Het grote GS-topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is zeker een ruig dingetje. Ik heb er zelf ook nog ff naar gekeken, maar toch maar niet gekocht ivm bovengenoemde redenen. Ik rij namelijk nogal wat snelwegkilometers en dan is een grote tank en goede windbescherming best belangrijk. Maar als dat voor jou geen prioriteit heeft, dan is het een leuke machine voor volgens mij een goede prijs.

Het lagere gewicht maken het nog meer tot een speelfiets dan de standaard GS denk ik zo... *O*

Mja, tis wel de bedoeling dat er uiteindelijk mee getourd gaat worden door heuvelachtig landschap zeg maar :+

Hmsss.... even checken bij meneer touratech of die daar geen hoger ruitje voor heeft :X

Wat ik wel een beetje vreemd vind, is dat deze fiets daar al zo lang te koop staat :?
 
zeg knalpotprutser,in welk deel van de zalige kempen maakt gij de weg onveilig? (tenminste: gerekend als ge thuis vertrekt)

(kom niet af met de opmerkingen over tramsporen die uit de grond omhoogrijzen, dat was niet in de kempen maar in de zogenaamde metropool! (beter pool eraf gelaten en al die sporen in de metro))

Eindhoven!!!!
 
Heb jij eindelijk ook een stukje GS ;) Misschien niet het mooiste stukje, maar wel de start van de motor-dag *O*

Verder wel jammer dat je op die rijstraket nog strippen moet lassen om hem een beetje stabiliteit te geven. Daarnaast nog de remmen aanpassen, vering en je zit bijna op Europees niveau...

Kortom, ik zou het bij de Tuono houden :)

Tja.... al met al een boel werk en dan heb je nog geen Guzie met hangtieten.
 
wist niet dat nederland ook kempen had, dus geen landgenoot,
ja, kunt ge ook niet aan doen!!
we zien ooit elkaar wel eens bij een vervolg van BB en TB.

Zolang jij de velgen niet steeds weer krom rijdt, komt het er ooit nog wel eens van :)
 
Da's gemeen ..

Just kidding :)

Maar vroeg me wel af, wat zou zo,n spaakvelg nu doen met zo,n klap? Ook krom zijn denk ik....vlgs de dielert kom je op spaakvelgen altijd thuis,zelfs als je wiel 'n ellips is,maar als ie zo,n klap krijgt als die van Scorp? ik betwijfel het
 
Ik denk ook fors indeuken en scheuren...
Maar het voordeel zou dan zijn dat je het staal terug kunt slaan, lassen en weer verder kunt...

zou.
 
Just kidding :)

Maar vroeg me wel af, wat zou zo,n spaakvelg nu doen met zo,n klap? Ook krom zijn denk ik....vlgs de dielert kom je op spaakvelgen altijd thuis,zelfs als je wiel 'n ellips is,maar als ie zo,n klap krijgt als die van Scorp? ik betwijfel het

de put ligt er nog! we kunnen eens een test doen met een spaakfiets, wie??

en neem me ni kwalijk: buiten de wielen van onze crosfietsjes vroeger (ong 10 jaar oud)heb ik nog geen velgen naar de verdoemenis gereden, dus dit jaar??... :] :] :] ( :] )

(grapje natuurlijk wel aanvaard, 'k moet oppassen met mijn uitspraken, heb de laatste tijd ong. 2 aanvaringen om U tegen te zeggen per dag op de werkvloer)
 
(grapje natuurlijk wel aanvaard, 'k moet oppassen met mijn uitspraken, heb de laatste tijd ong. 2 aanvaringen om U tegen te zeggen per dag op de werkvloer)~[/size]

weet er alles van collega.........
...........'t is nie gemakkellijk eh..........,
 
Just kidding :)

Maar vroeg me wel af, wat zou zo,n spaakvelg nu doen met zo,n klap? Ook krom zijn denk ik....vlgs de dielert kom je op spaakvelgen altijd thuis,zelfs als je wiel 'n ellips is,maar als ie zo,n klap krijgt als die van Scorp? ik betwijfel het
ze zijn volgens de dealer merkelijk sterker, (maar moeilijker te reinigen, en daar is voor mij persoonlijk wel een punt in 't voordeel van de gietvelgen; onthou u van comentaar derud!!)
ik ben ook niet van plan elke week zulke klappers te maken, én: volgens dealer zou er minder gevolg geweest zijn met de origineel bedoelde banden, deze zijn hoger van wand en ook stugger van constructie, ik ben dan ook voor de nieuwe tourance's gegaan, nogmaals volgens dealer merkelijk beter op asfalt dan de oude, echter aan een baanband kunnen ze nog niet aan!
 
