Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft wel wat van een kringsluitspier.... een beetje proctoloog krijgt er een instant-stijve van... vermoed ik....
Ik zou 'm tijdens de GayPride niet langs de grachten parkeren. Geeft rare taferelen en het kan nooit geod zijn voor je motor.
 
Apart! Heb vanavond de Remus geprobeerd monteren maar het lijkt wel of de bevestigingsbeugel te lang is. Daar door wordt de demper te veel naar beneden gedrukt. Als hij 'los' op katalysator hangt staat ie wel goed.

Morgen nog maar eens wat uitgebreider kijken en anders een korte te bevestigingsbeugel fabriceren oid.

Als iemand dit probleem bekend in de oren klinkt hoor ik het natuurlijk graag!
 
De bevestigings beugel lijkt toch echt te lang. en dan bedoel ik deze beugel:

 
Het resultaat is als volgt als ik de demper heb hangen zoals ik denk dat deze zou moeten. Aan de linkerkant van de foto kun je duidelijk zien dat deze te lang is en wellicht ook teveel naar links zit.

De beugel zit er trouwens opgeschroefd, dus kan deze makkelijk vervangen. Als er iemand ervaring heeft hoor ik het graag!

 
Laatst bewerkt:
Het is ook net alsof jouw ophangbeugel te lang is.

 

Ik zou eens bij Remus informeren...

Bolski hier op het forum schijnt ook de kost te verdienen met o.a. uitlaten. Misschien kan hij er wat over vertellen...
 
Het is ook net alsof jouw ophangbeugel te lang is.

[afbeelding]
Dat dacht ik ook al te zien als ik vergeleek met andere plaatjes. Op deze foto kun je dat mooi zien ja! Thanx voor het posten

Denk dat ik morgen Hocoparts maar eens ga bellen met de vraag of ze een andere beugel naar me op kunnen sturen
 



Ik ga voor deze denk ik ( uitlaat )
 
Laatst bewerkt:
Dat is een LV-one en die is er vanaf het 2010 model. (DOHC) Ik meen mij te herinneren dat jij een ouder model hebt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.