Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze een video verslag van mijn trip van afgelopen week.


12113311_1061556527190498_3582409333752281072_o.jpg


Enjoy............ hoop ik.......
 
Wat is er kapot gegaan aan je motor dat het waarschuwingslampje blijft branden?

En dat was het enige dat je opviel in dit filmpje? :')


(DWA melding. Is al eens gerepareerd, hele alarm werd toen vervangen. Ik heb het bij mijn 700 ook gehad, daarvoor is toen alleen de batterij vervangen. Lang leve BMW)
 
Leuke film tox.....prachtige beelden..
Maar ik snap ook dat je dat met een motor van 500 euries doet....
Kanonne...af en toe die sneuuw stukken, gladde wegen, steile afgronden.......

Gave rit !!
 
Fillempje met ballen over krasse knarren op kekke krellen... :}

Had je een laag schermpje gemonteerd om toch ook een béétje af te kunnen zien, Tox ? ;)

Was de pekeldouche op je glimmonster niet genoeg kwelling , neen ?

Overigens een puike demonstratie van hoe je bier niet koopt, maar louter léént !!! 8-)
 
Geweldige beelden van de uitdagende ritten !!!

Ging je ff egg off-road (16:30) !?
Ik geloof het wel, ik moest een diep spoor uit en de enige uitweg was even het gras in. Ik dacht daar meer grip te vinden...... |(
Had je een laag schermpje gemonteerd om toch ook een béétje af te kunnen zien, Tox ? ;)
Dit schermpje heeft niks gekost, was al afgeschreven. De BMW ruit die ik normaal gebruik wil ik graag heel houden, ik blijf een Hollander hè. ;)
 
Maandag ook nog eens een dag op pad geweest in de Eifel.
Nix koukleumen meer.
Gerbing jasje en handschoenen *O*

Nu ik het Detox filmpje gezien ga ik me daar bijna voor schamen.
Prachtig avontuur :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb nog maar de helft bekeken en toen viel dat lampje op :P Oog voor details zullen we maar zeggen...

Ziet er wel uit als een leuk gezelschap en een leuk 'avontuurtje' :)

En dat was het enige dat je opviel in dit filmpje? :')


(DWA melding. Is al eens gerepareerd, hele alarm werd toen vervangen. Ik heb het bij mijn 700 ook gehad, daarvoor is toen alleen de batterij vervangen. Lang leve BMW)
 
Dan post ik 'm gewoon nog een keer, het is tenslotte 25 minuten aaneengesloten onzin. :P


Fillempie nog eens bekeken in de rust van m'n kantoor... en zonder vrouw die vanuit bed roept of die koleremuziek echt zo hard moet staan (ja, dus !).

Sjonge, op die ijsbaan zou ik hem hebben geknepen als een ouwe dief... vorig jaar wist ik niet hoe snel ik met m'n LC op zo'n ijs- en sneeuwweg in de Franse Alpen moest terugdraaien... :')
 
Op ijs is het inderdaad lastig verplaatsen zonder schaatsen. Ik werd op de gladheid attent gemaakt door naar beneden rollende Harley's waarvan de bijrijdster er schuifelend achteraan kwam. Eerst vraag je je af waarom die mensen zo raar liepen, maar toen de alcoholwalm in mijn hoofd plaats maakte voor verstand snapte ik dat het nog wel eens glad kon zijn....... :')
 
Dan post ik 'm gewoon nog een keer, het is tenslotte 25 minuten aaneengesloten onzin. :P



Leuk!

Heb er gisteren even de tijd voor gemaakt...

Dat stukje langs het meer van Geneve geeft bij de zomerdag toch wel een ander beeld.
Dan zitten de oevers vol met picknickende mensen en zwemmers. Het meer is vol met bootjes en de weg is een stuk drukker.

Heel veel bekende gebieden... Dat de Iseran gesloten kwam ik een dag eerder al ergens op Facebook tegen... en toen dacht ik al... ik hoop maar dat dat goed gaat. Maar ja, omrijden is ook leuk. Who cares zo lang je maar lol hebt nietwaar?

Dat beeld met de sneeuw en dat meer .... (Bij de Petit St. Bernard) ... da's mooi he?

Met name heel veel lol gehad... brommer opsnorren en volgend jaar weer! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan