Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wakker *D

(echter niet thuis, dus er valt weinig vakantiefestijn meer te posten... misschien pakt Kato het stokje over, die is wel thuis). *D

(echter niet thuis, dus er valt weinig vakantiefestijn meer te posten... misschien pakt Kato het stokje over, die is wel thuis). *D

.... eentje dan......

full

... en dan weer verder met de dingen des daags. :W

Laatst bewerkt:
Dan koop je beter een 5 jaar oude Frod. Twee weken terug: reparatie lekkende airco, gratis, onder coulance. Even later: geoxideerde contacten claxon, kostte niets, want het was zo opgelost. Moest wel hoofd werkplaats een hand geven bij het weggaan. *D

Dan koop je beter een 5 jaar oude Frod. Twee weken terug: reparatie lekkende airco, gratis, onder coulance. Even later: geoxideerde contacten claxon, kostte niets, want het was zo opgelost. Moest wel hoofd werkplaats een hand geven bij het weggaan. *D
En toen? betalen voor de zeep om je hand terug schoon te krijgen? })

De beste auto die wij ooit gehad hebben was een mercedes E220 (geen cdi) die we heel wat jaren geleden verkocht hebben voor 1000 euro.

Een schip, traag als een slak en lomp als een olifant.

maar, we hebben er toch netjes +600 000 km mee gehaald.

Altijd buiten gestaan, nooit gewassen en na +600 000 km helemaal waardeloos doorgeroest.

Maar de motor is niet stuk te krijgen. wel een nieuwe versnellingsbak na 400 000 km.

Frod, Hitlermobiel, nog een Hitlermobiel... jullie merktrouw valt me lelijk tegen... -O- ;)

Voor twee wielen moet het een BMW zijn, maar als er gekoekblikt moet worden, gunnen jullie BMW niks... foei ! :N

Laatst bewerkt:
Frod, Hitlermobiel, nog een Hitlermobiel... jullie merktrouw valt me lelijk tegen... -O- ;)

Voor twee wielen moet het een BMW zijn, maar als er gekoekblikt moet worden, gunnen jullie BMW niks... foei ! :N

jouw motor-trouw ook :+
weet niet of je je vrouw ook elk jaar inruild op een nieuwer model ;)

Heb recentelijk een VW ingeruild. Heb gekeken naar o.a. BMW, maar na de proefrit(ten) toch weer gekozen voor het merk uit Wolfsburg (weliswaar gebouwd in Essen). Reed gewoon veel lekkerderder, is veel ruimerder en rijker uitgerust en dat voor minder pecunia's ....

We rijden zo'n veredelde huifkar.... die heeft BMW niet.
Daarbij vind ik BMW qua auto's gewoon regelrecht duur.

Ford mondeo is het helemaal O-)

Brrrrrrr! Eerst een flop loopus met wat dure reparaties, nu een flop rodeo met problemen.
Kaduuke brandstofopvoerpomp, effe duizend euries aftikken. En later nog weer terug omdat de auto ermee stopte en het in de auto naar benzine rook. (Maar dat 2e lag meer aan de kwaliteit die ontbreekt bij de dealer) en nu dinsdag een veer die een stukje verloor. Ook weer even 300 ballen. Overigens laten vervangen door een andere garage.
De loopus heeft heel wat meer onderdelen nieuw gekregen. :(

Gelukkig hebben we de motor nog! *O*
Alleen nog effe wassen en in de tectyl superwax spuiten. Vannacht is hier wederom gestrooid.

Brrrrrrr! Eerst een flop loopus met wat dure reparaties, nu een flop rodeo met problemen.
Kaduuke brandstofopvoerpomp, effe duizend euries aftikken. En later nog weer terug omdat de auto ermee stopte en het in de auto naar benzine rook. (Maar dat 2e lag meer aan de kwaliteit die ontbreekt bij de dealer) en nu dinsdag een veer die een stukje verloor. Ook weer even 300 ballen. Overigens laten vervangen door een andere garage.
De loopus heeft heel wat meer onderdelen nieuw gekregen. :(

Gelukkig hebben we de motor nog! *O*
Alleen nog effe wassen en in de tectyl superwax spuiten. Vannacht is hier wederom gestrooid.

je had ook de V6 moeten kopen Miekus.
die is zo sterk en er gaat niks kapot.
die van mij staat al op 285K

Laatst bewerkt:

Daar is waarschijnlijk wel een reden voor. Onze vorige BMW is vervroegd buiten gevlogen wegens niet tevreden. Inmiddels 3 zweden (met grote tevredenheid) en een fransoos die de garage vult.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan