Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste mensen,
Ik zal me even kort voorstellen:
Raymond Koehler 29jr.
File haatend, mileu en portomonee bewust. :-)
Tevens nog niet in het bezit van een motorrijbewijs.
Sinds kort ben ik meer en meer geinterresseerd in een motorscooter.
Een vraag aan jullie:
Zijn er meer motorscooters dan alleen de Burgman met automaat te koop? En wat mag je dan van een 400 of 650 kwa brandstofverbruik verwachten?
Automaat is een must vind ik. Ook in de auto (maar dat is een heel ander onderwerp)
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Grt,
Raymond
Beste Burgmanjan, mooie foto's. Ik geloof inderdaad dat dit de fraaiste oplossing is. Ben jij morgen ook van de partij? Zit er een 550 op? Heb je ook bleutooth etc. voor telefoon en navigatie? Misschien tot morgen, Chris.
Beste AN650 Burgmannen/vrouwen!
over twee dagen, op zaterdag 17 mei a.s. is het zover: dan gaan we een leuke tocht maken. Ik heb de route inmiddels in google maps ingevoerd. De nieuwsgierigen kunnen dit alvast bekijken. Verdere informatie heb ik al eerder in dit forum bekend gemaakt.
De weersvoorspellingen zijn, voorzover ik geïnformeerd ben, niet echt grandioos, maar ook weer niet zodanig slecht, dat het niet leuk kan worden. Dus we gaan ervoor!
Tot zaterdag! Ik zal er vanaf 10:00 uur bij rest. Reeuwijkse Hout (vlakbij afslag 12 van de rijksweg A12) jullie opwachten.
route 17 mei
Beste AN650 Burgmannen/vrouwen!
over twee dagen, op zaterdag 17 mei a.s. is het zover: dan gaan we een leuke tocht maken. Ik heb de route inmiddels in google maps ingevoerd. De nieuwsgierigen kunnen dit alvast bekijken. Verdere informatie heb ik al eerder in dit forum bekend gemaakt.
De weersvoorspellingen zijn, voorzover ik geïnformeerd ben, niet echt grandioos, maar ook weer niet zodanig slecht, dat het niet leuk kan worden. Dus we gaan ervoor!
Tot zaterdag! Ik zal er vanaf 10:00 uur bij rest. Reeuwijkse Hout (vlakbij afslag 12 van de rijksweg A12) jullie opwachten.
route 17 mei
Het was gisteren inderdaad een wat magere opkomst waarschijnlijk o.a. vanwege de slechte weersvoorspelling. Mij viel de hoeveelheid regen die tijdens de tocht gevallen is wel mee. Maar ja, als je helemaal vanuit Belgie s'ochtends vroeg in de regen naar Nederland rijdt en na een tocht dan weer terug in de regen, dan valt het inderdaad niet mee! Maar, Burg650, jij bent een doorzetter en echt goede gezelschap heb ik ondervonden; goed, dat jij er was ! Hetzelfde geldt voor Ed en Tiny: Jullie hebben zich niet laten afschrikken door het weer, (hetgeen ik van mijn eigen vrouw niet eens kan zeggen!) We hebben in een goede sfeer vooraf en tijdens de pauzes tussendoor heel wat ervaringen kunnen uitwisselen en niet alleen over de Burgman 650. En Tiny vergeet de volgende keer niet je eigen soeplepel mee t nemen ... Het was goed dat jullie er waren!
Sympathiek vond ik ook dat Hybride bij de start kwam opdagen, puur uit belangstelling! Ik vind het nog steeds jammer, dat het mij niet gelukt is je over te halen om met je scooter toch mee te rijden ; bedankt voor je snelle foto-service ... ik zal binnenkort wel met een beter en veiliger gevoel in het vliegtuig stappen denkende dat jij daar wellicht aan gesleuteld hebt...
Ech jammer vind ik het voor Sossa die wie weet waarvandaan voor noppes ons wellicht wanhopig probeerde te bereiken . Wellicht kwam je te laat omdat je je gashendel niet helemaal open durfte te draaien op je nieuwe Burgman... ja, jammer...
Fazit: Voor mij was het alles bij elkaar een goede ervaring. Een paar deelnemers meer en een beetje beter weer(svoorspelling) en het was gewoon topie geweest! Het lijkt mij leuk om zoiets nog een keer te doen, misschien in september of zo. Interesse?
Luis
Tja, sorry; ik had niet de indruk dat je me volgde omdat je vóór me aan reed. Ik vond het bovendien een vreemde route om naar Schoonhoven te rijden..... dus ik rijden denkent dat hybride ook mee zou gaan rij ik dus lamgzaam zodat hij aansluiting kon vinden.
even later zie ik in mijn spiegel dat hij er te vroeg af gaat dus ik erachteraan en bleek dat hij er was om alleen foto s te maken dus ik denk shit gaaaaaaaaaaas.
Balen van de startmotor....volgende keer beter.
Jij hebt een betere smaak hij...Yes Mag de proefrit gaan regelen voor 31 Mei.
Burgman 650 EXECUTIVE , Here I come !!!
En m'n vriend op zijn "natte droom" een Yamaha XJR1300
Jij hebt een betere smaak hij...
[me]Hybride is toch wel uitgekeken op Bandits, Fazers, XJR's en andere dertig in een dozijn motorfietsen[/me]
Ik denk dat die verkoper best een punt kan hebben; ik lees op dit forum verhalen van mensen die de Burgman voor dagelijks gebruik echt te zwaar vinden, qua gewicht dus...
Die verkoper lijkt me gewoon eerlijk om je een lichtere motor (gewicht dus) aan te raden; ik zou die T-max zeker eens bekijken, het is een topscooter.
Ga dus gewoon met beide rijden, en let hier op. Doe met de Burgman wat je er dagelijk mee gaat doen, parkeer hem bijvoorbeeld ook achteruit in je schuur en je krijgt een goede indruk.
Trouwens, degenen die ik ken met een T-max zijn echt geen jongeren meer...
ik zie trouwens dat julie het erg leuk hebben gehad wat ik ook niet anders verwacht had.
tja het vrouwtje lag nog zo heerlijk in bed en hoorde het buiten druppelen dat ze er weinig zin in had .
zodoende ging ik alleen mijn ongeluk tegenmoet.
maar he jongens en dame graag meer foto s van julie gezelligheid tonen graag. ]