Twee kettingsets zijn toch niet echt goedkoper dan een cardanas van 125,-?
Die cardanas... die krijgen we toch gratis?? Of heb ik dat nu weer verkeerd begrepen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twee kettingsets zijn toch niet echt goedkoper dan een cardanas van 125,-?
Het gaat dus alleen om de look......Michelin Anakee Road: The Michelin Road Performance, with a Specific Adventure Look
Als ik 100% road rij kies ik ook een road band, kies ik voor af en toe bospaadje kies je een 80/20 en is dat bos groot kies je voor 50/50.
De 1200 en 1250 gs/gsa zouden volgens bmw de cardanassen vergoed moeten krijgen. De 1300 niet.
ik vind die anakee road mooier dan een road 6 op een ADV fiets
Ik ga dat nummer eens halen ,, ben wel benieuwd eigenlijk , ik denk zonder dat ik het hele artikel al gelezen heb dat deze machines toch meer elke in een specifieke hoek van de midden klasse all road zitten , de T 700 meer off road, de KTM de power all road die eigenlijk wel veel dingen kan en de Suzuki en Honda die meer in het midden zitten ,, eigenlijk hadden ze ook een V85 TT en de F750GS moeten laten mee doen.FF off topic..(dat mag soms...)
Zojuist de motorplus binnen gekregen met een leuke vergelijking test.
Yamaha Tenere 700
Suzuki 800DE
KTM 890
Honda transalp . .
En de winnaar is.........
Tadaaaaaaaa de suzuki !!Bekijk bijlage 1943082
Kettingset DID KTM Super Adventure 1290 2020-2023 Premium | mPartz.nlWat zou de totaalprijs voor ketting plus voorste tandwiel gemiddeld zijn op een met de gs vergelijkbare motor?
Dat is wat ze zelf zeggen...lookik vind die anakee road mooier dan een road 6 op een ADV fiets
,, eigenlijk hadden ze ook een V85 TT en de F750GS moeten laten mee doen.
Hebben jullie de nieuwe Suzuki GSX-S1000GX al gezien ? Vet ding zeg
De moto guzzi stelvio 2024 al gezien?Ik had hem nog niet gezien, maar nav je bericht even opgezocht. Erg gave motor! Denk niet direct concurrent van de GS.
Toch voor de lol eens naar kijken.
Ik denk dat de GS meer concurentie moet verwachten van de Soes dan van de Stelvio.
(Al heeft die laatste dan een cardan)
ben ik niet eens, qua vermogen en prijs past ie er lekker tussen , de 850 zit gelijk met de KTM aan de boven kant en zeker als je de nodige pakketten en opties neemtDie V85TT kan ik nog inkomen, maar de F750GS hoort helemaal niet thuis in dat groepje... De F850GS, die dan weer wel...
ben ik niet eens, qua vermogen en prijs past ie er lekker tussen , de 850 zit gelijk met de KTM aan de boven kant en zeker als je de nodige pakketten en opties neemt