Hoi, Burgman 650 rijders!
het heeft evetjes geduurd, maar hier komt een stuk langverwachte informatie over onze toertocht die op zaterdag 17 mei a.s. zal plaats vinden.
We ontmoeten elkaar bij het Restaurant 't Reeuwijkse Hout, slechts 300 m vanaf de rijksweg 12 (Afslag 12 Reeuwijk, halverwege Rotterdam- Utrecht). Vanaf afslag 12 is het Restaurant duidelijk met borden aangegeven. Bij het restaurant is er veel parkeerruimte, want vlakbij is het recreatiegebied de Reeuwijkse plassen. Vanaf 10 uur is het Restaurant open en om 10:30 hoop ik dat iedereen die mee doet er aanwezig kan zijn. We gaan daar dan eerst kennis maken met elkaar bij een kopje koffie, we bespreken de route, wisselen nuttige informatie uit en bekijken natuurlijk alvast onze verschillende modellen AN 650's etc. Na 11 uur vertrekken we vandaar voor onze toertocht door mooie rustige landschappen. Twee keer zullen we met een pont een rivier oversteken dus neem daarvoor ook wat kleingeld mee. Verder zullen we regelmatig even pauzes inlassen voor koffie/thee en ijsjes etc, want het wordt natuurlijk prachtig weer!
Expliciet wil ik vermelden, dat partners of andere meerijders achterop ook zeer welkom zijn! Zij kunnen ook nuttige informatie en ervaringen uitwisselen.
Het gaat - tenminste wat mij betreft - op die dag om de gezelligheid
en het plezier
onder elkaar en met onze machines, waar we best trots op mogen zijn; wellicht ten overvloede: voorop staat natuurlijk altijd veiligheid! En je mag alvast weten: ik heb een hekel aan stoer en onveratwoord rijgedrag;
maar gelukkig zijn Burgman rijders daar niet niet bekend voor.
Ik ben nu weer een paar dagjes weg, (Parijs) dus met antwoorden op vragen moet je wat geduld hebben... Maar ik verheug me alvast op zaterdag 17 mei!
Groetjes
Luis