FastnSweet
MF veteraan
die heb ik op mijn 650-je zitten, carbon uitvoering
is echt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een LV-one en die is er vanaf het 2010 model. (DOHC) Ik meen mij te herinneren dat jij een ouder model hebt.
Ik zou 'm tijdens de GayPride niet langs de grachten parkeren. Geeft rare taferelen en het kan nooit geod zijn voor je motor.
Passen jullie niet de afstelling of kat/uitlaatbochten aan als je een nieuwe uitlaat plaatst?
Anders mis je toch die paar extra pk's..
Oh, maar die is veel mooier...
Volgens mij wel ja, via de lambdasensoren in de uitlaatbochten.toppie joppie....
een 1200 stelt het mengsel toch af via sensoren?
of ben ik abuis
Dit is em dan zoals ie zou moeten worden, maar dan met een andere ophangbeugel. Ziet er best fraai uit al zeg ik het zelf. Nu nog maar hopen dat Remus een andere beugel in de verkoop heeft. Zo niet dan laat ik er zelf een maken bij een RVS verwerkingsbedrijf.
Ik laat trouwens niks opnieuw afstellen. Die paar pk's meer of minder merk je toch amper.[afbeelding]
Hij kan nog wel iets naar beneden worden afgesteld hoor. De pijp achter de kat. sluit verder ook perfect aan. Volgens de verkoper heeft hij hiervoor op een GS uit 2007 gezeten. Volgens mij zou hij dus wel moeten passen. Maar zal nog eens ff zoeken op een typenr!Als ik kijk naar deze foto en die andere is het volgens mij niet de juiste uitlaat.
Die je nu hebt staat meer omhoog gericht, er is dan kans dat je knipperlicht smelt denk ik.
En hij komt niet lekker uit met je opening in je kofferrek.
Kan je niet een typenummer vinden en googlen?
Hij kan nog wel iets naar beneden worden afgesteld hoor. De pijp achter de kat. sluit verder ook perfect aan. Volgens de verkoper heeft hij hiervoor op een GS uit 2007 gezeten. Volgens mij zou hij dus wel moeten passen. Maar zal nog eens ff zoeken op een typenr!
Thanx! Ik dacht hetzelfde al te zien.Ik heb nog even verder gekeken en op alle foto's die ik ben tegengekomen van Remus' op een GS zat een andere houder. Zoals die op de foto van DTX ook te zien is... Heb je nu niets aan, maar FYI....
Na een 'trillende' 1200gs heb ik nu op een 1150 test gereden, wat een verschil !
Er moet iets mis zijn geweest met die 1200, geloof niet dat dat normaal was.
Nog even een vraag over kilometerstanden als dat mag.
Ik ben dus op zoek naar een gebruikte en betaalbare GS, budget ongeveer 5 a 6 duizend euro.
Boven welke kilometer stand zouden jullie zo iets hebben van 'hmmm daar zou ik niet meer aan beginnen' ?
die heb ik op mijn 650-je zitten, carbon uitvoering
is echt ~
Thanx! Ik dacht hetzelfde al te zien.
Hen nav het bericht van Marcus nog even op een code gezocht. Op de demper staat: hc 1 e4 2268 9
In google levert dat op:
http://www.phoenix-motorrad.de/assets/kawasaki-gtr-1400-hc1-e4-2268.pdf
Daar haal ik uit dat de demper wel echt (mede) voor de gs1200 adventure is. Ik ga dus maar achter een andere houder/beugel aan!
Met die code kwam ik echter wel op een product pagina van Remus. HC 1 zal wel voor hexacone staan. Niettemin bleek uit die product pagina dat deze demper wel degelijk geschikt is voor de gs1200 adv.
Ik denk eigenlijk dat Remus de dempers voor meerdere fietsen hetzelfde maakt en alleen de beugels verschillen. Op zoek naar de juiste beugel dus!