Het grote GS-topic deel 18: Pekel & passen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Nederlander met een grote mond... was dat nu weer een tautologie of een pleonasme... ?

Motorduiveltje, help me eens ! ;)
Ik help graag ongevraagd met nutteloze info (en verveel me nu en beetje).

Hier dus:

In een pleonasme wordt een eigenschap die noodzakelijk eigen is aan het genoemde ten overvloede in een bepaling uitgedrukt, al dan niet opzettelijk; voorbeelden: houten boomstam, dubbel openslaande porte-briséedeuren. De eigenschap wordt altijd in een andere woordsoort uitgedrukt dan het hoofdwoord; een pleonasme bestaat dan ook vaak uit een combinatie van een bijvoeglijk en een zelfstandig naamwoord.

Een tautologie noemt het begrip of denkbeeld tweemaal of meerdere malen; voorbeelden: enkel en alleen, blij en verheugd, pais en vree. Een tautologie bestaat meestal uit twee of meer woorden van dezelfde woordsoort, dikwijls twee bijvoeglijke of twee zelfstandige naamwoorden.


En nee, de ironie in vraag is me vreemd. :+
 
Is inderdaad dit jaar in Nederland... maar ik denk niet dat we er heen gaan.
Het lidmaatschap is bij ons ook weer voldaan :Y

Miekuss.... mooie cabine's :P

Mijn eerste porsche-ervaring. :+

Kamperen is toch leuk, zeker in de winter.
Tot een paar jaar geleden was er het sub-zero treffen van BeF. Eerste weekend van februari.
Altijd leuk, we hadden altijd teveel op om het de nacht koud te hebben.
Eerste keer dat we kwamen (2004) verklaarden zelfs de die-hard motorrijders van de KLPD ons voor gek. Gelukkig alleen de laatste 500m aangereden sneeuw, ijs dus. Leuke billenknijpervaring! *D
 
Hup Rood/Zwart! *O*

818739f2.jpg
 
/*D dat zou op mijn tank gemaakt mogen worden.
 
:$ de GSA staat stil hier, wachtend op lekkerder weer.
De noppies worden bij mogelijkheid elke week wel ff uitgelaten, wat resulteert in dit soort plaatjes.

521979_537035132985227_1819085439_n.jpg


Te diepe greppels/slootjes kun je beter overslaan :+
 
I'm Back! En helemaal verhuisd! (op men bed en zetel na, momenteel kampeer ik op men thermarest en in men slaapzak.)

Ondertussen heb ik men gs terug met hyperpro's echter heb ik wat problemen met het afstellen. Zoals de voorspanning, die je moet aan of afspannen met zon speciale tool. Vooraleer je aan de slag kunt moet je een borg schroefje losmaken, ik vind het niet... dat borgschroefje, alle gaatjes zijn leeg. (die aan de achterkant van men shock kan ik natuurlijk niet testen).

Heeft er hier iemand ervaring met die hyperpro's? Kwam bij jullie de motor nog hoger te staan dan de hoogste stand met ESA BMW veren? Ik zou de achterkant graag wat naar beneden krijgen en de voorspanning wat zachter maken. Ze hebben em ingesteld op 100kg rijder, en 50 kg bagage, voor een 80kg zware jongen zou ik zeggen dat het een beetje to much is.

mvg

Koen
 
Laatst bewerkt:
Hoi, bij mij ging het afstellen met een gewone schroevendraaier. Gewoon die van het boordgereedschap van de GSA. Ik heb m niet meer (die GSA) anders ging ik het voor je nakijken, maar ik weet zeker dat ik r geen tooltje bij had. Anders ff zoeken op het forum van de GSclub.
Ja hij was wel hoog, maar hoe staat het met de koffertjes/mannetjes bij je esa?
 
Laatst bewerkt:
:$ de GSA staat stil hier, wachtend op lekkerder weer.
De noppies worden bij mogelijkheid elke week wel ff uitgelaten, wat resulteert in dit soort plaatjes.

[afbeelding]

Te diepe greppels/slootjes kun je beter overslaan :+

Leuk spelen zo! Ons Noord-Hollandse cultuurlandschap biedt daar helaas nagenoeg geen gelegenheid toe... Tenminste, ik zou niet weten waar...

De GS en LT staan lekker in de garage onder een kleedje te wachten op beter weer... '(
 
Dit is gewoon een bouwplaats.
Wel erg groot met veel verschillende grondsoorten.
Zelfs drijfzand :')
 
Leuk spelen zo! Ons Noord-Hollandse cultuurlandschap biedt daar helaas nagenoeg geen gelegenheid toe... Tenminste, ik zou niet weten waar...

De GS en LT staan lekker in de garage onder een kleedje te wachten op beter weer... '(
In mijn regio is er plaats voldoende daarvoor, maar nergens waar het mag. Frankrijk of de ardennen zijn hier de dichtste plaatsen waar het mag.
 
Ze is gearriveerd:

webfoto008.JPG

Uitgerust met ESA, ASC, ABS, BC, RDC en HVV. Leuk hè, die afkortingen.
 
Wat een vet ding zeg! :9~

Zou zo'n carterbescherming niet mooi zijn?

Heb je nog meer foto's? *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan