Het grote E0 benzine / E5 benzine / E10 benzine topic !

Alcohol is een ander topic😏
Nee hoor

Ethanol, ook wel ethylalcohol genoemd, is de bekendste en meest voorkomende alcohol, aangezien het een veelgebruikt oplosmiddel is en het de alcohol is die in alcoholische dranken zit. De molecuulformule van ethanol is C₂H₅OH, met als brutoformule C₂H₆O, waardoor het vaak wordt afgekort als EtOH. Wikipedia
 
Ik heb in het verleden al eens een theoretisch verhaal gehouden dat verklaart dat je geen verschil merkt.

Ja zo is het,want daar let ik op bij mijn circuit motoren.
Op de rechte stukken,gaat, ook altijd in de eco mode :t
 
Laatst bewerkt:
Er zijn geen aanwijzingen voor om dat te doen.
Ik kijk af en toe in de tank van mijn VFR waar ik E10 mee tank, in de afgelopen 7 jaar glimt de tank nog steeds aan de binnenzijde en de rest vh injectiesysyeem zal hetzelfde zijn. Omdat hij volgende week ingeruild wordt heb ik nog nooit problemen met E10 gehad…… _O-

In de 888 komt alleen premium benzine in maar dat is omdat het een oude mannenmotor is…..
 
Ik kijk af en toe in de tank van mijn VFR waar ik E10 mee tank, in de afgelopen 7 jaar glimt de tank nog steeds aan de binnenzijde en de rest vh injectiesysyeem zal hetzelfde zijn. Omdat hij volgende week ingeruild wordt heb ik nog nooit problemen met E10 gehad…… _O-

In de 888 komt alleen premium benzine in maar dat is omdat het een oude mannenmotor is…..
Vroeger zeiden ze bij Biggelaar al dat er superbenzine met lood in Ducati's moest, maar dat deed ik niet, en de klepspeling veranderde niet in 50.000 km.
 
Vroeger zeiden ze bij Biggelaar al dat er superbenzine met lood in Ducati's moest, maar dat deed ik niet, en de klepspeling veranderde niet in 50.000 km.
Oh, met de VFR/E10 heb ik ook nooit kleppen laten stellen…

En zonder lood krijg ik mijn oude auto nog steeds grijs in de pijp:

IMG_0295.jpeg
 
Kwam deze tegen bij BP, vind het wel een nette van ze.

Bekijk bijlage 1993845






Er is al meer afgevraagd of er verband is, afgezien van andere E10 ellende.. Zal wel niet teveel bekendheid aan gegeven worden? Alles voor het verdienmodel. Ik vind het zeer opvallend, lijst is nog steeds groeiend. Altijd onbekende oorzaak. Daarom hou ik het maar op E5 of E0, al dan niet Poetin Juice.
 
Terug
Bovenaan Onderaan