Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jokieeeee!
welkom Sunny, weet wel dat hier (meestal) gepraat wordt over motoren en motorrijden!
graptje hé!, maar toch.....
Ga uit van 900 kilometer naar de Alpen, dat is in een dag te doen, maar het is dan wel een lange dag snelweg. Er zijn hier mensen die er vervolgens nog 200 kilometer aan passen aan vast knopen, maar die zijn behoorlijk
wel jammer dat hij m niet van de middenbok haalt en alleen van de zijstandaard
Even een vraag aan jullie globetrotters: ik zie in de OP een paar foto's in de bergen.
Hoe lang trekken jullie uit voor zo'n vakantie en vooral: hoeveel kilometers is het voordat je daar bent?
Hoeveel km kan je op een dag wegrijden?
Het lijkt me geweldig om door de bergen te rijden maar hoe lang moet je daarvoor over de snelweg buffelen?
Het lijkt me een verschrikkelijk end, al heb ik al in de gaten dat de 1200 behoorlijk kan knallen op de snelweg!
dichtst in de buurt is de Eifel, en daar kan je naartoe zonder de snelweg te raken!
Even een vraag aan jullie globetrotters: ik zie in de OP een paar foto's in de bergen.
Hoe lang trekken jullie uit voor zo'n vakantie en vooral: hoeveel kilometers is het voordat je daar bent?
Het lijkt me geweldig om door de bergen te rijden maar hoe lang moet je daarvoor over de snelweg buffelen?
Het lijkt me een verschrikkelijk end, al heb ik al in de gaten dat de 1200 behoorlijk kan knallen op de snelweg!
je bedoeld toch niet "een marcelleke" hé?
http://shop.lilybalou.be/media/cata...ab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/img_3911_2.jpg
bedoelde dat eigenlijk wel, keurig gekleed maar op verzoek dan maar zonder... damn leven is soms zo moeilijk:
[afbeelding]
bedoelde dat eigenlijk wel, keurig gekleed maar op verzoek dan maar zonder... damn leven is soms zo moeilijk:
[afbeelding]
Welkom Sunny, maar waar gaat het opeens heen met ons topic
Wij gaan al een aantal jaren in september naar de Dolomieten , over de heenweg doen we altijd twee dagen [za.zon. ]
Dan vijf dagen knallen door de bergen en op zaterdag in een dag weer naar huis 1100 km.Dan heb ik de zondag nog om uit te rusten voor dat ik maandag weer aan het werk moet
1100 pfff lijkt me een aardige zware rit, met rusten/eten/tanken ben je een tijd onderweg dan... zou voor mij niet meer veilig rijden zijn....
Meer kilometers per dag lijken mij niet verantwoord en zéker niet lollig (ik heb nù al de neiging om rond de 780 km weg te doezelen)
1100 pfff lijkt me een aardige zware rit, met rusten/eten/tanken ben je een tijd onderweg dan... zou voor mij niet meer veilig rijden zijn....