Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

… en realiseerde me dat die geen LED-koplampen meer zullen hebben -O- .


:+

Als in hier even op mag inbreken; dat is een fabeltje, althans volgens een goed ingevoerde dealer. GS zal altijd led verlichting hebben, enkel waren er wat problemen met de Headlight Pro, dat X vormig ding.
 
Mijn 2 GS-en wacht , als ze geen grote mankementen ontwikkelen , ook nog een lang leven bij mij .

In B werd de Vespa ingeruild op een meer polyvalente BMW C400X voor de korte, ook stedelijke , en dus sletige ritjes , zodat de GS wat gespaard kan worden .

In F rijdt de GS sowieso alleen langere ritten , waarbij hij goed warm kan worden en waar hij bijna nooit in de stad wordt gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Als in hier even op mag inbreken; dat is een fabeltje, althans volgens een goed ingevoerde dealer. GS zal altijd led verlichting hebben, enkel waren er wat problemen met de Headlight Pro, dat X vormig ding.
Zou kunnen dat het ondertussen inderdaad opgelost is.

Volgens mijn dealer ging het weliswaar om álle LED-koplampen, maar werd de datum waarop de nieuwe motoren noodgedwongen met halogeenlampen zouden worden geleverd, telkens opnieuw naar achteren opgeschoven.
 
Zit nu bij de BMW winkel in Brixen ( Bressanone ) voor de 1e beurt, verkoper zegt dat vanaf Juli er geen led koplamp geleverd wordt.

Motorfiets komt wel met de voorbereiding voor ledverlichting zodat het er later ingezet kan worden.

Datum wordt idd steeds naar achteren geschoven, toen ik mijne bestelde was het vanaf Mei.
 
ik heb in ieder geval een beschermunit besteld. En nog wat te dure onnodige accessoires :+
 
Bij Shirley deze op haar 1250 gezet.
Er moest wel wst worden gedemonteerd....


Screenshot_20220609-181410_Facebook.jpg
Screenshot_20220609-181418_Facebook.jpg
 
Vraagje : Hoe nauwkeurig is bij jullie de RDC sensor…. ? Bij mij wijkt de spanning 0,2/0,3 bar af t.o.v pomp bij tankstation en sensor, dus tankstation 3,1 en RDC sensor 2,9…
 
Nee, mag niet.
Dat is kak. Ik heb daar echt nog nooit bij stil gestaan dat, dat niet mag. Is daar veel controle op?
En nog een andere vraag. Heeft iemand hier een givi trekker outback topkoffer? Ik wil graag weten of deze op een aluminium “grondplaat” moet of dat een universele van givi ook nog een beetje toonbaar is. Die is een stuk goedkoper maar als het er niet uit ziet dan geef ik liever een paar euro meer uit.
 
Niet echt, maar als je gekkigheid aan het uithalen bent kan je er wel op rekenen dat je 'm er dan bij krijgt.
 
Dat is kak. Ik heb daar echt nog nooit bij stil gestaan dat, dat niet mag. Is daar veel controle op?
En nog een andere vraag. Heeft iemand hier een givi trekker outback topkoffer? Ik wil graag weten of deze op een aluminium “grondplaat” moet of dat een universele van givi ook nog een beetje toonbaar is. Die is een stuk goedkoper maar als het er niet uit ziet dan geef ik liever een paar euro meer uit.
Ik heb hem op zo’n stalen of aluminium plaat. Juist vanwege dat ik die plastic variant op een gsa geen gezicht vond
 
Terug
Bovenaan Onderaan