Het grote GS-topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah ... BB alias Zeus dus:

[afbeelding] [afbeelding]

Zelfs de stok klopt, al is die groen bij jou ...

BB, Riding the lighting ;)

Zonder de Imam haardossen klopt het plaatje akelig goed ;)

Mooie kalender idd,heb zelf ook, geheel toevallig, 2 exemplaren .MA was me niet eens opgevallen |(
Wellicht kun je je tronie nog vermarkten,MA. ;)
 
Ik gebruik die baard trouwens hiervoor :W

full
 
Hallo allemaal,

Aanstaande vrijdag ben ik ook de trotse eigenaar van een gloednieuwe 1200GS!! Nou ja, eigenaar niet helemaal want ik ga hem leasen--> Gelukkig is mijn werkgever zo soepel dat dat kan.

Voorheen deed ik alle woon-werk op een diversion 600 maar die is sinds begin december niet meer onder ons (RIP ;( ) --> auto die me "even niet zag" in de maandagochtendfile op de a12. :N

In de tussentijd ff getreind maar vanaf volgende week kan ik dus weer heerlijk sturen. :]

Zoals je begrijpt kan ik echt niet wachten. Het lijkt wel weer sinterklaastijd in mijn jonge jaren :)

Zodra ik 'm heb zal ik fotootjes maken en posten.
 
Gefeliciteerd Ducatist *O* en welkom, maar welke Ducati bestuur je ook nog?

Ennuhh, de GS is nou net een motor die je niet persé heel hoeft te houden, daar kun je weer echt mee gaan spelen (kan hij ook best goed tegen)..

Niet waar MA?
 
Ik heb een Ducati 999s. Best een fijn speelkamaraadje *D . Helaas heb ik er nog niet veel op kunnen rijden want ik heb hem vrij laat in het vorige seizoen gekocht. Het wachten is dus op de eerste mooie dagen...

En de GS, tja tuurlijk wel de bedoeling om er lekker mee te gaan spelen (met mijn vorige motoren heb ik me altijd tot het asfalt beperkt. Wellicht dat daar nu verandering in komt 8-) Maar spelen en heel houden gaan bij voorkeur wel samen.
 
Laatst bewerkt:
Het staat al in je onderschrift ;)
Daarnaast denk ik wel dat je gelijk hebt, de 999 lijkt mij ook een best speelmaatje :Y
 
En de GS, tja tuurlijk wel de bedoeling om er lekker mee te gaan spelen (met mijn vorige motoren heb ik me altijd tot het asfalt beperkt. Wellicht dat daar nu verandering in komt 8-) Maar spelen en heel houden gaan bij voorkeur wel samen.
ik heb een flauw vermoeden dat de leasemij niet achterlijk is en wel het een en ander zal opnemen over off-road gebruik... ;)
 
Yep, op de huidige kalender staan 2 MA foto's .. en de kalender is uitverkocht .. sjade, je staat er mooi op ;)

Wordt aan gewerkt :P ...ook gewoon niet eens zeggen dat ik derop sta he |( :+


.MA was me niet eens opgevallen |(

-O-

Hallo allemaal,

Hoi Geroen en welkom in het GStopic op MF :W

Gefeliciteerd Ducatist *O* en welkom, maar welke Ducati bestuur je ook nog?

Ennuhh, de GS is nou net een motor die je niet persé heel hoeft te houden, daar kun je weer echt mee gaan spelen (kan hij ook best goed tegen)..

Niet waar MA?

:^


Telt u even mee :?

img2500gk7.jpg


imgp0345jc0.jpg


imgp0782hc4.jpg


De rest staat wel ergens op video :X :+
 
zijn er ook top-koffers voor een 1100GS te koop die op de plek van de bijrijder gemonteerd kunnen worden...?
ik wil da rekje vrijhouden voor andere dingen
8-)
 
Pfoe... kijk ik even een paar dagen niet, is er een nieuw topic met heus voorstelrondje :Y

Nou daar gaan we dan, ik lees hier tenslotte ook altijd mee. De beste foto die ik heb van de nieuwste GS
67815991ba46352d9e7562ea87f03a71


Inmiddels mijn tweede GS, de vorige was hetzelfde maar dan de donkergrijze uitvoering. In oktober de grote wisseltruuk gedaan en nu rijdt manlief Martijn op de grijze en ik heb de nieuwe Namibia Orange :]

Foto van het bijbehorende hoofd wordt iets lastiger denk ik... maar ik ga even zoeken.

Edit: gelukt
fb56176c723e7c86e73d361b6c9e23ac
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben weer van de partij uiteraard! Ik ben te spotten op een zwarte R1150GS Adventure... ;)

Ikke.jpg


Normaal kijk ik niet zo serieus hoor, maar ik was hier weer eens de Route des Grandes Alpes aan het zoeken op de kaart, want de GPS liep niet helemaal synchroon met de bewegwijzerde route. :P

Hier een foto die wat duidelijker is (ik ben die gozer rechts op de foto :P, toeristje aan het spelen bovenop de Puy de Dome ;)):
Ikkeook.jpg
 
ik heb een flauw vermoeden dat de leasemij niet achterlijk is en wel het een en ander zal opnemen over off-road gebruik... ;)


In het leasecontract heb ik niks kunnen vinden. Ik ga binnenkort wel eens de voorwaarden doorploegen. Maareeh, aan die fotootjes te zien kan de GS best tegen een onverhard stootje (of is het nou een slootje dat ik op een van die fotos zie *D ).
 
Het moet niet gekker worden !!! Nu blijkt er in een R1 ook al een GS accu te zitten. :+

AccuvaneenGSineenR1.jpg
 
Heb jij eindelijk ook een stukje GS ;) Misschien niet het mooiste stukje, maar wel de start van de motor-dag *O*

Verder wel jammer dat je op die rijstraket nog strippen moet lassen om hem een beetje stabiliteit te geven. Daarnaast nog de remmen aanpassen, vering en je zit bijna op Europees niveau...

Kortom, ik zou het bij de Tuono houden :)
 
Het moet niet gekker worden !!! Nu blijkt er in een R1 ook al een GS accu te zitten. :+

[afbeelding]
zeg knalpotprutser,in welk deel van de zalige kempen maakt gij de weg onveilig? (tenminste: gerekend als ge thuis vertrekt)

(kom niet af met de opmerkingen over tramsporen die uit de grond omhoogrijzen, dat was niet in de kempen maar in de zogenaamde metropool! (beter pool eraf gelaten en al die sporen in de metro))
 
Vraag aan de kenners hier:

de R1150 GS Adventure in Touratech Revamp uitvoering.....

- Wat is het grote verschil met de standaard 1150 GS?
- juni 2003 op kenteken gezet, dus 6 jaar jong, 37.300 op de teller, waar op te letten?
- Prijs indicatie ??
 
Vraag aan de kenners hier:

de R1150 GS Adventure in Touratech Revamp uitvoering.....

- Wat is het grote verschil met de standaard 1150 GS?
- juni 2003 op kenteken gezet, dus 6 jaar jong, 37.300 op de teller, waar op te letten?
- Prijs indicatie ??
Check dit verhaaltje: Linkje
De ReVamp is lichter dan een standaard GS en heeft een kleinere tank (geloof een 21 liter-tank). Daarnaast is de windbescherming ook een stuk minder. De complete kit kost normaal ongeveer 3250 euro, zonder spuiten. Maar bij zo'n speciale ombouw is het bij tweedehands verkoop maar net wat de gek er voor geeft...

Bedoel je overigens die ReVamp bij Mokam? Die staat al een hele tijd te koop. Dat versterkt je positie misschien nog wel... Ik meen me te herinneren dat het ooit een demomotor is geweest van Mokam, die toen verkocht is aan een klant. Die heeft de motor weer ingeruild. Volgens mij zijn er niet veel speciale dingen waar je bij een 1150GS op moet letten, anders check ff het GS-forum, daar is daarover heel veel info te vinden...

Succes in ieder geval, zo'n ReVamp is toch wel gaaf. Heb er ook nog ff over nagedacht om mijn Adventure te verbouwen, maar dan lever je toch wel teveel in naar mijn idee (onder andere kleinere tank en veel minder windbescherming)...

EDIT: Check ook eens dit topic op GS-forum, gaat specifiek over deze fiets van Mokam (er ff vanuitgaande dat je die op het oog hebt...)
 
Laatst bewerkt:
Is zeker een ruig dingetje. Ik heb er zelf ook nog ff naar gekeken, maar toch maar niet gekocht ivm bovengenoemde redenen. Ik rij namelijk nogal wat snelwegkilometers en dan is een grote tank en goede windbescherming best belangrijk. Maar als dat voor jou geen prioriteit heeft, dan is het een leuke machine voor volgens mij een goede prijs.

Het lagere gewicht maken het nog meer tot een speelfiets dan de standaard GS denk ik zo... *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan