motormaniac58
MF veteraan
Ik hou er wel van als ik wat gegil hoor....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou er wel van als ik wat gegil hoor....
Het gaat over motorrijden hoor!!!!Ik hou er wel van als ik wat gegil hoor....
nee dat blok was niet euro 5 , ze hebben het aangepast
Ho ho…..die Shiver 750 is met wat aanpassingen erg vloeiend en met een mooi koppel en vermogen te krijgen hoor. En dan toch een heerlijk karakter!nee dat blok was niet euro 5 , ze hebben het aangepast de katalysator verplaatst , 2 pk minder , andere software, of ze inwendig ook iets gedaan hebben weet ik niet.
zoveel hoeft een iets andere boring en slag echt niet te gaan kosten , ik denk ook niet dat de mt 7 en mt 9 elkaar bijten ,, er is een prijs verschil , en een behoorlijk vermogens verschil , en als de MT een 750 cc word en een 10 pk sterker maakt dat niet echt veel uit .
je heb geliijk een transalp is geen tenere ze verschillen in karakter, waar ik de honda denk hij had meer off road zoals de tenere of iets meer road met tubeless banden en wielen gezien het vermogen ,, en niet er half tussen in zoals nu lijkt . testers zeggen dat de Hornet 750 ondanks dat piek vermogen niet piekerig aanviel zoals een Aprillia Shiver 750 destijds , dat die Hornet 750 toch soepel is bij lage toeren .
maar ben heel benieuwd hoe de Suzuki 800 en die Transalp 750 rijden en wat gaat Yamaha doen ,, we kunnen er allelei ideeën op los laten .
VVN: breng maximumsnelheid 80-kilometerwegen terug naar 60 km/u vind dit veel vervelender als ze dit zouden gaan doen .....
Een Transalp zal dan ook moeilijker off-road te berijden zijn als een Tenere.Denk dat hier een vergissing is.
En er meer t700 off road gaan als honda transalps.
Verbaas me er steeds meer over hoeveel er met een zware motor off road gaan.
Ikzelf ga alleen maar lichter.
De T700 gedraagt zich echt ontzettend prettig in het terrein.
Heb erzelf geen mtr op gereden.
Maar er was iemand met tenere mee met dagje brabant.
Zo leuk om te zien hoe iemand met zoveel gewicht zo soepel kan rijden.
Heb het wel erns gedaan met alp 600.
Maar vond het maar een zwaar hok.
Denk dat hier een vergissing is.
En er meer t700 off road gaan als honda transalps.
Het meeste wat ik doe met de T7 kan ik ook met mijn ducati.
Maar tis toch leuker, gecontroleerder en comfortabeler op de T7.
Hangt er van af welke Ducati,Het meeste wat ik doe met de T7 kan ik ook met mijn ducati.
Maar tis toch leuker, gecontroleerder en comfortabeler op de T7.
Wat zijn de maten van je deur?GS rijders alhier; ik ben voornemens te gaan her-opstappen, op een GS.
En alhoewel mijn huis een garage heeft, met zo'n kiep kanteldeur kan deze door... de vulling van de garage nu niet open.
Ik heb er naast wel een reguliere jaren 90 "schuurdeur".
Is iemand van jullie er al eens op een beetje een acceptabele wijze in geslaagd een GS door zo'n schuurdeur te manouvreren, en is dat een aan te raden gebeuren? Want ik verwacht dat m'n garagedeur zo tegen augustus pas weer echt open kan, en zo lang wil ik eigenlijk niet wachten met het aanschaffen van een 2006 GSje..
Bij die standen is het belangrijker of er al zaken als schokdempers, koppeling en schijven zijn vervangen. Een exemplaar met 120k waarbij alles is gedaan, gaat je minder kosten op termijn dan eentje van 80k waar alles nog moet gebeuren. Kortom, niet blind staren op de kms maar heel goed naar de onderhoudshistorie kijken.Ja ik snap de overweging. En 75k vind ik prima. Alleen staan ze er ook heel veel op met 120k plus. En dat vind ik net een beetje veel. Ik zoek dus rustig door, en dacht, ik vergroot mn kansen door het hier op te zetten. Dus als iemand iets weet, mag die mij helpen. Maar dat hoeft niet.
749S.Hangt er van af welke Ducati,
Een Panigale of een Multistrada verschillen nogal.
Zekers, Harde Politiefilm met Spannende Momenten….En ik maar denken dat dit het HP SM topic was.......
Klopt wel,749S.
Elke motor is goed offroad.
Het stuur van een (1200) gs is zo breed dat het een moeilijke onderneming wordt. Als je een vlakke/geen drempel hebt kun je het nog een beetje schuin proberen, maar comfortabel is het niet, als het uberhaupt al lukt. Ik zou toch echt een doorgang in de garage maken!Is iemand van jullie er al eens op een beetje een acceptabele wijze in geslaagd een GS door zo'n schuurdeur te manouvreren, en is dat een aan te raden gebeuren?