Insane Bane
MF veteraan
Hého, ik heb NOOIT gevochten tegen een GS !
Welkom, Jerom ! Enige verwantschap met Suske en Wiske ???
Qua spierkracht bijna...
Maar het is meer in de trant van Jeroen met een Frans tintje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hého, ik heb NOOIT gevochten tegen een GS !
Welkom, Jerom ! Enige verwantschap met Suske en Wiske ???
Jerome had zich al onder eigen naam (= een aanname...) voorgesteld op het bekende GSClub-forum dus dat was verder niet moeilijk.
En plantjes Eric? Wie is dat nou weer?
Je nodigt ze bij je thuis uit, probeert ze nog wat te leren, geeft ze ook nog koffie , maakt routes voor ze, corrigeert hun routes en wat is je dank? Ze kunnen je naam nog niet schrijven.
Zo triest....
Met een naam als die en een dergelijk gevorderde leeftijd (ik scheer me, dus geen grijze haren in de baard hier) zal je waarschijnlijk perfect overeenkomen met Slijk.
Waarom heb ik zo lang gewacht met een GS kopen?
Vanmorgen vroeg door de regen en met keiharde wind met de Tiger op pad om de GS op te halen.
Ik heb een aantal keren gedacht dat ik rechtsomkeer moest maken want het was gekkenwerk met die wind.
Harder dan 80km ging ik niet omdat ik echt moeite had om hem op de weg te houden.
Drijfnat kwam ik aan bij Korteland motoren waar ik een warme koffie kreeg, een schone droge (Ducati) trui en zelfs een regenbroek.
Snel de motor overgeschreven en als een malle weer de weg op om naar mijn werk te gaan maar nu op mijn nieuwe .
De wind was nog niet gaan liggen, maar nu kon ik zonder problemen 120/130km blijven rijden.
Waar ik op de heenweg op de brug over de Hollandse Ijsel echt mijn gas moest dicht gooien, kachelde ik nu lekker door met 120km
Na mijn werk nog even een klein rondje gereden en dat was iedere meter genieten
"Lieber Mitarbeiter Insane,
Onze publiciteitsdienst heeft uw werkstuk bestudeerd en zal dit, na vertaling, aan onze reclamebureaus zenden voor publicatie.
De cheque met het gebruikelijke bedrag wordt u toegezonden.
Mit freundlichen Grüssen,
Herr BMW
München - Berlin"
Nog even een opfrissertje over het etentje voor de gs rijders in dit topic....
Zie: "waar is wat te doen" ......
Een slimmerik onder ons kan hier vast een snelkoppeling van maken.....
ikke digibeet...
Jullie subjectieve meningen zijn nu een keertje wel welkom;
Een Kawasaki KLE 500 of een Honda Transalp 600 voor de komende €500,- toer
Wat ziet ie er heerlijk fris uitVanmiddag ff een visje gegeten in Termunten....
[~[url="http/i188.photobucket.com/albums/z16/Kato71/image_36.jpeg"]afbeelding~][/URL]
... uiteraard met de KTM en goed gezelschap.
Het was heerlijk weer om te rijden... 7gr. maar konden een buitje niet vermijden.
1-0 voor de TA dus. Beide brommerts zijn even zwaar en even ongeschikt voor zwaar onverhard, dus dat maakt niet zoveel uit.Allez, omdat het (eindelijk) eens màg...
Ik heb een paar keren de TRANSALP gehad... fijne, onverwoestbare fiets... verwacht er alleen geen wonderen van in het onverharde... gewoon te zwaar daarvoor, maar technisch kan-ie het best aan...
Controleer hem wel op roest... een pekelfiets van me was onder het plastic danig verroest (m'n toen bevriende dealer had het effe niet opgemerkt, maar nam'm wel probleemloos terug).
Vanmiddag ff een visje gegeten in Termunten....
[~[url="http/i188.photobucket.com/albums/z16/Kato71/image_36.jpeg"]afbeelding~][/URL]
... uiteraard met de KTM en goed gezelschap.
Het was heerlijk weer om te rijden... 7gr. maar konden een buitje niet vermijden.
Hè Kato ouwe vonkentrekker
Hang jij ook nog steeds op het forum rond
Das een mooie machine waar je op