Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vanavond weer nieuw schoeisel voor de GSA laten monteren. Dit keer weer Conti TA2, omdat ik nog een zo goed als nieuwe voorband had liggen. En die wordt van het liggen in de garage er niet beter van.
 
Nu we het toch over mijn geliefde onderwerp hebben, heeft iemand nog een setje TKC 80's liggen met 21" voorwiel? :P
 
@griep; zelfs ik had 'm te pakken in de eerste week van januari en dat terwijl ik altijd hooguit verkouden ben.
Na een week was ik er vanaf, maar ik loop inmiddels wel al 1,5 maand met nog steeds een hardnekkige verkoudheid...

Sterkte voor wie er nog mee loopt te tobben ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een modificatie van de koplamp uitgevoerd. LED DRL; zwarte kunststof rand wordt vervangen voor een versie met een LED ring erin verwerkt, deze wordt aangesloten op de plug van het stadslicht. Het geeft zoveel licht dat ik overdag bijna zonder dimlicht kan rijden...

full

full
 
Laatst bewerkt:
Haha, die heb ik er een week of twee geleden ook op gezet Beemer. Geeft echt een hele bak licht en ziet er best leuk uit, al zeg ik het zelf :). Past in elk geval goed bij de xenon koplamp.
 
Hmmm..... wil ik in het echt wel een keertje zien. *D


Ze hebben hier gisterenavond weer een bakkie pekel neergegooid..... ik kwam de strooiers om 21.30 tegen. B|
 
Interessant! Zeker omdat ik veel snachts rijd. Wat zijn de kosten en wat voor merk/fabrikant is dit als ik vragen mag?
Voor info even op het linkje klikken. Is een mooi gemaakt product en zeer eenvoudig in ong. 15 minuten te monteren. Bedrading blijft ongewijzigd, wordt gewoon in de stekker van het stadslicht geplugt. Stadslichtfitting wordt verwijderd en afgedicht met en meegeleverd rubber plugje.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een modificatie van de koplamp uitgevoerd. LED DRL; zwarte kunststof rand wordt vervangen voor een versie met een LED ring erin verwerkt, deze wordt aangesloten op de plug van het stadslicht. Het geeft zoveel licht dat ik overdag bijna zonder dimlicht kan rijden...

[afbeelding]
[afbeelding]

Daarom is het ook dagrijverlichting...
8-)
 
Iemand nog tips voor een motorbroek? Zit eraan te denken om mijn textiel jas te combineren met een leren broek, zit een stuk lekkerder dan textiel. Hoef alleen natuurlijk niet zo'n "sport" leren broek, maar gewoon beetje comfortabel :)
 
Iemand nog tips voor een motorbroek? Zit eraan te denken om mijn textiel jas te combineren met een leren broek, zit een stuk lekkerder dan textiel. Hoef alleen natuurlijk niet zo'n "sport" leren broek, maar gewoon beetje comfortabel :)
Leren broeken zitten eigenlijk altijd strak, anders heb je de nog steeds brand en schuurwonden in je pak. Ik heb een Rev'it leren broek die redelijk comfortabel is gaan zitten. De kwaliteit is ook oké.
 
Leren broeken zitten eigenlijk altijd strak, anders heb je de nog steeds brand en schuurwonden in je pak. Ik heb een Rev'it leren broek die redelijk comfortabel is gaan zitten. De kwaliteit is ook oké.

I beg to differ (twice !) :

Die leren Atlantisbroek zit niet strak, maar comfortabel (in mijn ouwe pak) en stug en onbuigzaam in mijn nieuwe pak... dat heeft niks met de snit te maken, maar met het materiaal (en het gewijzigde waterdichtheidsprocédé).

Mijn dure Rev'itpak is dé miskoop van 2015 en de broek ervan blijft van m'n kont vallen, hoe strak ik die rotspanbandjes ook aantrek... een vaker gelezen klacht, trouwens... :r
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor een motorbroek? Zit eraan te denken om mijn textiel jas te combineren met een leren broek, zit een stuk lekkerder dan textiel. Hoef alleen natuurlijk niet zo'n "sport" leren broek, maar gewoon beetje comfortabel :)

Neem wel een lerenbroek die strak zit en een sport mankeerd niets aan en geeft daarbij ook nog goede bescherming gewoon passen,anders kun je net zo goed textiel gebruiken
Heb zelf de broek van mijn lerenpak gecombineerd met een Dane textiel jas bevalt erg goed
Aan de leren broek bretels gezet dan zit het erg goed wel goede bretels gebruiken heb een stel die ook de brandweer gebruikt knopen heb ik er aan laten zetten door een goede kleermaker
( Verheul ) kan de broek nu voor beide gebruiken
 
Ik stuur hier in het midden van het land m'n hond nog niet naar buiten, laat staan een gepensioneerd botanicus. Het sneeuwt de hele dag al, maar het blijft net niet liggen.
 
Ik stuur hier in het midden van het land m'n hond nog niet naar buiten, laat staan een gepensioneerd botanicus. Het sneeuwt de hele dag al, maar het blijft net niet liggen.


Dan kan-ie misschien deze kaart even mooi overschrijven en aan zijn geliefde aanbieden... dan hoeft hij niet door de sneeuw te ploeteren (maar moe wordt-ie toch wel... :9 )

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan