Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als mogelijke opvolger voor mijn Rallye staat deze op mijn lijstje. Ik moet zeggen dat ik gecharmeerd ben van het mat donkerblauw van de Trophy.
Bekijk bijlage 1931487
Ik las: "700 km probleemloos". Op naar de opticien!Mijn eerste GSA-LC was van januari 2014,daar heb ik 70Dkm probleemloos mee gereden.
Heb er ook nog niet veel uitleg over gevonden, wat met de intro van de shift-cam wel anders was,Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
die gingen wel eens stuk, maar toch ook niet extreem vaak ?Ben ook benieuwd of de dynamo nu ook redelijk fatsoenlijk te vervangen is.
Er had ook eigenlijk moeten staan 70 Mm of 70 kkmIk las: "700 km probleemloos". Op naar de opticien!
Ik heb daar eerlijk gezegd ook nog vrij weinig van gezien.Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
Kijk dit bedoel ik het hele concept kwa techniek, frame, cadan , motorblok is op de schop gegaan . En minder gewicht.Een paar extra pk's en nm's zijn toch helemaal niet interessant ??
Wie gebruikt die nou...of hoe vaak ??
ik vind het plus punt dat ze niet zo mee doen met die pk wedloop onder allroad die nu al 160 a 170 of meer kunnen hebben ,, maar gaan voor koppel en daarmee vooraan lopen.Een paar extra pk's en nm's zijn toch helemaal niet interessant ??
Wie gebruikt die nou...of hoe vaak ??
Idd, maar voor het vervangen moest die hele fiets uit elkaar. Mss dat ze eea enigzins vervangbaar hebben gemaakt.die gingen wel eens stuk, maar toch ook niet extreem vaak ?
.........#32438 .....Heb er ook nog niet veel uitleg over gevonden, wat met de intro van de shift-cam wel anders was,
de looks zijn te zien, de techniek niet....die moet je ervaren en moet zich bewijzen.Vind het wel opvallend dat vrijwel niemand hier aandacht aan de de techniek van de 1300 besteed en er vrijwel alleen over de looks gerept wordt.
Dan blijven meesturende lampjes in de bocht over qua leuke gadget.
15 goede foto's van cut-away blok:Heb er ook nog niet veel uitleg over gevonden, wat met de intro van de shift-cam wel anders was,
Zou ook wel eens willen zien hoe ze die versnellingsbak onder de krukas hebben geplaatst, en wat dat doet aan zwaartepunt en grondspeling etc.
Ik had op mijn eerste motor, een jaren-70 motor, ook een meesturende koplamp, zo bijzonder is dat toch niet ?
Ik had op mijn eerste motor, een jaren-70 motor, ook een meesturende koplamp, zo bijzonder is dat toch niet ?
Ik vind die adaptieve cruise control niet fijn.