@ Tha Biker,

Gaat hem niet worden die Revamp ;)

Ben nu bezig bij Quispel motoren.....
 
@Fore: Waarom niet, als ik vragen mag (uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf ook stiekem naar gekeken heb... ben benieuwd wat jouw reden is om 'm niet te kopen)?

Wel een fotootje posten als je iets nieuws hebt gevonden! Dan weet ik naar wie ik moet zwaaien hier in de buurt... ;) :W
 
ze zijn volgens de dealer merkelijk sterker, (maar moeilijker te reinigen, en daar is voor mij persoonlijk wel een punt in 't voordeel van de gietvelgen; onthou u van comentaar derud!!)
ik ben ook niet van plan elke week zulke klappers te maken, én: volgens dealer zou er minder gevolg geweest zijn met de origineel bedoelde banden, deze zijn hoger van wand en ook stugger van constructie, ik ben dan ook voor de nieuwe tourance's gegaan, nogmaals volgens dealer merkelijk beter op asfalt dan de oude, echter aan een baanband kunnen ze nog niet aan!

Ze zijn makkelijk te reinigen,als je de juiste spullen hebt.Dan is het niet echt moeilijker dan met gietwielen.

Zeg MA , ik zag dat je een set wielen zoekt btw, je bent zeker moe van dat om-en omleggen steeds ;)


i
 
Ze zijn makkelijk te reinigen,als je de juiste spullen hebt.Dan is het niet echt moeilijker dan met gietwielen.

Zeg MA , ik zag dat je een set wielen zoekt btw, je bent zeker moe van dat om-en omleggen steeds ;)


i
vertel... welke zij n die handige spullen?
 
@Fore: Waarom niet, als ik vragen mag (uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf ook stiekem naar gekeken heb... ben benieuwd wat jouw reden is om 'm niet te kopen)?

Wel een fotootje posten als je iets nieuws hebt gevonden! Dan weet ik naar wie ik moet zwaaien hier in de buurt... ;) :W


Er kunnen geen koffers op vanwege de revamp uitvoering.
 
Zeker weten? Want volgens mij passen de originele BMW-koffers er wel aan. En Touratech Zega-koffers zeker, want anders snijdt Touratech zichzelf in de vingers...

Check ook hier: Linkje

Bert Duursma zei:
Zo passen de Touratech Zega koffers evenals de originele BMW kofferdragers en bijbehorende koffers aan het ReVamp concept.
 
Zeker weten? Want volgens mij passen de originele BMW-koffers er wel aan. En Touratech Zega-koffers zeker, want anders snijdt Touratech zichzelf in de vingers...

Check ook hier: Linkje

Tja :X Als een beemerdealer mij vertelt dat dat niet gaat, vraag ik me wel af, of ik daar moet gaan kopen :X

Ik ga lekker naar Quispel toe denk ik maar :+ En dat oriënteren is ook erg leuk :)
 
Autoreply, ook wel bekend als Jarno, 22, woonachtig te Oegstgeest en trotse bezitter van een BMW R1100GS, Honda XL500R en een vriending :]

IMG_4.JPG

Met vriending en GS.

IMG_3.JPG

Met Honda XL500R

IMG_1.JPG

Met bromped van broerlief.

IMG_5.JPG

Mijn andere hobby's

IMG_2.JPG

Als oliesjeik :+
 
Hee een nieuw topic :)

beter laat dan nooit dan maar ..

Vampie, IRL ook bekend als Tom, hier met Mijn dochter van 9 , klaar voor haar eerste ritje op de beemer ..

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan