Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu we het toch over mijn geliefde onderwerp hebben, heeft iemand nog een setje TKC 80's liggen met 21" voorwiel?
Voor info even op het linkje klikken. Is een mooi gemaakt product en zeer eenvoudig in ong. 15 minuten te monteren. Bedrading blijft ongewijzigd, wordt gewoon in de stekker van het stadslicht geplugt. Stadslichtfitting wordt verwijderd en afgedicht met en meegeleverd rubber plugje.Interessant! Zeker omdat ik veel snachts rijd. Wat zijn de kosten en wat voor merk/fabrikant is dit als ik vragen mag?
Vandaag een modificatie van de koplamp uitgevoerd. LED DRL; zwarte kunststof rand wordt vervangen voor een versie met een LED ring erin verwerkt, deze wordt aangesloten op de plug van het stadslicht. Het geeft zoveel licht dat ik overdag bijna zonder dimlicht kan rijden...
[afbeelding]
[afbeelding]
Leren broeken zitten eigenlijk altijd strak, anders heb je de nog steeds brand en schuurwonden in je pak. Ik heb een Rev'it leren broek die redelijk comfortabel is gaan zitten. De kwaliteit is ook oké.Iemand nog tips voor een motorbroek? Zit eraan te denken om mijn textiel jas te combineren met een leren broek, zit een stuk lekkerder dan textiel. Hoef alleen natuurlijk niet zo'n "sport" leren broek, maar gewoon beetje comfortabel
Leren broeken zitten eigenlijk altijd strak, anders heb je de nog steeds brand en schuurwonden in je pak. Ik heb een Rev'it leren broek die redelijk comfortabel is gaan zitten. De kwaliteit is ook oké.
Iemand nog tips voor een motorbroek? Zit eraan te denken om mijn textiel jas te combineren met een leren broek, zit een stuk lekkerder dan textiel. Hoef alleen natuurlijk niet zo'n "sport" leren broek, maar gewoon beetje comfortabel
En, heeft iedereen een klein, fijn, rood F700GS-je aan zijn Valentijn gegeven, vandaag ?
Ik stuur hier in het midden van het land m'n hond nog niet naar buiten, laat staan een gepensioneerd botanicus. Het sneeuwt de hele dag al, maar het blijft net niet liggen.