Gezellig hé, zo'n onderonsje...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gezellig hé, zo'n onderonsje...
Lunch, ergens in de Franse Alpen. Volgens mij windkracht 1 en 28 graden. WTF heb je toch op IJsland te zoeken?Doe ik er ook eentje, 100km/h windstoten, men motor als enigste bescherming tijdens een korte pauze.
[afbeelding]
Doe ik er ook eentje, 100km/h windstoten, men motor als enigste bescherming tijdens een korte pauze.
[afbeelding]
gaaf plaatje... zou ik ook wel eens willen (proberen te) brommeren....
owwww en dacht al dit plaatje ken ik....
Zal rond 1976 geweest zijn met broer en zijn vriendin en ik achterop bij een vriend van mijn broer op een BMW 250cc (jaja) volle bepakking o.a. 2 tenten naar het communistische Joegoslavie en dus ook naar Dubrovnik... Als we een berg op gingen moest ik lopen.... maar wat een feest de stadsmuren bewandelen tijdens middaguur dik in de zon heb ik toen als ietsje minder ervaren
[afbeelding]
Niet heel recent maar toen ik al wel over naar digitaal was... 2006.
[afbeelding]
Bij de Edelweisspitze.
Doe ik er ook eentje, 100km/h windstoten, men motor als enigste bescherming tijdens een korte pauze.
[afbeelding]
Nope, zoals ik hierboven al schrijf: er zitten Metzeler Tourance XP op m'n nieuwe GS Legend.
Hoewel, het is anders maar net wat ze op de schappen hebben liggen. Wij hebben in totaal 3 nieuwe F800Sjes gekocht en die hadden alle 3 een ander merk af fabriek.
toen scheet ik nog luiers vol1976....
toen scheet ik nog luiers vol
Edelweisspitze = Grossglockner?
dacht ik .
Lunch, ergens in de Franse Alpen. Volgens mij windkracht 1 en 28 graden. WTF heb je toch op IJsland te zoeken?
[afbeelding]
vakantie betekend voor mij dat ik mezelf uitdaag om men grenzen te verleggen.
Zolang ik maar lol heb toch?
[afbeelding]
2007 Drukte op de Stelvio...
Op de Stelvio organiseren ze jaarlijks ook een evenement.
Als je die dag inschrijft en de col pakt krijg je een medaille ofzoiets...
In ieder geval... op zo'n zondag ben je absoluut de sjaak.
10.000-den die pas over... das druk in die hairpinnetjes....
toen scheet ik nog luiers vol
Prachtig uitzicht, maar leuk is dan wel anders?