Het grote GS-topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die koffer ook.
Heb er geen problemen mee met het rijgedrag. De originele BMW topkoffer is idd klein als je niet alle ruimte nodig hebt.
Deze Trek gaat wel veel in, maar mooi is het niet.

[afbeelding]

maar past wel bij de vario zijkoffers :Y

De hoes maar eens van de motor afgehaald. Nog wel even een poosje wachten tot ik mijn eerste ritje sinds november kan gaan maken.
Om hier een "schoon" topic te houden: foto's van Liewe zijn te vinden in het trotse ouders hoekje

Fuck 't schone topic ;)

Prachtig stelletje mannen zo. Nogmaals van harte *D

Heb ook de Givi Trekker :Y 46l is een serieuze kast :X

[afbeelding]

Alu zelfbouw van duitse makelij

altijd baas boven baas 8-)

full

geschatte inhoud: 60 ltr :o

nog gegadigde om morgen even in de buurt van breda wat bos paden te gaan verkennen?

gewoon op beginner/normaal niveau.

Weet iemand leuke routes (Garmin) naar: www.villa-loewenherz.de;
Würgasser Straße 3, 37697 Lauenförde, Duitsland

En vervolgens voor Harz :)

De GSA rijdt super! En heerlijk plat te leggen, al is dat veel minder "nodig".. :)

@thelegend024: Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en niet vergeten om af en toe ook naar huis te rijden met de motor ;)

Zo, 'even' nieuwe handvatrubbers gemonteerd... Dat was wel wat meer werk dan verwacht, het ene handvat was zo gedaan (dan is er vaak wat mis, als het te snel gaat) En ja hoor, de andere was een hels karwei om te verwijderen en dan blijft het gashendel ook nog steken. Toch maar even een ringetje aan de binnenkant erin en het loopt weer gesmeerd (hij liep al zwaar met handvatverwarming aan...)
Nu hopen dat de verwarming nog werkt.

Ouwe meuk:

2eal2fo.jpg

Volgens mij heb ik 't al 's eerder gevraagd (antwoord vergeten :$ ), maar is zo'n koffer op je duo-plek niet veel handiger als je alleen maar solo (voor je werk) rijdt?

Hoe zie jij het op en afstappen dan?

:+

Hoe zie jij het op en afstappen dan?

:+

Been omhoog tillen, voor je uitsteken en op je andere been 2 hupjes richting je motor maken. Zo doe ik het ook als ik mijn tent achterop heb gebonden.

Andere optie is rijdend op en afstappen en staand op je stepje dus je been over de koffer heen te zwaaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan