Het grote GS-topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikzelf vind de standaard uitlaat echt een prachtig geluid geven. Op mn trip door de Ardennen gaf hij een paar keer zo'n dikke plof....echt geweldig :)

Oh Autoreply...mag ik ook met een foto in de OP??
Hoe groot moet die zijn? Ah, ik zie 600 en als het goed is klopt deze.
Misschien wil je erbij zetten: Ferry uit Amersfoort

[afbeelding]


Ja, maar de jouwe maakt een hoop minder lawaai dan de GS vanaf modeljaar 2010... die heeft nl. een computergestuurde klep in de uitlaat, waardoor die een verbazende hoop herrie maakt....
 
De klep zelf maakt herrie of zorgt die ervoor dat er een brom uit de uitlaat komt?
Ik heb trouwens toch ook een klep in de uitlaat of niet?
 
Dat was zoeken! -O-
Maar ook ik heb de weg naar deeltje 15 weer gevonden.
Heb ik ergens trouwens wat gemist? Een heel deel 14? :+
Zie op
 
De klep zelf maakt herrie of zorgt die ervoor dat er een brom uit de uitlaat komt?
Ik heb trouwens toch ook een klep in de uitlaat of niet?


Neen, de klep wordt door een motortje gestuurd en dat maakt zelf geen herrie... de uitlaat echter des te meer wanneer dat ding geopend wordt !

Ik vermoed trouwens dat jouw voornaamste klep zich in je helm bevindt... ;)

Serjeus : de GS van voor 2010 heeft zo'n klep niet...
 
Hmmm op het gs-forum van gl club nederland zijn de reacties heel anders :P Daar zeggen ze dat ik niet met y-stuk moet gaan rijden daar, omdat het natuurlijk volgens de regels niet mag. Ik denk dat ik wel gewoon ga als het weer goed is. Ik wilde namelijk volgende week weg. Ik denk wel even na over de nurburgring :P Daar wilde ik ook even gaan kijken. Bedankt voor de reacties in ieder geval.
 
Hoi GS-sers,

Ik ben van plan om binnenkort ons buurland op te zoeken. Om precies te zijn was ik van plan om naar de Eifel te gaan. Ik vraag mij af of jullie ervaring hebben met hetgeen ik beschrijf. Ik heb namelijk een y-stuk van laser en een laser uitlaat op mijn 1150GS. Nu zit er bij de uitlaat wel een e-keur en is dus legaal in Duitsland (met db-killer). Volgens mij zit er geen e-keur of TUV goedkeuring bij het y-stuk. Zijn jullie met het y-stuk weleens met Politie in aanraking geweest? Kom je daarmee weg, of ga ik het niet ver redden over de grens...? Bedankt!
Geen E-keur (dus da's ook inclusief DB-killer, óók voor je Y-stuk) is gewoon niet verder rijden. Er werd in andere topics geregeld geroeptoeterd dat dat allemaal niet waar is... helaas, het is wel degelijk waar, totdat je motor in E-keur toestand is mag je gewoon niet verder rijden.

Nou lijkt de kans dat ze moeilijk gaan doen over een Y-stuk extreem klein, ik ben vaak gecontroleerd en ze kijken daar vooral met hun gezond verstand, een luid groepje supersports pluizen ze van voor tot achter uit, wat stillere fietsen lopen ze alleen ff na qua veiligheid. Gewoon doen dus.

Ik werk vanavond de OP even bij, inclusief spel- en telfouten :X


Zou iemand overigens even kunnen checken of mijn server het weer correct doet? Hij gaf een paar dagen geleden wat problemen:
Alle manuals en technische documentatie
Alle (technische) documentatie van GS-en
http://82.170.178.163/BMW-GS/
[afbeelding]
Bekijk vooral eerst het readme.txt bestand even!!!!
 
Laatst bewerkt:
@TS: mag onderstaande foto in de openingspost? Bedankt!

545090_386978261336664_100000734797087_1233380_717533308_n.jpg
 
So..... gaat hard hier.
ook weer aanwezig.
Morgen komt mijn nieuwe koffer binnen......Givi Trekker.

Zodra hij is gemonteerd weer eens foto's maken.
 
Gaat zeker hard ja. Eerste bericht niet eens op de 2e pagina -O-
 
@TS........

Nieuw deeltje, nieuw beeldje...... gelieve de foto in de OP te wijzigen:

full
 
:W k ben dr ook weer bij
 
Ik heb die koffer ook.
Heb er geen problemen mee met het rijgedrag. De originele BMW topkoffer is idd klein als je niet alle ruimte nodig hebt.
Deze Trek gaat wel veel in, maar mooi is het niet.



full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan