Ha, D-day. Ik zou die veel te dure Akra lekker laten voor wat ie is en de koffertjes meenemen. Als je een keer een paar dagen weg wil zijn de koffers ideaal en de uitlaat alleen maar lastig. (DB killer weer opzoeken en erin vrotten)
Dat was ik inderdaad. Ik had toen een Remus carbon demper. Bochtenset was origineel.
Voor 250 euro heb je een Leo Vince demper die ook aardige knallen geeft.
Overigens wil ik graag weten wat Detox voor demper heeft. Toen ik een tijdje geleden meereed met de bruiloft van de Jukkies gaf jouw GS wel enorm lekkere klappen! Tenminste ... als jij dat was
Klopt, daar heb ik inderdaad overheen gelezen.Motorduiveltje. Bedankt voor je uitleg over de extra's.
Jij hebt er waarschijnlijk overheen gelezen dat er voor 2000euro aan reparaties en onderhoud aan zit te komen. Het blok moet uit elkaar en binnenkort een grote beurt, nieuwe banden en een nieuw balhoofdlager. Denk dat ik die 2000 euro beter in een nieuwe motor kan steken.
En wat heb je nu dan?Dat was ik inderdaad. Ik had toen een Remus carbon demper. Bochtenset was origineel.
Yep. Maar zorg er HOE DAN OOK voor dat je iets tussen patroon en je handen hebt zitten. Anders zit je onder de brandwonden (cilinder koelt af tot -200).Ik ben ook benieuwd hoe die luchtpatronen werken. Druk je die op je ventiel en gaat die dan vanzelf of hoe gaat dat?
Hou nou 's op Henrike....
Hou nou 's op Henrike....
Duurt nog veel te lang
Ha, D-day. Ik zou die veel te dure Akra lekker laten voor wat ie is en de koffertjes meenemen. Als je een keer een paar dagen weg wil zijn de koffers ideaal en de uitlaat alleen maar lastig. (DB killer weer opzoeken en erin vrotten)
Ik denk dat ik de vario kofferset maar schrap en ik ga voor een akrapovic als extra optie.
Ik heb de knoop doorgehakt en ik ga morgen het lease contract tekenen.
http://www.motozoom.nl/webshop/meer...70023976&SID=13889934&SToken=100176F199A7D9F0
Er zijn goedkopere setjes, maar deze is compleet.
Luchtpatronen werken goed. Die draai je in de houder, gaat ie stuk en zit er ineens lucht in je band
Yep. Maar zorg er HOE DAN OOK voor dat je iets tussen patroon en je handen hebt zitten. Anders zit je onder de brandwonden (cilinder koelt af tot -200).
300% helling recht omhoog? Dát wil ik zienmet mijn gsa, esa op het hoogste en recht omhoog, haarspeldbochten zijn voor auto's
Ik denk dat ik de vario kofferset maar schrap en ik ga voor een akrapovic als extra optie.
Ik heb de knoop doorgehakt en ik ga morgen het lease contract tekenen.
Op MP staat een bedrijf genaamd Bolski uit beverwijk, zal eerst deze persoon eens bellen wat een leovince demper precies kost.
Ik weet niet of dat de goedkoopste oplossing is.
Ik heb zelf wel een akrapovic omdat ik die nog thuis had liggen van de ktm 450exc, deze mag op een crossbaan niet meer dan 91 decibel produceren dus dan kun je het wel vergeten met een akra.
BMW doet erg veel met leovince dempers, deze zijn zeker net zo mooi maar een stuk goedkoper.
Akrapovic ongeveer 600,-
Leovince ongeveer 350,-
Op MP staat een bedrijf genaamd Bolski uit beverwijk, zal eerst deze persoon eens bellen wat een leovince demper precies kost.
ik dacht al dat je darmproblemen had
ik dacht al dat je darmproblemen had
Dat is correct, maar ik heb ook hoogtevrees!
Jaha, dus heb ik me ook maar opgegeven voor het personeelsfeest voor abseilen.
En wat heb je nu dan?
Is Akra zo duur tov de rest. Ik wist wel dat het wat scheelde, maar zal toch niet het dubbele zijn?
Ik vind hem niet stupid maar ben het in dit geval helemaal met hem eens. Die uitlaat gewoon eens doen als je geld over hebt en de koffertjes meebestellen. Zeker als je motor je vervoermiddel is ga je daar veel plezier van hebben.