Ik vind hem niet stupid maar ben het in dit geval helemaal met hem eens. Die uitlaat gewoon eens doen als je geld over hebt en de koffertjes meebestellen. Zeker als je motor je vervoermiddel is ga je daar veel plezier van hebben.
Ik heb vanmiddag een andere dealer gebeld en gevraagd hoeveel korting ik daar kreeg met inruil van de 2002 650 en aanschaf van een nieuwe 800 full options met een acrapovic. Ik werd een half uur later teruggebeld, inruil zoveel en ik kreeg daar 600 euro korting. Ik na het werk naar de dealer. Uitgelegd dat ik 600 euro korting kreeg met inruil bij een andere dealer. Oh zegt ie, bij ons het het inruil of korting. Ik: dat is jammer want ik had hem het liefst hier gekocht dus als je er in mee wil gaan, koop ik hem bij jou. En als je me 600 euro korting geeft, neem ik er een acra bij. Is goed. Even 600 euro korting geregeld met 1 telefoontje en misschien 10 minuten werk.
Nog wat aanpassingen gedaan in de lease constructie zoals de slotsom van 4600 verlaagd naar 3000.
Verder heb ik toch besloten om de kofferset te laten vervallen want lang en ver op vakantie op vakantie zit er toch niet in zolang ik de motor aan het afbetalen ben. En ik heb dus voor een acrapovic gekozen, die ik nu eigenlijk voor 140 euro heb.
De lijst met opties;
-witte led knippers
-diefstalalarm met certificaat en aanpassing alarm
-middenbok
-comfort en veiligheidpakket, abs, hvv en boordcomputer
-acrapovic
-handkappen groot met spoiler
-SW motech valbeugel groot zwart. (zelfde als motorduiveltje en zwaaizwaai)
Hij komt vrijdag binnen en het duurt 3 werkdagen om hem op kenteken te zetten. Waarschijnlijk kan ik hem volgende week donderdag ophalen.
Edit: Bmw moet de lease nog goedkeuren maar ik kan het betalen dus dat komt zeer waarschijnlijk wel goed.