Mariska_121
MF veteraan
@ Mariska, ook m'n hoofdhaar komt daar qua lengte hoor. Foto is al oud, toen was ik nog jong en onschuldig
Nu heb je nog veel meer dons
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Mariska, ook m'n hoofdhaar komt daar qua lengte hoor. Foto is al oud, toen was ik nog jong en onschuldig
Ik ben altijd bang dat gezichtshaar gaat werken alskclittenband..
kun je wat meer info geven over het aanbod? was dat per mail, hoe kom je aan de info?Heren GS Adepten, graag jullie advies.
1200GS, feb 2005, 12850 km op de teller, inclu kofferset en complete historie beschikbaar, geen schade.
Import UK. Vraagprijs circa 12K.
Doen of niet doen?
Motor is een plaatje, geen pekelsporen, uitlaatbochten etc echt puntgaaf. Banden zijn Metzelers voor en achter met de bandenhaartjes er nog op. Dus zgan.
Dank voor jullie reatie.
eerst ff de flauwe opmerking, kan het niet laten: zit het stuur wel links ?Staat bij een dealer. Vanmiddag bekeken, vandaar.
Voor een dealer geen slechte prijs, maar ook niet ultiem voordelig. Zijn dat niet een beetje weinig kilometers voor een GS?Heren GS Adepten, graag jullie advies.
1200GS, feb 2005, 12850 km op de teller, inclu kofferset en complete historie beschikbaar, geen schade.
Import UK. Vraagprijs circa 12K.
Doen of niet doen?
Motor is een plaatje, geen pekelsporen, uitlaatbochten etc echt puntgaaf. Banden zijn Metzelers voor en achter met de bandenhaartjes er nog op. Dus zgan.
Dank voor jullie reatie.
VrouwenNu heb je nog veel meer dons
Anders wel lekker warm met dit weerIk ben altijd bang dat gezichtshaar gaat werken als klittenband..
Vrouwen
ik weet nog een rode 1200...En ineens ben ik spontaan gs-loos!!!!!!!!!!!!
Nadat mijn GSA bijna een half jaar te koop heeft gestaan en ik besloten heb om hem lekker te houden,mailde er ineens spontaan iemand naar mij of ik hem nog had.
Na een beetje heen en weer gemail is deze man vandaag langs gekomen en heeft hem direkt meegenomen!!
Moet ik maandag ineens met een tomos naar me werk
Heb ook nog eens een zeer goede prijs voor de fiets gekregen
Nu begint dus de zoektocht naar een nieuwe fiets
Deze fiets is wel aangekleed. Air deflectors, volledige kofferset, nieuwe banden, strak in de lak, geen pekel gezien.
De enige vraag is wel: kennen ze in de UK ook 12V aansluitingen in Vaste land Motoren ??
Mannen
Nigerianen@mariska> bedoel je met kleurlingen antillianen ofzo?
Pas maar op, als je Antillianen "beledigd" wordt je je eigen land uitgezet en mag je een miljardje extra betalenDie bedoelde ik wel, maar ik wilde niet al te discriminerend over komen
Ok, ik hoorde laatst een soortgelijk verhaal over dit soort acties, er stond laatst ook een R1200S op MP voor 4500 te koop.
Ik snap niet dat mensen hier nog intrappen