Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
 
Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
Heb er ook nog niet veel uitleg over gevonden, wat met de intro van de shift-cam wel anders was,
Zou ook wel eens willen zien hoe ze die versnellingsbak onder de krukas hebben geplaatst, en wat dat doet aan zwaartepunt en grondspeling etc.
 
De adaptieve voertuighoogte regeling gaat een pluspunt zijn voor alle kleine rijders... Als het goed werkt!
 
Ik vind die adaptieve cruise control niet fijn. Heb er met de RT mee gereden en ik vind het ronduit hinderlijk. Het bijremmen wat ie ook doet wil ik ook niet.
Dan blijven meesturende lampjes in de bocht over qua leuke gadget.
Voor wat betreft de vering ben ik benieuwd of dat na 100k nog fris is en niet ook vervangen moet worden.
 
Na 100k is op mijn huidige GSAbde achterdemper gereviseerd want die ging lekken. Voordemper is nog origineel dus die gaat al 215kkm mee en achter ook nog prima. Dat valt me zeker niet tegen.
 
De achterdemper is meestal de eerste ja. Ben al benieuwd hoe dat zich bij de 1300 gaat houden nu dat ding nog meer moet gaan regelen.
 
Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
de looks zijn te zien, de techniek niet....die moet je ervaren en moet zich bewijzen.
Daarbij, papier is geduldig maar wat brengt het meer in de realiteit tov het huidige.
Moet toegeven dat ik best wel benieuwd ben naar de "nieuwe" ESA, die was voor mij een van de redenen om van de FJR over te stappen naar de GS.
 
Ik had op mijn eerste motor, een jaren-70 motor, ook een meesturende koplamp, zo bijzonder is dat toch niet ? :+

Zodra je boven de 30 komt, ga je je realiseren dat alles uiteindelijk weer terugkomt en als iets nieuws wordt gebracht. Dus gewoon zelf helemaal niks veranderen, dan ben je elke 20 jaar weer hip.
 
Heb met een Yamaha Tracer 9 GT gereden waar de adaptieve cruise control ook opzit deze werkt toch wel erg goed, deze remt in eerste instantie op de motor af en pas daarna remt hij bij. Overigens zit er een quickshifter op die perfect werkt zowel op als terug schakelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan