jan13
Die hard MF'er
- 14 okt 2021
- 817
- 665
Wel langs gereden toen ik naar quadelest ging, volgende keer stop ik.Inderdaad niet ver van je deur.
Ben je al eens naar het moto museum in guadelest geweest?
Weg nr 749 mooet je ook eens doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel langs gereden toen ik naar quadelest ging, volgende keer stop ik.Inderdaad niet ver van je deur.
Ben je al eens naar het moto museum in guadelest geweest?
Weg nr 749 mooet je ook eens doen.
En dan wordt ie gewoon herkend?Binnenzak.
Ja het gemak dient inderdaad de mens. In de auto gebruiken we de Bip&Go al en werkt echt super. Vooral die 30 km/h doorrijstroken. Dus zie ook alle voordelen voor de motor. Straling door de jas is prima, ik heb zo'n klein vakje op mijn mouw.Jazeker,
De straling gaat gewoon door je jas hoor.
2x sinds ik hem heb ik gehad dat de poort niet open ging.
Na bellen op de paal geen contact..... uit de rij naar een andere poort en die ging gewoon open.
Ik heb hem in Italie en Frankrijk gebruikt en is echt fijn....zonder gemeut met een kaartje doorknallen
Spanje heeft nog maar een paar tol wegen geloof ik en Portugal is nagenoeg met elektronische registratie i.p.v. tolpoortjes.
Inderdaad. Het was woensdag toen we terugkeerde uit Frankrijk één keer behoorlijk bijremmenIk rem wel iets meer af aangezien de slagboom soms echt wel laat opengaat wat mij betreft
Italië is dan sneller, alleen met de afrekeningen vaak veel later....
Ik hoop het toch niet , dat zijn geen grappenIk schat in op 01-04-2024, lijkt me een logische datum hiervoor…
A New Air-Cooled GS Is Coming - Adventure RiderA New Air-Cooled GS Is Coming - Adventure Rider
zou het dan toch eindelijk na de R9T weer een echte mooie BMW????
Sorry in mijn voorbeeld werkt de snelkoppeling wel?
De nokkenas verschuiving is (volgens mij) niet enkel toerental gestuurd, maar ook belasting gestuurdWeet iemand wat dit kan zijn, met koude motor tussen 3000 en 3500 toeren een hele scherpe tik in motor als hij warm is hoor ik hem niet meer, dit hoor ik met goed dempende gehoorbescherming.
Het is een nieuwe R1250GSA nu met 500km ga er vanuit dat het normaal is maar wou graag weten wat het is gezien dit mijn eerste 1250 is, dacht zelf aan nokkenas verstelling maar begrijp dat die pas boven 4500 toeren gaat werken.
Op dat moment dat hij scherp tikt geen belasting van motor toertal dus stabiel tussen 3000 en 3500.De nokkenas verschuiving is (volgens mij) niet enkel toerental gestuurd, maar ook belasting gestuurd
Ik hoor die tik ook bij mijn 1250, en ondertussen toch 30K
Heb je daar wel eens off road mee geprobeerd.?
een nineT lijkt me niet echt een machine die voor dat goed ontwikkeld isHeb je daar wel eens off road mee geprobeerd.?
Heb eens zandpad afgestunt met de R9T maar pas met de Xr1200X ging het toch stukje gemakkelijker.
Zou mooi zijn gewoon de heropstanding van de HP2 vond hem altijd zo lelijk maar heeft wel indruk achter gelaten.