelt ie wel goed ;)). Eind januari.......

Bekijk bijlage 1959582

Gefeliciteerd kerel, mooie motor. veel plezier ermee.

Ik krijg de mijne pas in april -O- nog 98 nachtjes slapen....;)_O-
Ik hoorde van de week dat de levertijden al zijn opgelopen naar juni van dit jaar.....
 
Iemand op zoek naar zwarte vario zijkoffers?
Voor de 750/850/1200/1250LC GS?

Overweeg ze los te verkopen, inclusief de binnentassen, exclusief sloten.
 
Zie nu dat er op één koffer toch wel wat krasjes zitten.. soit, zo'n koffers hou je volgens mij nooit perfect in nieuwstaat..

Even overwogen om deze te gaan gebruiken op de GSA, maar ga ze toch verkopen.
Een deftig bod wordt overwogen...
Zitten splinternieuwe, originele binnentassen bij, amper gebruikt.


1705088943897.png
 
Is een wat dure oplossing, maar wanneer ze ook nog een voor de rechter kant hebben kun je daar meerdere kleine spullen in kwijt en heb je geen tanktas of een tas achterop meer nodig.
 
Voor de echt kleine dingen (bandenrepset+ducttape+ti-wraps) heb ik dat tasje bovenop achterlicht, als je een deftig slot + pomp moet meezeulen ben je toch al snel aan een (top- of zij-) koffer toe mijns inziens,
Temeer omdat die gereedschapsdingen niet passen als je vario-koffers hebt (meen ik te weten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan