Dat heb ik ook laten doen bij m'n vorige GS/A ...Ik heb mijne bij mj seats laten ophogen en nieuwe stevige vulling erin. Erg netjes afgewerkt en zit een stuk beter. Ook krijg je daar een jaar garantie erbij en als je niet tevreden bent kan je altijd terug komen. Dit allemaal voor 80 euro.
Ik ben voor de tweede keer binnen een jaar bestolen van mijn GSA. Vorige maand de tweede, 8 maanden oud. Hoewel ik sinds 8 jaar GSA's reed, meestal naar volle tevredenheid, ben ik nu tot de conclusie gekomen dat er kennelijk zoveel belangstelling bestaat voor mijn GSA, dat een volgende een weer een onzeker bezit wordt. Ik heb daarom een drastische maatregel genomen en zal nadat de verzekering heeft uitgekeerd voor een ander model gaan... It was fun while it lasted.
Ja het is bizar, maar gezien de manier waarop het gebeurt is, zijn het waarschijnlijk professionals. De andere twee motoren hebben ze laten staan. Het toetertje van het alarm werd er uitgeschroeft ter plekke. Twee kettingen ART4 en vloeranker hielpen dus niets..
Niet alleen de zadels van de GS 700/800 zijn compleet k*t, zo ook van de GS(/A)'s en RT's ...
Alleen van't zadel van m'n voormalige elfje (R1100S) en het 'plankje' op de HP geen klachten !
Onbegrijpelijk dat men bij zo'n fabriek geen knap bankstel kan maken, terwijl Touratech het wel kan met de door BMW geleverde onderzijde van het zadel ...
Ik weet niet hoe het nu is ...
maar vermoed dat op de nieuwere waterkokers, het net zo prut is ...
Ik ben voor de tweede keer binnen een jaar bestolen van mijn GSA. Vorige maand de tweede, 8 maanden oud. Hoewel ik sinds 8 jaar GSA's reed, meestal naar volle tevredenheid, ben ik nu tot de conclusie gekomen dat er kennelijk zoveel belangstelling bestaat voor mijn GSA, dat een volgende een weer een onzeker bezit wordt. Ik heb daarom een drastische maatregel genomen en zal nadat de verzekering heeft uitgekeerd voor een ander model gaan... It was fun while it lasted.
Moet je dan zo een onaantrekkelijke motor kopen dat zelfs de honden (in dit geval de juiste term) er geen brood van lusten ?
Wat is het dan voor een ding, of hou je dat stiekem?......... Dat vond ik wel een spectaculair apparaat, dus nu hoop ik dat ze deze wel laten staan... Het is niet zo dat ik er op achteruit ga.