Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Checking in....


Gisteren de GSA weer even uitgelaten.
Met vriendin Maike afgesproken aan de rand van Sauerland om half tien.
Vanaf daar een route gereden van 350 km. De hele dag stond het zonnetje (niet zo heel) hoog aan de lucht. Strakblauwe lucht, weinig verkeer en amper troep op de weg.

Het was zulk mooi weer dat we in Winterberg buiten op het terras konden lunchen en later nog een kop koffie op een terras hebben gepakt. Heerlijk!

Het was super sturen, al waren de eerste 285 km snelweg wel erg fris zo in het donker bij 1.5 graad bij vertrek en het laatste uur terug was even fris. De rest kon gewoonweg niet beter.

Na dik 900 km met een voldaan gevoel onder de hete douche gestapt. Kon niet beter zijn voor een dag halverwege oktober. Top! *O* *O*

12143162_905635569519137_1464254829800657886_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
En ook ik meld me effe hier!
Liever had ik gister op de motor gezeten maar we moesten naar de Efteling, net als half Nederland/België/Duitsland :(
Vanmiddag maar effe :]
 
*O* *O*
Ook weer gevonden !!!

Volgens mij heeft iemand mijn fiets gekocht zonder te betalen en zonder op te halen. Er staat namelijk een andere naam bij m'n brummert in de OP. _O-
 
Als puntje bij paaltje komt ?
Je kan er een punt aan zuigen ?
Punt uit ?
Zéér, zéér klein fotootje voor in de OP ?


:?
die bestaat!
maar 'k sta al een tijdje bij de inactieven.
ben der nogal een tijdje tussenuit geweest, omdat ik niet meer woon-werk met de motor had ik er geen zin meer in, vandaar...
 
Ik wil ook een ander plaatje, die oude foto slaat nergens op als je geen LSD gebruikt hebt........ :?

full
 
Jaja, elk excuus is goed om zijn nieuwe optrekje te showen... :P

Dat gepoch zie je toch niet bij je eega ? :+

Trouwens, ook mét LSD lijkt die ouwe foto op niks... maar ik ruik wél plots de kleuren van mijn PC-scherm.... wooooooooooooooooooooow, dude ....!!! :9
 
Laatst bewerkt:
Alsof ik het makkelijk heb........ Eerst een zwembad aanleggen omdat ik gek werd van dat gras maaien iedere keer, nu een poolboy en drie tuinmannen in dienst. Mijn vrouw hoor ik allerminst klagen, hooguit over hoofdpijn. :/
 
Laatst bewerkt:
Voor €1,50 per minuut kan je alle escapades volgen. Inloggen kan anoniem. :)




Je moet iets doen om een BMW en 3 tuinmannen te kunnen betalen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan