Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Echt ik versta er niets van. Mijn T7 draait 1:17,5. Is dat dan Hollandse zuunigkeit?
Ik krijg 'm met heeeeeeeel veel zelfbeheersing op 1:20. En dan is het voor mij geen motorrijden meer.
 
Echt ik versta er niets van. Mijn T7 draait 1:17,5. Is dat dan Hollandse zuunigkeit?
Ik krijg 'm met heeeeeeeel veel zelfbeheersing op 1:20. En dan is het voor mij geen motorrijden meer.
1 op 18 (of +/- 6l/100km) is ook meer mijn gemiddeld verbruik, maar ik heb van die dagen dat ik rustig door Noord Belgische/zuid Hollandse wegen "slenter",
Dan kan je zuinigere cijfers uit die boxer halen, maar nogmaals, als je de "shift-cam" heen en weer laat schuiven moeten die paarden gevoed worden.
(En BMW heeft er toch om één of andere reden +140 van die paarden in gestoken?😇)
 
1:25 is onmogelijk. Echt, ik weet niet waar dat blijft vandaan komen. Of jullie rijden echt traag, of er scheelt iets aan de mijne.
als je echt serieus off road rij dan heb je de spreekwoordelijke draaikolk in de tank, rij je relaxt over 80 km wegen dan loopt bijna alles wel redelijk zuinig
 
Ik zie veel BMW's met deze koplampen, na wat googlen kwam ik er achter dat de E9 er voor staat dat het in de EU waarschijnlijk mag. Maar ik zie laatste tijd vaker motoren met de E24 koplamp (vind ik ook mooier).
Wordt er streng op gecontroleerd?
Is de E24 meer illegaal dan de E9 of mogen beiden niet?

1687859425528.png
 
ja hoor, ik neem graag bochtjes, en als je goed kijkt zie je dat ook in de video's alleen ik hou me wel aan de snelheid.
Misschien heb ik dan een ander idee van bochtjes nemen,
Maar ieder zijn ding.
(Een Duitse motoragent heeft er ooit een filmpje van gemaakt, leuke beelden, maar ondanks dat we dik moesten betalen kregen we de beelden niet mee😟)
 
Misschien heb ik dan een ander idee van bochtjes nemen,
Maar ieder zijn ding.
(Een Duitse motoragent heeft er ooit een filmpje van gemaakt, leuke beelden, maar ondanks dat we dik moesten betalen kregen we de beelden niet mee😟)
ik denk dat dit het is ...
mijn manier is niet opvallen bij de hermandad .
 
Ik zie veel BMW's met deze koplampen, na wat googlen kwam ik er achter dat de E9 er voor staat dat het in de EU waarschijnlijk mag. Maar ik zie laatste tijd vaker motoren met de E24 koplamp (vind ik ook mooier).
Wordt er streng op gecontroleerd?
Is de E24 meer illegaal dan de E9 of mogen beiden niet?

Bekijk bijlage 1896400
E9 en E24 zou alleen betekenen het land van goedkeuren anders is.
E9= Spanje
E24= Ierland
Apart want de lampen verschillen wel in opbouw op de foto.
 
Misschien heb ik dan een ander idee van bochtjes nemen,
Maar ieder zijn ding.
(Een Duitse motoragent heeft er ooit een filmpje van gemaakt, leuke beelden, maar ondanks dat we dik moesten betalen kregen we de beelden niet mee😟)
Als je maar traag genoeg rijdt, kan je bijna elke bocht nemen met het middenstuk van je band :Y . En nee, dat is niet wat wij bedoelen
met bochtjes rijden eh Scorp :W
 
Als je maar traag genoeg rijdt, kan je bijna elke bocht nemen met het middenstuk van je band :Y . En nee, dat is niet wat wij bedoelen
met bochtjes rijden eh Scorp :W
En dat verbruik...
Als jij moet tanken doe ik ook maar vol, we eten er geen hamburger minder om bij De Ranch hé.😊
 
Ach, MrsTenCats rijdt met haar R1250R met een verbruik van 3,9/100km. En dan is ze nog retesnel onderweg met hellingshoeken die ik niet haal. Ikzelf kom niet aan dat verbruik (4,5/100), maar dat heeft met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te maken met het postuur.
 
Morgen naar de Eifel voor 4 dagen! Voor het eerst met originele uitlaat dat ik die kant op ga 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: R-V
Terug
Bovenaan Onderaan