Dankjewel, Autoreply om me in de OP naast mijn Dax te plaatsen...
toch simpel!Hoe zie jij het op en afstappen dan?
Been omhoog tillen, voor je uitsteken en op je andere been 2 hupjes richting je motor maken. Zo doe ik het ook als ik mijn tent achterop heb gebonden.
Andere optie is rijdend op en afstappen en staand op je stepje dus je been over de koffer heen te zwaaien.
Om hier een "schoon" topic te houden: foto's van Liewe zijn te vinden in het trotse ouders hoekje
Fuck 't schone topic
Prachtig stelletje mannen zo. Nogmaals van harte
Thys is ook een leuk ventje zeg. Lekker stel blonde mannetjes
ondanks beugels e.d. gaat dat op den duur toch geld kosten.En er weer af?
Omdonderen?
Nooit last van gehad eigenlijk, ondanks dat ik daar vaak veel bagage meeneem. Gewoon je voet/been rechtstandig over het zadel slingeren, niet via achterlangs.Met een harde koffer op de duoplek zul je deze regelmatig een rotschop geven denk ik...of zal de opstappoging eindigen in een val
Dát sowieso, ik heb het nut van een middenbok nooit gezien, behalve dan om je ketting te smeren.Ik zet ,m daarom al altijd weg op de zijstandaard als ik aankom, dan is de grond wat dichterbij
In de blub blijft ie vaak beter op de middenbok dan op de jiffy staanDát sowieso, ik heb het nut van een middenbok nooit gezien, behalve dan om je ketting te smeren.
ketting? jij had toch ook een boxer?Nooit last van gehad eigenlijk, ondanks dat ik daar vaak veel bagage meeneem. Gewoon je voet/been rechtstandig over het zadel slingeren, niet via achterlangs.Dát sowieso, ik heb het nut van een middenbok nooit gezien, behalve dan om je ketting te smeren.
in de blub vertrouw ik de middenbok minder dan de jiffy, ik haal er dan wel een tak, steen of ander hard en (relatief) groot voorwerp bij.In de blub blijft ie vaak beter op de middenbok dan op de jiffy staan
Maar verder is het alleen handig bij onderhoud inderdaad.
Dát sowieso, ik heb het nut van een middenbok nooit gezien, behalve dan om je ketting te smeren.
Precies, vandaar het commentaar.ketting? jij had toch ook een boxer?
Uiteraard, ik ook niet. Voor onderhoud is het ideaal, maar verder gebruik ik 'm nooit.ook handig om je kleppen te stellen, wielen demonteren, veerpoten uithalen,...
ik zou niet zonder middenbok willen!
daar kan ik ook van door 't dak gaan!Als ik hem voor het huis parkeer dan is dat ook altijd d.m.v. de middenbok, scheelt toch weer wat ruimte.
Hier bij ons heeft zowat iedereen 2 auto's, kom je na 17:30/18:00 dan mag je hopen dat er nog een vrije p-plaats is.
En als er één vrij is dan is het nog maar de vraag of er voldoende ruimte is, men parkeert gerust tussen 2 vakken
daar kan ik ook van door 't dak gaan!
en dan die uitleg: "zo vookom ik dat er deuren tegen elkaar worden geklapt"
kortweg: egoïsten! (als ik maar geparkeerd geraak!) (aprés nous le déluge, Madame De Pompadour~~)
Ik heb het werkelijk nog niet aangedurft om m op de middenbok te zetten.....ik zou werkelijk niet weten hoe ik m eraf kan halen.
Ben niet zeker dat ik met mn voeten op de grond kom als ik erop zit.
De verkoper (kempenaar) haalde m eraf terwijl hij er zelf gewoon naast stond, maar dat ga ik echt niet doen.
Ik heb het werkelijk nog niet aangedurft om m op de middenbok te zetten.....ik zou werkelijk niet weten hoe ik m eraf kan halen.
De verkoper (kempenaar) haalde m eraf terwijl hij er zelf gewoon naast stond, maar dat ga ik echt niet doen.