- 12 mei 2008
- 38.729
- 7.754
Eerste wereld problemen.171,5. Dus zeker niet de grootste. Op de GS-A van mijn pa durf ik gewoon niet rijden. Ik heb echt die ESA met verlaagde ophanging nodig vrees ik. Op mijn gewone GS vond ik het al zeer nipt na het verlagen en uithollen van het zadel.
Ik ga vandaag nog eens met de Ducati de baan op, ik heb mezelf zowat verplicht om er dit motorseizoen met te doen, maar eigenlijk betrap ik er mezelf op van liever de Buell te willen nemen.
Dan bedenk ik me: kan ik dan beter niet gewoon de wissel wél doen. Anderzijds: ik zit nu met 2 trackdays en dat zie ik dan niet zitten met een GS. De Buell heeft een open Termignoni dus daarmee zal ik ook niet welkom zijn.
En ik heb nu een hele lederen uitrusting gekocht ook, waarbij er zelfs "Ducati" op de broek staat. Waarom, waarom, waarom....
Ik ben ook niet lang, maar weeg wel teveel heb op zowel een GS als gsa prima gereden, maar dan wel enkel op de weg, als ik onverhard zou rijden zou een verlaging wel wenselijk zijn.. (terwijl dat nou juist iets is wat je niet wil in het onverhard )
Ik kijk bij stoplichten met rijgeulen, of hobbelige klinkerwegen wel even goed waar ik stil ga staan, en desnoods wat verschoven op het zadel als het echt kritisch is..
Beste is gewoon niet stilstaan maar blijven rijden