Oemoemenoe
Banned user
- 5 apr 2006
- 8.200
- 7
ps: op vakantie gaan kost wel wat, maar ook niet zo heel veel zolang je maar wegblijft van hotels en alle soorten verblijf waarvoor je moet betalen. Ik ga bij mensen thuis slapen, goedkoop, gratis eten, en vaak ook gratis rondleidingen.
Veel vakantie hebben is het belangrijkste, en dat heb ik kunnen regelen met mijn job. Verder vind ik reizen net zoals naar school gaan ongelofelijk belangrijk (een investering) voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Zeker zolang ik vrijgezel ben, wat zou ik anders met al die vakantie? gamen?
nog wat ""werkvakantie""foto,s uit de ouwe doos....
beetje koud maar wel mooie trip naar St Petersburg en Helsinki winter 1997.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vast.
[afbeelding]
atoomIjsbreker
[afbeelding]
Russische ijsvissers
[afbeelding]
St Petersburg
[afbeelding]
Zalig! Met zon schip zou ik eens graag meevaren of met een vissersboot ofzo.
Zijn er eigenlijk mogelijkheden om (met motor) een lift te krijgen van zon boot in ruil voor een vergoeding en of werk aan boord? schilderen... kuisen... weet ik veel.
Finland, wat wil je weten?
Ik ben 2 zomers geleden naar de noordkaap gereden via Finland naar boven.
En de winter daarna heb ik 2 weken in het noorden van finland bij Ivalo verbleven bij een schone blondine die ik toen die zomer daarvoor had leren kennen.
[afbeelding]
En toen op een avond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor die middelste foto ga ik terug, 2 weken jagen op het Noorderlicht dat deze winter het meest actief zal zijn sinds 50 jaar.
ps: op vakantie gaan kost wel wat, maar ook niet zo heel veel zolang je maar wegblijft van hotels en alle soorten verblijf waarvoor je moet betalen. Ik ga bij mensen thuis slapen, goedkoop, gratis eten, en vaak ook gratis rondleidingen.
Veel vakantie hebben is het belangrijkste, en dat heb ik kunnen regelen met mijn job. Verder vind ik reizen net zoals naar school gaan ongelofelijk belangrijk (een investering) voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Zeker zolang ik vrijgezel ben, wat zou ik anders met al die vakantie? gamen?
@MrtenCats... ik denk Mimosa te zien aan de kust.. gokje Zuid Frankrijk?? Route du Mimosa??
Nee, dat geldt dan weer voor de ouderen hierEn binnenkort opnieuw... joechei !
OK, even samenvatten : toen je die kortgerokte blondine in die houdgreep nam (foto 3) in dat besneeuwde hutje (foto 1), zag je groene vlekken voor je ogen (foto 2)... zo, dat lijkt me weer vrij logisch...
Het plaatsje vanaf de bloeiende brem is Crovie, uit te spreken als Crivie en ligt in Schotland, pakweg 61 km ten noorden van Aberdeen.
Crovie is opgericht door uit de hooglanden verjaagde families tijdens de opstand der jacobieten in 1715 en 1745 (Stond op zo'n tablet....)
Nee, dat geldt dan weer voor de ouderen hier
Ging ook nergens meer heen. Liep hier hardstikke dood, maar wel mooi...MrtenCats... dat laatste weggetje... hoe bedoel je nowhere land
Het plaatsje vanaf de bloeiende brem is Crovie, uit te spreken als Crivie en ligt in Schotland, pakweg 61 km ten noorden van Aberdeen.
Crovie is opgericht door uit de hooglanden verjaagde families tijdens de opstand der jacobieten in 1715 en 1745 (Stond op zo'n tablet....)
Via een (Schelde)loods spelen gaat waarschijnlijk het makkelijkste als ze binnen komen.Zalig! Met zon schip zou ik eens graag meevaren of met een vissersboot ofzo.
Zijn er eigenlijk mogelijkheden om (met motor) een lift te krijgen van zon boot in ruil voor een vergoeding en of werk aan boord? schilderen... kuisen... weet ik veel.
Hey AR, nou loop je altijd zo te piepen dat foto's niet te groot mogen zijn, kom jij om de hoek zetten met half National Geographic aan MB's. Ondanks de glasverbinding loopt de zooi nog bijna vast.
Dan mag je wel 's wat rapper postenvandaag naar de 2500
Speciaal voor jou dan een linkje zonder extra laadtijd:Hey AR, nou loop je altijd zo te piepen dat foto's niet te groot mogen zijn, kom jij om de hoek zetten met half National Geographic aan MB's. Ondanks de glasverbinding loopt de zooi nog bijna vast.
Dan mag je wel 's wat rapper posten