Vraag: Is een GSA even hoog als een GS zonder zadel?
Ik merk geen echt verschil in hoogte tussen mijn vorige GS1250 met duozadel en mijn huidige GSA1250 met rallyzadel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraag: Is een GSA even hoog als een GS zonder zadel?
het rallyezadel is er ook in twee hoogtes volgens mij
Krijg je geen blussen op / uit de poedercoating bij een kleine beschadiging er van?Dat kan ik beamen. Al moet ik zeggen dat de alu koffers op mijn huidige GSA, zonder coating op het rek, ook al stroef passen met sluiten van het slot. En, daaraan toevoegend, dat bij montage van koffers op een gecoat rek, de coating wel sporen van de koffer krijgt.
Ik weet dit niet zeker.. dus degene met de data moet over de brug komen, maar ik heb ze wel allebei gehad, al was dat de oliekoelers.
Daarvan was de GSA hoger dan de GS. De geometrie was net wat anders. Net merkbaar in de hele korte bochten.
Om die reden lijkt poedercoaten van een kofferrek me geen goed idee, tenzij je de koffers er maar zelden afhaalt. Ik zie op mijn niet gecoate kofferrek al lichte sporen van de koffers.Mijn ervaring is dat er een stuk van de coating er af kan knallen als je er iets hard op laat vallen terwijl verf mee beweegt en blijft zitten.
Dan lijkt het toch alsof de Adventure 2 cm hoger is qua rijwielgedeelte.
Je zal er niet aan ontkomen, verf, poedercoating, anodiseren het is allemaal een oppervlaktebehandeling. Dan moet je gewoon kaal rvs nemen ofzoOm die reden lijkt poedercoaten van een kofferrek me geen goed idee, tenzij je de koffers er maar zelden afhaalt. Ik zie op mijn niet gecoate kofferrek al lichte sporen van de koffers.
Je zal er niet aan ontkomen, verf, poedercoating, anodiseren het is allemaal een oppervlaktebehandeling. Dan moet je gewoon kaal rvs nemen ofzo
Als poedercoating er op die manier af springt is de voorbereiding niet goed geweestMijn ervaring is dat er een stuk van de coating er af kan knallen als je er iets hard op laat vallen terwijl verf mee beweegt en blijft zitten.
We hebben dat wel eens geopperd bij onze poedercoater maar die begon direct te stuiteren haha. De voorbereiding zit daar wel goed.Als poedercoating er op die manier af springt is de voorbereiding niet goed geweest
Correct.Ik dacht ook ooit ergens gelezen of gehoord te hebben dat de Sport vering (optioneel) op de GS ervoor zorgt dat je dezelfde hogere afstelling hebt als de GSA. Bij de 1200.
Het mooie is dat veel mensen dat ding afgrijselijk vinden en de styling afkraken..........blijkbaar iedereen reikhalzend aan 't uitkijken wie hier zijn eerste 1300 showt?
Het mooie is dat veel mensen dat ding afgrijselijk vinden en de styling afkraken.....
Maarrrrr nu lees je wel dat de 1e aankopen gaan plaats vinden op de fora.
De 1250GSA heb ik nu 3 jaar en staat op 82.000 km, ik heb besloten hem nog een tijdje te houden.Wat had je nu gedacht? Die 1300 gaat net zo goed verkopen als de 1250 en de 1200 series...
Het is zeker een beetje wennen, maar uiteindelijk blijft niemand achter en springt iedereen op de kar van de GS...
Ik mag nog 3.5 jaar wennen aan het nieuwe design en dan zien we wel.. misschien hou ik deze wel privé en ga ik beroepshalve wel voor iets heel anders...