Het grote GS-topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
GS-ers, sinds een maand twee ben ik ook in het bezit van een GS (R1200).

Ik hoopte dat iemand me hier kan vertellen hoe ik mijn BMW alarm weer aan de praat krijg. Het alarm heeft het altijd prima gedaan, tot vanmorgen.... Het lampje op de afstandsbediening knippert nog wel als ik op een knop druk, maar de motor reageert niet (geen knipperlampen, geen knipperend rood lampje op het dash).

Weet iemand hoe ik het alarm weer werkend kan krijgen?
 
GS-ers, sinds een maand twee ben ik ook in het bezit van een GS (R1200).

Ik hoopte dat iemand me hier kan vertellen hoe ik mijn BMW alarm weer aan de praat krijg. Het alarm heeft het altijd prima gedaan, tot vanmorgen.... Het lampje op de afstandsbediening knippert nog wel als ik op een knop druk, maar de motor reageert niet (geen knipperlampen, geen knipperend rood lampje op het dash).

Weet iemand hoe ik het alarm weer werkend kan krijgen?

al geprobeerd dichtbij meerdere malen lang op de knop te drukken?

Dat moet ik weleens, hij is soms erg lui met reageren
 
Heel goed! Hoop wel dat de mannen het tijdens de Veluwe-rit uit hun hoofd laten om een "achteruit-inparkeren-voor-vrouwen-wedstrijd" uit te zetten. Laten we ze vooral niet op ideeën brengen. ;)
Hoezo, ga je met de auto dan? :P

Maar ik ben wel zo'n stoerlap dat ik zo'n uitdaging ook aan ga hoor ;)
Kan ik rustig roepen, want ik heb geen problemen met inparkeren met de auto ;)

Ik heb eerder problemen met koffers op de motor en vergeten dat ik dus breed ben :X |(
 
Zo karig waren de pitspoezen anders afgelopen zaterdag niet gekleed, hoor. Zou het met de regen te maken hebben gehad? ;)

al geprobeerd dichtbij meerdere malen lang op de knop te drukken?
Dat moet ik weleens, hij is soms erg lui met reageren
Zelfde verhaal hier. Soms moet ik echt lang op de knop drukken wil hij pakken. Of zelfs het contact opnieuw aan en uit zetten. Als dat allemaal niet werkt: heb je de reservesleutel al geprobeerd?
 
Zo karig waren de pitspoezen anders afgelopen zaterdag niet gekleed, hoor. Zou het met de regen te maken hebben gehad? ;)Zelfde verhaal hier. Soms moet ik echt lang op de knop drukken wil hij pakken. Of zelfs het contact opnieuw aan en uit zetten. Als dat allemaal niet werkt: heb je de reservesleutel al geprobeerd?

Ik zal nog eens proberen (nog) langer op de knop te drukken. Daarnaast heb ik ool zojuist van een collega de BMW alarm manual doorgestuurd gekregen (wat Wouter me ook aanbood!). Misschien even opnieuw de AB registeren / synchroniseren...
 
Ok, dames, de mannen zijn los. Als wij dus voor hoge hakken, sponzen en bikini's zorgen, dan komt het helemaal goed met die rit. ;)

:Y
Laat de BMW ook nog eens thuis en je hebt me helemaal gewonnen. :+
 
Laatst bewerkt:
GS-ers, sinds een maand twee ben ik ook in het bezit van een GS (R1200).

Weet iemand hoe ik het alarm weer werkend kan krijgen?

Batterijtje vervangen?
Ik weet niet of het bij de R1200 een oplaadbare batterij is maar bij mijn 800GS moet je na verloop van tijd een verse batterij erin doen. Dat het verklikkerlampje het doet zegt niet veel over de sterkte van het radiosignaal ...
 
Heel leuk allemaal die testosteron die hier door het forum giert... Vrouwen, motoren, modder, bikini's...
Ik mis alleen 1 klein onderdeel in deze opsomming...



!!!BIER!!!
:9
 
Toch lullig als je erachter komt dat er niet mee te praten valt als het eenmaal je partner is :o

Vrouwen over vrouwen...
Als ze lelijk zijn moeten we als mannen verder kijken dan onze neus lang is en naar het innerlijk kijken. Want dan is ze vast wel heel aardig en grappig!
Zijn ze knap, worden ze ineens afgeschilderd alsof ze naast het knap zijn verder niets meer kunnen!

Ik geef het op... :?
 
Vrouwen over vrouwen...
Als ze lelijk zijn moeten we als mannen verder kijken dan onze neus lang is en naar het innerlijk kijken. Want dan is ze vast wel heel aardig en grappig!
Zijn ze knap, worden ze ineens afgeschilderd alsof ze naast het knap zijn verder niets meer kunnen!

Ik geef het op... :?

Jij hebt de uitzondering op die regel uiteraard ;)

Hoe is het met Laurienemans trouwens?
Na haar aanmelding hier hebben we haar niet meer gelezen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan