Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd!!! Nu maar hopen dat de pekel snel weg is en danZe is gearriveerd:
[afbeelding]
Uitgerust met ESA, ASC, ABS, BC, RDC en HVV. Leuk hè, die afkortingen.
Beestachtig mooi
Overigens hebben ze bij Van Harten in Amersfoort ook een special edition staan ter ere van hun 25-jarig bestaan. Vond ik ook wel mooi gedaan
[afbeelding]
Sjezus jongens, dit zegt te veel over jullie privé.Volgens mij zijn de rollen omgedraaid, Slijk.
Volgens mij vindt F&S Detox hééééél lief de laatste tijd en gaat ze met krampende kaken slapen...
yo wegens verhuizing gaan alle twee me motoren in de verkoop(ben der niet blij mee maar is de moeite waard).
dus als iemand een 2009 kleur leger groen achtig met koffers zoekt met 36000km op de teller grote beurt gehad nieuwe banden evt garmin550 over prijs valt te praten
Recentie van eerste test komende van ADVrider
en met de introductie van de R1200GS gingen er ook wat dingen fout maar dat is nu toch ook aardig opgelost ??
ik ga er van uit dat met de nieuwe R1200GS dat ook wel gaat gebeuren.
Het is wel geheel in "traditie" helaas........
Nu is het wel zo dat moderne motoren met die hoogwaardige kwetsbare techniek veel vatbaarder zijn dan dan vroeger waar ook van alles verkeerd ging.
ik sprak laatst iemand die in de jaren 80 een K75 kocht daar had ie in eerste instantie ook een hoop malheur mee, maar na een aantal terug roepacties en wat andere reparaties heeft ie alweer 25 jaar en 2 ton zonder enig defect buiten gewoon onderhoud gereden.
en met de introductie van de R1200GS gingen er ook wat dingen fout maar dat is nu toch ook aardig opgelost ??
ik ga er van uit dat met de nieuwe R1200GS dat ook wel gaat gebeuren.
Hoi, bij mij ging het afstellen met een gewone schroevendraaier. Gewoon die van het boordgereedschap van de GSA. Ik heb m niet meer (die GSA) anders ging ik het voor je nakijken, maar ik weet zeker dat ik r geen tooltje bij had. Anders ff zoeken op het forum van de GSclub.
Ja hij was wel hoog, maar hoe staat het met de koffertjes/mannetjes bij je esa?
Ik wou van de esa af,Pffff, lijkt mij geen perfecte ingreep te zijn... Dan liever de originele (eventueel gereviseerde) dempers met een Hyperproveer en behoud van het ESA...
Werkt perfect op de mijne.
Ik wou van de esa af,
te duur in onderhoud. En mechanische overbrenging kan niet gereviseerd worden en als ze stuk gaat moet je volledige esa dempers kopen. Dat is gewoon geen optie.
Ik heb nu 2 ESA veren (voor achter) in de kelder liggen en ik vraag me af of ik ze zou laten reviseren en van de hand doen.
Sorry, ik begrijp je redenering niet goed : voor € 295 zou je in Mol gesteld zijn geweest : volledige revisie van de twee originele dempers. (Zie een van mijn eerdere posts).
Nu heb je een ESAfiets zonder werkende ESA... Dat zal de herverkoopwaarde ook geen deugd doen, vrees ik.
Ik snap niet dat dit soort problemen voorkomen bij BMW.
Het is toch geen nieuwe materie zou je denken?
@Kato: Zodat is wel een hele stap de andere kant op. Wel meer bescherming, maar naar mijn idee minder lol. Maar veel plezier ermee
Sphyrnidus.... 175 km A28 woon werk op een GSA of RT... maakt denk ik weinig uit.
Op die afstanden is windverscherming/comfort/tankinhoud doorslaggevend...
Voor een nieuwere GSA moest er nog weer een paar duizend extra bij boven wat er nu al bij gaat... even niet gedaan omdat we er nog een in de garage staat.
Edit.... neemt niet weg dat we nog wat onderdeeltjes in de verkoop gaan mikken...
zoals zoals zoals??????
Voor mijn woon werk tochtjes heb ik toch voor de GS gekozen i.p.v de RT. De RT leek me een beetje saai (zeker gezien mijn leeftijd). En dat de GS een nieuw model is, is mooi meegenomen.@Kato: Zodat is wel een hele stap de andere kant op. Wel meer bescherming, maar naar mijn idee minder lol. Maar veel plezier ermee
Voor mijn woon werk tochtjes heb ik toch voor de GS gekozen i.p.v de RT. De RT leek me een beetje saai (zeker gezien mijn leeftijd). En dat de GS een nieuw model is, is mooi meegenomen.
Alvast plezier met de RT en af en toe ook met de GS die je nog over hebt. Lastige keuzes.
Ik heb het plezier van 155km E40 enkele reis. Ik hoop op niet al te veel kinderziektes.175km. enkele reis A28 is ook saai dus dat komt dan mooi overeen.
En daarbij... ik ben al een ouwe lul hé.
Het feit dat we de andere GSA ook nog hebben speelde ook zeker een rol. Nu kunnen we weer een beetje afwisselen. En over 2jaar ofzo zijn de "kinderziektes" ook uit de nieuwe waterboxer dus dan zien we wel weer weiter.