Het grote E0 benzine / E5 benzine / E10 benzine topic !

Yep, US English, het enige echte Engels, de rest is een dialect van geestelijk gehandicapten.
US is toch Amerikaans en geen echt Engels, maar beetje speciaal Engels:) stamt er wel vanaf, gezien 250 jaar geleden ze daar op bezoek waren de Britten met Nederlandse wapens:) en de rest van Europa die even kwam settle:)

Dus Amerikanen zijn eigenlijk Europeanen.
Wel heel zielig verhaal betreft de natives die daar al woonde..
 
Ik heb het geluk dat ik 6 kilometer van de dichtstbijzijnde Belgische benzinepomp woon. Dus is het voor mij maar een klein stukje rijden met de auto of motor. geen jerrycans dus.
10 kilometer hier,maar ik ga nog 14 verder,daar dat bij 140 liter nog €10 scheelt.(exclusief extta benzine verbruik.)
En veel rustiger tanken met 5 jerrycans.
Tijd aan mezelf.
Tank alleen 98 e5 = daar e0.
4 motoren waarvan 3 verplicht e5 .
Tank altijd in bulk.
Ook jerrycans die ik meeneem naar/voor circuitdagen.
 
  • Eens
Waarderingen: jbt
10 kilometer hier,maar ik ga nog 14 verder,daar dat bij 140 liter nog €10 scheelt.(exclusief extta benzine verbruik.)
En veel rustiger tanken met 5 jerrycans.
Tijd aan mezelf.
Tank alleen 98 e5 = daar e0.
4 motoren waarvan 3 verplicht e5 .
Tank altijd in bulk.
Ook jerrycans die ik meeneem naar/voor circuitdagen.
Ik kan natuurlijk ook nog wat verder rijden, voor die paar extra centen korting, maar daar heb ik geen zin in. Ik ga altijd op zaterdagmorgen tanken, en dat dan lekker vroeg, rond 7 uur of half 8. Dan zijn er nog geen Nederlanders en is het lekker rustig.
 
Ik kan natuurlijk ook nog wat verder rijden, voor die paar extra centen korting, maar daar heb ik geen zin in. Ik ga altijd op zaterdagmorgen tanken, en dat dan lekker vroeg, rond 7 uur of half 8. Dan zijn er nog geen Nederlanders en is het lekker rustig.
Ik heb de tijd is ook een leuke rit.

Is nu €1,908 om €2,020 voor euro 98 e5.
Is €15,68 minder voor 10 minuten verder rijden 🤷‍♀️
Mijn wagentje doet daarbij binnendoor 1:25,dus daar hoef ik het ook niet voor te laten.

Maar ieder zijn ding verder.🫠
 
Ik heb de tijd is ook een leuke rit.

Is nu €1,908 om €2,020 voor euro 98 e5.
Is €15,68 minder voor 10 minuten verder rijden 🤷‍♀️
Mijn wagentje doet daarbij binnendoor 1:25,dus daar hoef ik het ook niet voor te laten.

Maar ieder zijn ding verder.🫠
Waar ga je heen dan?
(Mijn wagentje doet 1 op 8 binnendoor, dus dat luistert iets nauwer)
 
Heb genoeg keuze uit verschillende merken en deze is op dit moment, vandaag de goedkoopste.
Screenshot_20240408_174016_Chrome.jpg
 
Maar waar komen de grote andere merken vandaan .
Bij de grote raffinaderijen staat er een tankwagen van shell , esso , avia of andere merken op het zelfde terrein en staan ze ook onder de zelfde vul arm .
 
  • Op 1 september 2022 is Ravil Maganov, de voorzitter van de oliegigant LUKoil, onder mysterieuze omstandigheden overleden.[24] Hij zou uit het raam van het ziekenhuis zijn gevallen waar hij verzorgd werd. Maganov is 67 geworden en was sinds de oprichting van LUKoil een van de belangrijkste bedrijfsleiders.

Blijkbaar was Maganov onvoldoende gehoorzaam.
 
  • Op 1 september 2022 is Ravil Maganov, de voorzitter van de oliegigant LUKoil, onder mysterieuze omstandigheden overleden.[24] Hij zou uit het raam van het ziekenhuis zijn gevallen waar hij verzorgd werd. Maganov is 67 geworden en was sinds de oprichting van LUKoil een van de belangrijkste bedrijfsleiders.

Blijkbaar was Maganov onvoldoende gehoorzaam.
Of hij wou de prijzen opdrijven van benzine 🤔
 
Maar waar komen de grote andere merken vandaan .
Bij de grote raffinaderijen staat er een tankwagen van shell , esso , avia of andere merken op het zelfde terrein en staan ze ook onder de zelfde vul arm .
Olie en olieproducten zijn nooit zuivere koffie, maar als bij wijze van spreken een portret van Poetin boven het tankstation hangt, ga ik daar niet tanken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan